רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

האכזר יוסף יצחק וילשאנסקי שלח לניו יורק את האחיין הרוטווילר המטורף מאיר אשכנזי כדי להתעלל בבחורים שעוד לא חתמו על הסכם הדמים עם הצבא! פוסט מטלטל מהמייל האדום!

למרות שמדובר באירוע חמור שבחמורות נפתח הפעם בסיפור לכבוד חג הסוכות מאותם סיפורים המלמדים על חכמתם ופיקחותם של גדולי הדור האמיתיים שירושלים זכתה בהם בדור הקודם הלא הוא חכימאי דיהודאי ענו וגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל.

בירושלים היה היה יהודי בר אוריין ממשפחה שורשית מאד ובעל משפחה מכובדת וגם ממון היה לו מירושה. אדם זה היה יושב כל ימיו בבית ולומד מחלק צדקה וזהיר בכשרות ובשמירת עינים, רק מעטים ידעו שהכל היה סוג של תחפושת לאדם נקמן עז פנים ומושחת המידות. אחד מאותם שידעו זאת היה הלא רבה של ירושלים ר' יוסף חיים. ר' יוסף חיים בחושיו עלה עליו מזמן בכל מיני דיני תורה שהיו מגיעים והוא היה מעורב בהם אך תמיד מגלגל עיניו למרום. לא נעים לומר אפילו ר' יוסף חיים פחד להתעסק עמו.

לאותו יהודי ממשפחת אייזן שנקרא ר' לייב היה אחיין שאם היה חי היום היו מאבחנים אותו כאוטיסט תסמונת דאון, אך אז לא היו האיבחונים הללו ואותו נער מגודל ובריון הפיל חיתתו על ירושלים כולה. בסוכות היה לפעמים שורף סוכות, לפעמים היה לפתע נכנס לשוק ומכה אדם באלימות מטורפת ואיש לא יכול היה עליו.

אותו ר' לייבל אייזן היה מראה לכולם כאילו הוא מרחם על אותו אחיין ונתן לו חדר אצלו בבית וכולם היו מדברים בהתפעלות על צידקותו.

אך היחיד שידע את כל אשר נעשה היה ר' יוסף חיים ברבות השנים הוא קלט כי אותו לייבל אייזן המתחפש לצדיק ורחמן שכר לעצמו את שירותיו של בריון פסיכופת זה האחיין שלו והוא זה ששולח אותו לשרוף סוכות של אנשים שחייבים לו כספים ולהכות מכות נמרצות.

ויהי היום ואותו גבר אלים ניגש לבחורה ברחוב שהיתה משודכת תפס אותה בשערותיה והתחיל לקרוע את בגדיה!!! וניסה לחלל את גופה ברבים!!! כל ירושלים היתה בבהלה!

ולא פחות ולא יותר הזעיקו באופן חד פעמי את אותו ר' לייבל אייזן הקדוש שישב באותה שעה בביתו ולמד תורה וקראו לו חד פעמית שיבוא להציל את הכלה ואכן המושיע ר' לייבל הגיע ולחש משהו באוזנו והוא מיד חזר לביתו.

היחיד שידע בדיוק מה קרה היה ר' יוסף חיים. אותה בחורה כלילת המעלות היתה אמורה להתחתן עם הבן של ר' לייבל אייזן, אולם היא בפגישות גילתה כי אותו בן הוא אדם מושחת המידות ולכן לא רצתה אותו והעדיפה לקחת שידוך בחור ממשפחה פשוטה ולא מיוחסת.

"הצדיק" ר' לייבל אייזן החליט לנקום וכמו תמיד שלח את הרוטוויילר שלו האחיין המטורף שישפיל אותה עד עפר.

באותו יום לקח ר' יוסף חיים את מקלו הגיע לביתו של לייבל אייזן ואמר לו: אכן אתה לייבל, אך אתה לא המהר"ל מפראג. המהר"ל עשה גולם כדי להרביץ לגויים אכזרים ואתה משתמש בגולם שלך לחלל קדושתה של בת ישראל?! בטוחני שלא תוציא את שנתך!

וכך הווה.

יוסף יצחק וילשאנסקי המתחפש לאיש רחמן המגלגל עינים גם הוא יש לו אחיין עם תסמונת דאון של טירוף. לאחיין הזה קוראים מאיר אשכנזי [לא להתבלבל חלילה עם רבה של כפר חב"ד שהוא בן דודו ולא מיני ולא מקצתיה], אותו מאיר אשכנזי ידוע בציבור כגבר אלים מטורף ומשוגע. גם דודו הרב אשכנזי הקודם היה שוכר מפעם לפעם את שירותיו שישפיל אנשים בבית הכנסת, שיפלה את מכותיו. הסרטונים הללו התפרסמו כבר בעבר ב'בעולמם של חרדים' איך מאיר אשכנזי מרביץ וזורע הרס בכפר חב"ד. כל מכיריו יודעים כי הוא מטורף וגם אביו היה בוש בו ובמעשיו.

והנה את אותו בריון חולה נפש פסיכי מאיר אשכנזי שולח עכשיו הדוד המושחת מצפת כדי שיתעלל ויחלל כבודם של בחורי הקבוצה! אותם בחורים צדיקים שכל חטאם הוא שלא מוכנים לחתום על הסכם הדמים שאיש הפשע יוסף יצחק וילשאנסקי מקבל עליו הון עתק.

בעיצומם של חגי תשרי שולח הדוד הצדקני שסובל מסכרת בביתו את אחיינו המטורף כדי שיסע לניו יורק ויתחיל לאיים על בחורים מסכנים וחסרי אונים שלא יודעים איך לעמוד מפניו

מאיר אשכנזי הפסיכופט מגיע עם רשימה מדוייקת של בחורים שעוד לא חתמו על החוזה האומלל ומתחיל לטרטר אותם ולהשפיל אותם ולהזיק להם.

איש הדמים הזה מקומו בבית משוגעים במחלקה לאלימים, אך ליוסף יצחק וילשאנסקי הוא כרגע משמש ככלב רוטווילר חולה כלבת שמשתולל לפי הוראת בעליו.

יוסף יצחק וילשאנסקי האיש האכזר בוודאי לא יוציא את שנתו. אנחנו לא מקובלים ולא ר' יוסף חיים. מחלת הסכרת תכריע אותו השנה הזו. השנה תהא שנת עצירת חוטאים! הוא האכזר שמתעלל פיזית ונפשית במאות בחורי חמד של חב"ד. [ראו פוסט נפרד].

אנו קוראים לכל הגורמים להרחיק את המתעלל הסידרתי שנקרא מאיר אשכנזי מבחורים בניו יורק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.