רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

גאב"ד יבנאל בפניה לאנשי מוהרא"ש

אל כבוד מעלתכם חבריי ידידי הרבנים משכבר הימים, ר׳ יצחק שמואל אהרן לעזער שליט״א ר׳ מיכאל דניאל בוים שליט״א.

זכורני ימי קדם, עת מהורא״ש זצ״ל היה מאלפנו מוסר תורה ויראת שמים, אוי מי יתנני ואחזור לימי התום, ימים של כיסופין בחברתכם ידידי.

לא אכחיש ואעשה כמעשה הסביבון ההולך סחור סחור ואגע ישר בנקודה המרכזית.

אתם זכיתם להמשיך המסורת ולהישאר בחברת רבינו ובאיזור מגוריו, אותי על פי עצתו העתיק ליבנאל תובב״א.
גדלתי עם המקום ועם תמורותיו, מה שלא אתם ידידי מסיבותכם שלכם, כמו תינוק הגדל בחיק אמו לאט ובסבלנות ולומד מכל תנועה ותנועה ששם אלופו של עולם, כך גם גידלתי וגדלתי עם ואת משפחתי במקום הזה, שהיה אחד מעוגני הפעולות הרבים של מוהרא״ש זצ״ל בחייו המופלאים.

ולא סתם מכתבי זה רץ אליכם מבוהל בימי החנוכה, חג המסמל את נצחון הטהור על הטמא, את שמחת פח השמן הטהור שנותר אחרי טומאת הייוונים את פחי השמן, שהיו בהיכל בית אלוקינו.

ולנקודה המהותית, זה עידן ועידנים שאני נרדף על ידי עסקני ׳הקהילה׳ ביבנאל, אלו שפלשו לתפקיד לו להם, דמי נשפך ומשפחתי לכלימה ושמי הטוב נבוז תחת כל לשון שלבטח ״קריאת שמע״ על פה אינה יודעת!

והיות שלא הסכמתי לרדוף בחוד וחנית אחר בנם של קדושים והיות שלא בגדתי במצפוני שעמד מולי לילה לילה ואמר לי ״את מי תרדוף?! את מי למען השם?! את זה שאביו ז״ל ואמו ע״ה נפטרו עליו בשנה אחת! את מי תגרש מבית המדרש שאביו בנה מלומר קדיש על אמו ע״ה?! את זה שהאכלת והשקית והצחקת כילד בבית הוריו! כשאתה סועד לבטח על שולחנם כנער חסר כל ורש! למי תעשה משפט שדה כאחרון הלוחמים הברברים, למי שאביו ז״ל לקח את זמנו ממשחק הילדים הכל כך נצרך לגדילתו הבריאה והתקינה ונתנו לך, להשכילך דעת ותבונת חיים?! האם כך בוגד אתה במצפנוך?! בוש והכלם לך!״.

לו הימים דיו והיערות עצים, לא אספיק להסביר כמו רוע נעשה במקום שם, מאז עזב רבינו את המקום, והכל באיצטלאות שונות ומשונות, את משכורתי שהייתי מקבל מרבינו עצמו במו ידיו הקדושות! שנים על גבי שנים, עוד טרם רובם ידעו כיוונו של ירושלים עבור כיוון התפילה, הם עצרו את שכרי כגנגסטרים מעולם הפשע ללא בושה ובחוצפה, את הכסף שנתרם עבור הנוער שנושר שם יותר מנשירת פירות ההדר בפרדסים דשם, הם לקחו עבור אנשיהם וכיסיהם התפוחים.

אבקש מכבוד תורתכם שליט״א בכל לשון של בקשה וזכרו נא חסד נעורים, וראו לצרף חתימתכם בכתב ידכם, על עמותה חדשה שאני רוצה להקים, שתשמר את תורת רבינו, בטוהרתה, בזכותה, בשלמות, על מנת שתעביר ממון עם ישראל תמימים ליהודים כשרים, לחסידים האמיתים המקיימים רצון רבינו ולא חלילה למעשים חמורים שלא ייעשו ולא ייראו במחוזותינו.
וזה עוד טרם דברתי על איסורים חמורים שנעשים שם בין כספי ציבור לגופיים עסקיים של כמה איישים.

רבים רבים הם אנ״ש, המבקשים ממני אישית לשים את כסף מעשורתיהם בקרן צדקה כשרה כזו ובחודש האחרון אף אנשים שבתחילה גם ביזוני והיום ביקשו מחילה ומבינים יותר את שקורה שם מתחת לפני השטח, קרן צדקה שתמשיך את רצון הרבי ז״ל בצורה כשרה ויעילה עבור המשך הדרך, העולה בית אל.

בברכה והוקרה

משה יעקב קורץ גאב״ד יבנאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.