רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במאי 2016

תגובות @ תגובות @ תגובות


בהכל אשמים הרבנים והבתי דינים שהשתיקו ומשתיקים כי הם יותר חכמים יש אצלי בקומה אדם שפגע בבנותיו וקיבל 13שנה והתברר לי שהרב רובין ידע ושלח אותו לטיפול אצל ״מומחה״ בפתח תקווה וכמו כן עוד אברך חשוב פה בבניין ידע על נטיותיו אבל בהתייעצות עם רובין הוא הושתק ואז אחרי הטיפול ההוא תקף אני אמרתי לרובין שאני לא בטוח מי האנס האבא או הרב שהשתיק מאז אני נחשב לפשע אצלו
הוא בן דוד ראשון של אורי מחותן פעמיים עם משפחת הגר״ח
==================
אחד אומר לי.  לא מפריע לי היצר הרע שלו   מפריע לי היצר הרע שלו שהוא רוצה להיות משגיח
==================
חילול השם! המשגיח מירושלים ביצע את מעשיו במשרד של ישיבתו בירושלים. במשך שנים מאז היו בנות  6 ועד ארבע שנים אחרי החתונה. הנאשם הסביר להן שסירוב לבקשות שלו הם בגדר "פגיעה בגדולי ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.