רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באפריל 2016

מחריד ומזעזע - אפרים טסלר חייב את האבא לשלם לו עבור המעשים מגונים שעשה בבנו הוא קרא לזה 'שיעורים פרטיים'

בכיתי ולא רציתי להאמין, שמעתי אותו שוב ושוב והלב שלי נקרע, הוא סיפר לי את מה שעבר עליו ואיך נפל בפח עד כדי שלא יכל לומר לאביו את האמת מפני שהיו רודפים אותו עד עפר, הוא עבר את הגהינום ממש בישיבת ויזניץ בהר נוף, והיום לאחר כמה שנים שהוא נשוי, הוא מרגיש את הצורך להוציא את אשר על לבו, ושוחח עימי על מה שעבר

הוא לא היחיד, שמעתי עוד אחרים וזו הסיבה מדוע אני כותב, אבל במקרה שאני עוסק כאן הוא פתח את לבו רק בשבועיים האחרונים, זה לא היה קל כלל, הוא התהלך עם הפחד עד היום, אבל נשבר ואמר כי אין לו עוד כח והוא מבקש להוציא מלבו את אשר קרה, ובחר בי לעשות זאת

הוא כתב לי מכתב, וביקש שלא אפרסם אותו מפני שהוא כותב זאת לי בלבד, ולכן אכבד את רצונו, אבל מה שכן אעשה כאן אעלה קטע מתוך מכתבו, מפני שיש שם כמה דברים המלמדים את השיטות איך שזה עבד, ומדוע הבחורים כל כך מפחדים לספר, ועל כולם לא רק שאותו אפרים טסלר היה עושה עימם מעשים מגונים ואסורים הוא אף תבע מן ההורים לשלם לו על כך, זה דבר מזעזע, ולא להאמין

לאחר הקדמה שבא הוא מצטט את הצעטיל קטן ועבר לכך שהאדם שאמור להיות עבורו הדוגמא ממי ללמוד במשך של שנה שלימה היה קורה לו לחדרו ועושה בו מעשים חמורים ומזעזעים ואחר כך אומר לו עכשיו הגיע תורך לעשות אותו דבר לו לטסלר, הוא היה אז בן 17 בלבד

הוא הזהיר אותו שלא יאמר ויספר לאף אחד מה קורה בחדר, וכי זה חלק מן הטיפול שהוא חייב לעבור ואם חלילה יספר הוא יעוף מן הישיבה מיד, מפני שיאמינו לו ולא לבחור

עד כאן כבר כבר שמעתי גם מאחרים, יש כאן עוד חלק מזעזע ממש ואת זה אביא כלשונו ממש שתקראו:

ולא רק זה הוא עוד קרא לאבא שלי לישיבה ואומר לו תשמע הבן שלך יש לו קצת בעיות בלימוד גמרא הוא חייב אברך שילמד איתו ואז מציע את עצמו בסכום גבוה מאוד אבל מבטיח שזה שווה את הכסף.
אני חייב להגיד לך שמה שאני סבלתי שם זה בלתי יתואר וללא יכולת לעשות כולם.

אתם קוראים, הוא הזמין את אבא שלו אומר לו שהבן שלו צריך חיזוק בלימוד הגמרא וכי הוא יחפש לו אברך שילמד עמו ואז מציע את עצמו בשביל שהוא יוכל בקלות לעשות בו מעשים מגונים ועוד לקבל על זה תשלום

 אותו אברך כותב כי בזמן ההוא איש לא חלם ולא דיבר על אינטרנט, המחנכים הסוטים היו הרבה שנים בויזניץ סבלו מהם ואיש לא טיפל בהם, ולפני שמטפלים באינטרנט צריך לטפל בהם

בסיום מכתבו הוא מבקש לאגד את כל הנפגעים על מנת להגיש תביעה משפטית נגדו, ישלם על מה שעשה לכל כך הרבה בחורים

אמרתי לאותו אברך כי אני מצידי אעשה ככל שאוכל שהנושא הזה לא יירד מסדר היום עד אשר יטפלו במי שצריך ויזרקו את כל הסוטים ממוסדות החינוך של ויזניץ

חיים שאולזון

שלום!
לכבוד חיים שאולזון
אני רק יקדים אני אברך המשתייך לחסידות ויזניץ (ר ישראל) ואני למדתי בישיבה קטנה בהר נוף אצל אפרים טסלר כהיום אני ברוך השם כבר נשוי ואבא לילד בלע"ה.
ראיתי לאחרונה פתחת קצת את הנושא של אפרים טסלר אני חייב להגיד לך אין לך מושג איזה לחץ ירד לי מהלב כתוב בצעטיל קטן שלכל אדם יהיה חבר טוב שיכול להוציא את ליבו ולהקל מעליו אבל יש דברים שאפילו לחבר טוב אי אפשר לספר זה סוד שאני נסחב אם זה כבר כמעט חמש שנה אם לא יותר ועכשיו שפתחת את הנושא הרגשתי שיש לי אל מי לפנות ולהוציא את ליבי אני סבלתי מהבן אדם הזה יותר משנה כמעט יום יום תאר לעצמך עצם הדבר הראש ישיבה בעצמו שכל הזמן אומרים לך שהוא צריך להיות הדוגמא שלך קורא לך לחדרו ומפשיט אותך ועושה בך מעשים אשר לא יעשו ולא רק זה אלא שבהתקדמות הזמן הוא עוד אומר לך עכשיו תורך לשחק לי איך בחור בין שבע עשרה שנה צריך להתמודד אם דבר כזה???
ועוד מזהיר אותך שזה הכל לצורך טיפול ואם חו מישהו ידע מזה אז זה הורס את הטיפול ואז אתה עף מהישיבה כי לא רצית לטפל בעצמך.
ולא רק זה הוא עוד קרא לאבא שלי לישיבה ואומר לו  תשמע הבן שלך יש לו קצת בעיות בלימוד גמרא הוא חייב אברך שילמד איתו ואז מציע את עצמו בסכום גבוה מאוד אבל מבטיח שזה שווה את הכסף.
אני חייב להגיד לך שמה שאני סבלתי שם זה בלתי יתואר וללא יכולת לעשות כולם.
והנה ברוך השם הגיע הזמן שעלו על זה וזרקו אותו וגם זה במקום להכריז לכולם למה מעיפים אותו אז המציאו סיפור של התקף לב וכו וככה השקיטו את הנושא זה ממש כואב שבימינו אלה הם האנשים חינוך שאמורים לחנך אותנו ואת הילדים שלנו אחרי זה מגיעים לצעוק עלינו שזה הכל תוצאות האינטרנט .
עכשיו כשכבר קצת נשכח מליבי אני שמח שסוף סוף יש לי למי לפרוק קצת וגם רציתי לשאול אותך ראיתי שכתבת שמתארגן תביעה נגדו אם אני זכאי לתבוע אותו אולי קצת תבהיר לציבור היקר שסבלו ממנו מה אפשר להוציא ממנו עכשיו קצת לכפר על מה שעשה לנו.
בתודה
אשמח מאוד אם תגיב לי למייל זה תודה רבה רבה רבה ושוב אין מילים עזרת לי מאוד אם זה שיש לי אל מי להוציא את אשר על ליבי.
יום טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.