שמחה שכזו כבר לא ראתה סקווירא שנים, הם רקדו שרו, היו ערים כל הלילה מרוב שמחה, בבית המדרש פרצו בשירת 'וכל קרני רשעים אגדע', כאשר כולם כאחד מתייצבים לצידו של המצית המשתחרר מן הכלא
בחסידות סקווירא מכינים קבלת פנים גדולה לבחור שהצית ישאו אותו על הכתפיים הרבי יקבל אותו והמונים ימתינו לו בכניסה לעיירה כאשר יישוב מן הכלא להביע הזדהות עמו על המעשה אשר עשה ששרף את אותו רוטנברג שמרד בסקווירא וקיים מנין שלו בסקווירא בניגוד לתקנות כי אסור במקום לקיים מנין כלשהו פרט לבית הכנסת המרכזי של הרבי מסקווירא
בקיצור, אם היה מי שחשב כי בסקוורא מגנים את המעשה אשר עשה חי בטעות, למדנו היום שוב כי הציבור בסקווירא עם המצית למרות המעשה אשר עשה, אין מילת גינוי אחת
גם אם נכון שרוטנברג לא צדיק והתגרה ברבי ובסקווריא תקופה ארוכה וכן לא ייעשה אסור היה לו לעשות זאת, בכל זאת להצית אדם לשרוף אותו זו הרחקת לכת המחייבת גינוי, אבל בסקווירא מבינים אחרת שם אומרים כי מי שמורד ברבי דינו מיתה בשריפה
בחסידות סקווירא מכינים קבלת פנים גדולה לבחור שהצית ישאו אותו על הכתפיים הרבי יקבל אותו והמונים ימתינו לו בכניסה לעיירה כאשר יישוב מן הכלא להביע הזדהות עמו על המעשה אשר עשה ששרף את אותו רוטנברג שמרד בסקווירא וקיים מנין שלו בסקווירא בניגוד לתקנות כי אסור במקום לקיים מנין כלשהו פרט לבית הכנסת המרכזי של הרבי מסקווירא
בקיצור, אם היה מי שחשב כי בסקוורא מגנים את המעשה אשר עשה חי בטעות, למדנו היום שוב כי הציבור בסקווירא עם המצית למרות המעשה אשר עשה, אין מילת גינוי אחת
גם אם נכון שרוטנברג לא צדיק והתגרה ברבי ובסקווריא תקופה ארוכה וכן לא ייעשה אסור היה לו לעשות זאת, בכל זאת להצית אדם לשרוף אותו זו הרחקת לכת המחייבת גינוי, אבל בסקווירא מבינים אחרת שם אומרים כי מי שמורד ברבי דינו מיתה בשריפה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.