רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

שנות הקהל אצל הרבי

מספר ראש ישיבת חב"ד בפטרופוליס, ברזיל, הרב חיים שי' בנימיני:
 בשנת ה'תשמ"ח, שנת הקהל, זכיתי להשתתף בכינוס השלוחים העולמי הראשון, שהתקיים בר"ח כסלו. במהלך הכינוס חילק כ"ק אדמו"ר קונטרס מיוחד לכל השלוחים, מאמר ד"ה 'ושבתי בשלום אל בית אבי'. כשעברתי, נתן לי כ"ק אדמו"ר קונטרס, ומיד קרא לי שוב ונתן לי קונטרס נוסף, באומרו בחיוך: 'פאַ ר די פופצן יאָ ר וואָ ס מ'האָ ט זיך ניט געזעהן!'( עבור חמש עשרה השנים שלא התראינו). לשמע דברי כ"ק אדמו"ר נשתוממתי מאוד, כיון שזכיתי להיות אצל כ"ק אדמו"ר מידי שנה-שנתיים, ולא הבנתי למה ירמזון מילותיו הק'.
החלטתי לכתוב לכ"ק אדמו"ר ולשאול לכוונתו הק', וכעבור זמן קצר קיבלתי את המענה: לאמירתי ע"ד(על דבר) שלא התראינו בט"ו שנים – ה"ז(הרי זה)בא בהמשך לדבורַי לאחרונה ובארוכה כו' אודות הקהל( וראי' בממדים המתאימה לזה) – ובקשר לשני "הקהל" האחרונים(יד-טו שנים) – לבטל החזקה דג' פעמים ע"י ביקורו עתה.
 כלומר, כ"ק אדמו"ר החשיב את אי-הגעתי לבית חיינו בשנות הקהל כשבע שנים בהן לא התראיתי עמו, מצד חשיבותה המיוחדת של שנה זו. וכשהגעתי סוף סוף בשנת הקהל – תקנתי את אשר החסרתי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.