מי יכול להסביר בבקשה רק שתי שאלות (חוץ מזה הכל מובן) 1) איזה מין בעלות יש על שם האם אסור לי ליקרא לעצמי הודו נאנאש איך קנו את השם? הסבא של סבתא שלי הייתה בבאבוב עוד לפני שהדברי חיים נולד, מאיזה דין תורה אפשר בעלות על שמות כאלו ואם אני מוציא ספר אסור לי לקראו מנחת חיים וכדו'??? אתמהה??
2) מה פשר חלוקת הכסף בלי פשרה רק מדין תורה, אם מגיע להם חלק בהירושה אז למה רק 6 אחוז ולא 30 אחוז??? ומכש"כ באם זה פשרה הרי מפורסם לכולם מי בנה ומי הביא הכסף לבנות המוסדות מי הקריב את חייו? ה"ה האדמו"ר האחרון בדמו ובמסי"נ בל ישוער, האם לא מגיע לחלק השליש מבאבוב חלק בהמוסדות כשעושים פשרה? ממש מצחיק הקטע הזאת, ואני לא מעורב ולא הכרתי בכלל את הבאבוב עד לשנים האחרונות, בקיעצער הבעלות על השם באבוב וחלוקת הכסף לא מתאים, מבקשים מהרבנים הגאונים להסביר את עצמם יותר, לסיום בפרשתן (שפטים) צדק צדק תרדוף, וברשיה"ק הלך אחר בית דין יפה. כנראה שיש כמה מיני בית דין
מי יכול להסביר בבקשה רק שתי שאלות (חוץ מזה הכל מובן)
השבמחק1) איזה מין בעלות יש על שם האם אסור לי ליקרא לעצמי הודו נאנאש איך קנו את השם?
הסבא של סבתא שלי הייתה בבאבוב עוד לפני שהדברי חיים נולד, מאיזה דין תורה אפשר בעלות על שמות כאלו ואם אני מוציא ספר אסור לי לקראו מנחת חיים וכדו'??? אתמהה??
2) מה פשר חלוקת הכסף בלי פשרה רק מדין תורה, אם מגיע להם חלק בהירושה אז למה רק 6 אחוז ולא 30 אחוז??? ומכש"כ באם זה פשרה הרי מפורסם לכולם מי בנה ומי הביא הכסף לבנות המוסדות מי הקריב את חייו? ה"ה האדמו"ר האחרון בדמו ובמסי"נ בל ישוער, האם לא מגיע לחלק השליש מבאבוב חלק בהמוסדות כשעושים פשרה? ממש מצחיק הקטע הזאת, ואני לא מעורב ולא הכרתי בכלל את הבאבוב עד לשנים האחרונות,
בקיעצער הבעלות על השם באבוב וחלוקת הכסף לא מתאים, מבקשים מהרבנים הגאונים להסביר את עצמם יותר,
לסיום בפרשתן (שפטים) צדק צדק תרדוף, וברשיה"ק הלך אחר בית דין יפה. כנראה שיש כמה מיני בית דין