רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 במאי 2014

מבזקים - מפה ומשם


הנבחן הצעיר ביותר הערב במפעל הש"ס במבחן מספר ה387 הבחור לומד בנזר התורה בירושלים
---------------
מרכז החדשות: חסדי ה' כי לא תמנו! בדקות האחרונות יצא מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ מביה"ח מעייני הישועה, לאחר 3 חודשים שהיה במקום, לאחר שיפור ניכר במצבו משתחרר לביתו. בימים הקרובים ישהה למנוחה בבית בנו ברחוב רשב"ם. בימים הקרובים עדיין לא יחזור מרן לקבלת הקהל הרגילה לאחר התפילות, והתפילות עצמם יתקיימו במניין מצומצם.
---------------
דוברות מחוז ת"א: החל מהיום תוצב שמירה על סגר"ע בני ברק מר מנחם שפירא בעקבות התראות לפגיעה בו מצד בעלי עסקים בעיר. מפקד המחוז מדגיש כי המשטרה תנקוט ביד קשה נגד מאיימים על אנשי ציבור, המשטרה פועלת גם בתחום המודיעין בעניין.
---------------
פיצ'יפקעס: ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לשדרן מנחם טוקר מקול חי, לאחל לו מזל טוב לרגל יום הולדתו ה-39. "יש לו לב טוב", אמר נתניהו על טוקר
---------------
בחדרי חרדים: מקורות במשטרת ניו יורק הודיעו כי רוצחו של מנחם שטארק ז"ל, הינו פליקס קנדל בן 26, תושב קראון הייטס, פועל בניין שעבד אצל שטארק.
---------------
יוזמה בבית שמש: חומה בין חילונים לחרדים, לאחר שכשלו כישלון חרוץ בעיר לא שוקטים חברי המועצה החילונים במלחמתם בחרדים, חבר המועצה ריצ'רד פרס הכריז כי בכוונתו להוביל בניית חומה, שתחצוץ בין חרדים לחילונים.
---------------
שלזינגר בפייסבוק: יוני שטבון, האיש שהצביע נגד חוק הגיוס הפך לגיבור החרדים ויהיה אורח הכבוד באלעד בטקס יום הזיכרון. יש שכר לעמל
---------------
להמשך המבזקים כנסו כאן:



מזעזע: נציג נוער הזנבות בעיריית בני ברק ממשיך להילחם בקדשי ישראל והפעם נגד מקווה טהרה
אלפי תושבי העיר בני ברק מייחלים מזה זמן רב לפתיחת מקווה החדש והמשופץ בשכונת שיכון ג' בעיר, ראש העיר הקודם הרב יעקב אשר שנרתם למשימה וגייס תורמים לשיפוץ המקווה כאשר מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ש וואזנר ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א יצאו מגדרם כדי לסייע לטובת המקווה החדש והמפואר שנבנה ב4 קומות לטובת כלל תושבי העיר
---------------
גם ראש העיר הגוראי חנוך זייברט נרתם לגמר המלאכה והמשיך את התהליך הבנייה בקצב מהיר,
השיפוצים נערכו ובימים האחרונים הגיע חלק ראשון של המקווה לשלב הפתיחה אלא שבעיות ביורוקרטיות של מחלקת ההנדסה בעירית בני ברק לא מאפשרים את הפתיחה לשם כך השבוע ביום שני התקיימה בעירית בני ברק ישיבת תכנון ובניה, במהלך הישיבה העלה מ"מ ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין בקשה לאשר בוועדה כמה סעיפים כדי שיאפשרו הפתיחה של המקווה
אלא שלתדהמת המשתתפים מר משה מלאכי שהרים יד בתורת משה ופנה לערכאות נגד ישיבת אורחות תורה בתקופה בה מפלגתו פנתה לערכאות נגד ראשי הכוללים, התנגד לפתיחת המקווה, לטענתו בגלל שהבקשה לא הייתה על סדר היום של ועדת משנה לתכנון ובנייה, כל הנוכחים כאחד מסיעות דגל התורה, אגודת ישראל וש"ס דחו ב2 ידים את התביעה הקנטרנית שהותירה את כלל המשתתפים בתדהמה
אלא שמלאכי המשיך והלך לאחד האתרים במטרה להפיץ שוב שקרים כדרכו ודרך מפלגתו ואמר כי במקווה אין גישה לנכים ולכן התנגד, אלא שנודע כי מנהל מחלקת מקוואות בעירית בני ברק אמר כי ישנם 3 בורות לנכים במקווה המדובר.
---------------
גפני ב'קול ברמה': הפגישה עם שר הביטחון נקבעה ליום שישי, ביקשנו להזיז למס' ימים כדי להתארגן כראוי. היו דיונים מי ישתתף, שקלנו אולי רק מזכירי המועצות. השר התחייב: לא יהיה גיוס בכפייה גם לא עוד 3 שנים.
---------------
השחקן והבימאי אסי דיין מת הבוקר לאחר מחלה
---------------
זעזוע בעיר הקודש צפת ח״כ ניצן הורוביץ נפגש אתמול עם ראש העירייה אילן שוחט כדי לשכנע אותו לצאת חוצץ נגד הציבור החרדי שמפגין נגד פתיחת הבריכה בשבת
בתגובה מופעל בשעות אלו לחץ על חברי מועצה החרדים לעזוב את הקואליציה....
---------------
שלזינגר בפייסבוק: יוני שטבון, האיש שהצביע נגד חוק הגיוס הפך לגיבור החרדים ויהיה אורח הכבוד באלעד בטקס יום הזיכרון. יש שכר לעמל...
---------------
המשגיח בישיבה החדשה של הרב סורוצקין: הגר"ח ויספיש
בימים אלו מוקמת הישיבה הליטאית החדשה "עטרת שלמה" בראשות הגאון רבי שלום בער סורוצקין. ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"ח וייספיש מ"קול תורה" מונה למשגיח בישיבה (חרדים)
ישראל כהן
|בימים אלו מוקמת באופן סופי הישיבה הליטאית החדשה "עטרת שלמה" בראשות הגאון רבי שלום בער סורוצקין, שלראשונה יזם הקמת "ישיבה גדולה" שנועדה לבחורים המבוגרים יותר.
עד היום יש בנשיאותו מסגרות רבות של כוללי אברכים וישיבות קטנות בחבי הארץ, בהם אלפי בני תורה.
עם תחילת זמן הקיץ, תפתח הישיבה את שעריה בעיר בני ברק כשהגרש"ב סורוצקין עמל מאחורי הקלעים בכדי "לגייס" דמויות תורניות מהשורה הראשונה על מנת שיכהנו בראשותה וישמשו דוגמא תורנית וחינוכית בעבור התלמידים.
ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו הודיע הגה"צ רבי חיים ויספיש שכיהן כמשגיח ב"קול תורה" כי בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, קיבל על עצמו את התפקיד החדש לשמש כמשגיח וכמנהל רוחני בישיבה החדשה.
גורמים המעורים במינויים מציינים כי למרות שבישיבת "קול תורה" ניסו להפעיל על הרב ויספיש לחצים רבים בכדי שיישאר בתפקידו, הוא בחר לציית להוראתם של גדולי הדור ולקבל על עצמו את התפקיד הנכבד.
לדבריהם, "אין ספק בעובדה כי שמו של הרב ויספיש ומעמדו התורני שהינו שם דבר בעולם התורה יקנו לישיבה החדשה מקום של כבוד בכותל המזרח של עולם הישיבות".
---------------
הלם בבית שמש! הצלם יעקב לדרמן ב'קול החרדי': ספרי תורה נמצאו זרוקים על הרצפה הבוקר בביהכנ"ס "בית אהרן" בעיר, חפצים יקרי ערך נגנבו והבתים של הספרי תורה נמצאו מנופצים. כוחות משטרה במקום.
---------------
האקשן התחיל! העיריה התחילה בפינוי של המדרכות מכל הסחורות. בינתיים 15 שוטרים לגיבוי עם משאית שלשם מכניסים את כל מה שלוקחים. אקשן מטורף! כעת ברבי עקיבא פינת אליהו הנביא וממשיכים להתקדם.
---------------
הסקופים:האדמו"ר מצאנז נתניה מאושפז בביה"ח לניאדו בשל חולשה. רבי צבי אלימלך בן חיה נחמה
---------------
הבימאי והשחקן אסי דיין יובא למנוחות ביום ראשון ב-16:00 אחר הצהריים במושב נהלל שבו נולד
---------------
הרמטכ"ל גנץ, אומר כי יתחקר את האירוע שבו דרך חייל הנחל את נשקו מול הנער הפלסטיני שהתגרה בו בחברון
---------------
אמו של בן ישיבה מגרודנא ב"י בראיון לכיכר:צריך להקים קול זעקה נגד מעבר הישיבה לתל אביב, הפריצות שם בחודשי הקיץ תהיה מכשול חמור. גם המשגיח מתנגד למעבר
---------------
צהלי ורוני יושבת ציון כי גדול בקרבך קדוש ישראל
ברוב התרגשות התקבלה הבשורה המשמחת שמרן אדמו"ר שליט"א מויזניץ ישבות אי"נ בשבת קודש פרשת במדבר בעיר התורה והחסידות אלעד ת"ו.
השבת מיועדת אך ורק לאנ"ש תושבי אלעד.
הוועדה המכינה התכנסה בשעה האחרונה להתארגנות ולהכנה רבתית.
---------------
בשורה: לאור פניות רבות של אנשים שלא יכולים לצאת מהארץ בשל שביתת הדואר ואי קבלת הדרכונים, פנה ח"כ אורי מקלב לשר הפנים גדעון סער שהוציא כעת הנחיה שמי שצריך לטוס מיד יונפק לו הדרכון במקום.
---------------
'בחדרי': האד' מצאנז אושפז ב'לניאדו' הבוקר לאחר שחרית. האד' חש ברע בשבוע האחרון וסבל מחום גבוה. החשש בבי"ח: זיהום ברגל.
---------------
רה"מ:נעגן בחוק את ישראל כמדינת הלאום של היהודים.ציפי לבני:אתנגד לחוק
---------------
ח"כ הרב אלי ישי מש"ס הצטרף ליוזמה לחיזוק חייל הנחל דוד אדמוב שדרך נשקו בזמן עימות עם צעיר פלסטיני, ולאות הזדהות החליף את תמונת הפרופיל שלו בכיתוב: "גם אני עם חייל הנח"ל".
---------------
"כשחייל שנשלח לשרת בשם ארצו ולמען עמו מרגיש כי הוא מאוים, נמצא בסכנה, יש לו את החובה לעשות כל שניתן על מנת להסיר את אותו איום. הסיטואציה בה נמצאים חיילנו בשטחים איננה פשוטה. הם נתקלים במצבים בלתי אפשריים שאף תרחיש או הכנה צבאית יוכלו לתת מענה תמידי מוחלט, אך דבר אחד ברור: מי שמרגיש סכנה – יש לו החובה והזכות לפעול להסיר האיום", כתב ישי בדף הפייסבוק שלו.
---------------
החייל, שכבר זכה לכינוי "דוד הנחלאווי",  עורר בימים האחרונים סערה ברשת, שכללה מחאת לוחמים וחיילים חסרת תקדים בצה"ל, לאחר שתועד דורך נשק לעבר צעיר פלסטיני חמוש באגרופן בחברון.
---------------
אל ביתו של החייל בבאר שבע הגיעו היום קרובי משפחה, חברים ואנשים נוספים, כדי לתמוך בחייל.
---------------
ביממה האחרונה זכה אדמוב בתמיכתם של כמה פוליטיקאים, על אף שלטענת גורמים בצבא החייל פעל בניגוד להוראות נוהל פתיחה באש. בין התומכים היה שר הכלכלה נפתלי בנט, שטען שהיה נוהג כמותו, חבר הכנסת משה פייגלין שהעלה תמונת תמיכה באדמוב, וח"כ אלי ישי.
---------------
דוברות צוות הצלה: הלכה לעולמה הרבנית מזוועהיל - אשתו של האדמו"ר זצ"ל.
כונני מד"א 'צוות הצלה' הוזעקו לרחוב רפופורט בירושלים בעקבות דיווח על מחוסר הכרה.
זמן ממושך עמלו הכוננים יחד עם צוות נט"ן של מד"א לייצב את מצבה. אך לאחר מאמצים ממושכים שלא צלחו - נאלצו להפסיק את פעולות ההחייאה ולהודיע על פטירתה.
ארגון 'צוות הצלה' משתתף בצערם של חסידות זוועהיל ושולח את ניחומיו למשפחה האבלה.
---------------
הרשל"צ בביקור ניחומים בבית משפחת טויטו בשדרות
---------------
נתניהו במקום בו הכריז בן-גוריון עצמאות, במוזיאון הרצל בת"א.
---------------
אריה דרעי במהדורה המרכזית של קול חי עם גואל ועקנין: אנו שוקדים על הקמת קרן ע"ש מרן זצ"ל שתסייע לעולם התורה לעבור בשלום את התקופה הכלכלית הקשה.
---------------
האחדות בציבור רק מועילה לכולם וראינו את זה לאחר כינוס שלוש המועצות.
---------------
מטרת הפגישה עם שר הבטחון היתה כדי להביא לשינוי בדרישות ההתייצבות הקיימות כיום מבני הישיבות ושאלת גיוסם לא עומדת כעת על הפרק.
---------------
משה גפני אצל גואל ועקנין במהדורה המרכזית: שר הבטחון הוא אדם אמין שאינו חושש לומר בגלוי את דעתו בעד הציבור החרדי.
מעמדו של יעלון בציבור הרחב נמצא בעליה מתמדת בניגוד למעמדו של לפיד שרק הולך ויורד.
בניגוד לאמירות, אנחנו עוקבים בלי סוף אחר התנהלות העניינים ואם הצבא לא יעמוד בסיכומים נעצור את ההתנהלות מולם.
---------------
ליצמן ב'קול חי': לא השתתפתי בפגישה עם יעלון כי גם לא הייתי בועדת שקד אבל הדגשתי בישיבה המקדימה שהכל יהיה בכפוף להחלטת גדו"י
---------------
הרוצח של מנחם שטארק הי"ד היום בבית המשפט
---------------
שמואל חיים פפנהיים לחיים ולדר בקבינט בקול חי:אל תכניס לי פה שאלה של רבנים כי כמו שאתה אומר גדול הדור בעיניך זה כרגע הרב שטיינמן אולי אצלי זה רבי שמואל אוירבעך הוא גדול ישראל של אלפים שהולכים לפי דרכו
---------------
העיתונאי שמוליק אברהם התארס
---------------
מעליל העלילות נגד הרב ברלנד-נחמן שלום נשפט וקיבל חצי שנה עבודות שירות ואחיו קיבל שנה מאסר על תקרית הירי שהם ביצעו אל עבר בית בשכונת מאה שערים. יצויין כי קיבלו הקלה משמעותית בעונש בגלל רצון המשטרה שיעידו נגד הרב ברלנד.
---------------
זעזוע! הרבי גדליה משה מזוויעהל חטף מכות מחסידי אחיו בהלוית אמם ע”ה העושה את דרכה להר הזיתים
---------------
פרשיית רבני דרעי - רובינשטיין בביתר:
הבוקר הגיע המרא דאתרא של ביתר הרב הגאון יעקב תופיק לכולל בראשו עומד הרב מועלם רב (שהוכתר כזכור על ידו בניגוד לדיל אותו תפרו הגאונים מנהגי הדור החדש דרעי - רובינשטיין, ) והלביש פראק לרב מועלם. אנשי אפרים מאיר רובינשטיין מבטיחים נקמה, הם אומרים אנחנו חזרנו צעד קדימה ולא כתבנו בעיתון על רב שלנו את התואר רב שכונה אז שגם הם יחזרו צעד אחורה.  הדבר ממש מזעזע, הפוליטקאים לא מבנים שהם לא באמת הבעלים על היהדות?
---------------
"הדעה החרדית" מציג נציגו של הרב ארנברג מחדרה ואיש אמונו של המנהיג הרוחני של עץ הרב שמואל אוריבך נפגש עם שר האוצר יאיר לפיד,
בפנים הכתבה והתמונות
http://charedimnet.blogspot.com/2014/05/blog-post.html?m=1
---------------
לסיכום האירוע :
האדמו"ר גדליה משה הגיע ללוויה, כאשר מיד התחילו לצעוק, משה שייגעץ, כיבוד הורים, ואז יצא מהמכונית כאשר בניו וחתניו ו2 גבאים מלווים ,ואז התחילו החסידים של האדמו"ר שלמה לדחוף, ואז דחפו בחזרה, הגיעו כמה בריונים העיפו לג"מ את הכובע ונתנו מכות נמרצות לכל המלווים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.