רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

וידאו מן החתונה השנויה במחלוקת


2 תגובות:

  1. פרטים לאלו שלא מכירים את פרטי המקרה:

    הערב מתקיימת בבני ברק חתונתה של ר', שקיבלה גט לאחר חמש שנות סרבנות - אלא שהבעל-לשעבר טוען: הגט הוצא ממני בכפייה, ובכירי הרבנים תומכים בגרסתו. בריכוזים החרדיים נתלו פשקווילים הקוראים לעצור את החתונה האסורה של "אשת ההערב (ה') לבשה ר' בגדי כלה צנועה וחסודה, ומתחת לחופה חיכה לה האברך י'. לכאורה, חתונה מן המניין באולם בני-ברקי ידוע, אלא שמהמאבטחים שעמדו בפתח ניתן היה להבין כי אין מדובר באירוע שגרתי, כי אם בפצצה מתקתקת המסעירה את הרחוב החרדי בארץ ומחוצה לה, ומערבת רבנים ואדמו"רים ממגוון הקשת החרדית, סרבן גט מעבר לים, רבנות ראשית – ואישה מחסידות ידועה שחשבה שהיא מותרת לכל איש, עד שגילתה כי הרבנים החרדיים אינם חושבים כך. איש". אגב, אם לא די בכל אלה, החתן המיועד בן ה-42 - בן לאחת המשפחות המיוחסות בעולם החסידי - הוא גם פדופיל מורשע, שבשנת 2003 נגזרו עליו שנת מאסר וקנס של 5,000 ש"ח בעוון תקיפה מינית של נערים וילדים בעיר.הרבנות: "האישה מותרת להינשא. לא נכנענו ללחצים שהפעילו בתי הדין הפרטיים והחרדיים"
    זמן קצר לאחר מכן נפל הבעל קורבן לחטיפה ועינויים מצד חבורת בריונים ורבנים מקומיים, שנשכרו להשיג גט מטעם משפחתה של האישה. "זה היה בבורו פארק, בשעה שלוש לפנות בוקר", מספר י'. "אנשים חיצוניים, פושעים מקומיים שנתפסו לפני כחודש על ידי האף-בי-איי, החטיפו לו מכות, חשמלו אותו בשוקר חשמלי, חנקו אותו בשקית ניילון, והוא אושפז בבית חולים. ככה היא קיבלה את הגט".
    והעיר בני ברק צהלה ושמחה.

    השבמחק
  2. בית הדין הרבני משך כשנתיים לאחר כפית הבעל ולא יכל להתיר את הגט עד ששיחדו את אחד הרבנים הרב שאננן שבעצם לא שייך בכלל לתיק הזה כי התיק הזה התנהל באשדוד והרב שאנן נמצא בת"א רק עם כסף יש שמוכנים למכור את כל העולם הבא וכך השיגו התר דרך אגב מי שמעיין בתשובה שכתב הרב שאננן רואה את הבורות שלו ועל זה מנדלה מויזניץ סומך אז למה שכל הרבנים לא יצעקו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.