רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


העליון הוציא צו מניעה זמני לעיריית ירושלים (לבקשת עו״ד חביליו) שלא תוכל להעביר 400,000 ש״ח למימון האירוע הפוליטי של דרעי וש״ס בחג הפסח בארנה
----------------
ימות המשיח... יעקב ליצמן ב'קול חי': "אני סומך על מאיר פרוש שמיועד לסגנו של בנט, הוא יידע לשמור עלינו שם
----------------
ליצמן בקול חי: שני דברים אעשה ביום הראשון לכניסתי לתפקיד במשרד הבריאות. א. אחזור לביקורי הפתע בבתי החולים כבר בלילה הראשון.  ב. נמצא פתרון לחדרי המיון העמוסים ביחד עם משרד האוצר
 ----------------
 בעיצומו של המו"מ הקואליציוני הפתיעו הצוות את גפני לרגל יום הולדתו ה-63 עם עוגת יום הולדת.
 ----------------
שלהבת חסדיאל בטוויטר: מי שתכנן היום חתימה קואליציונית של יהדות התורה עם הליכוד, יתאכזב לדעת על משבר קשה בין הצדדים. נציגי יהדוה"ת נטשו את הדיונים.
 ----------------
נציגי המו"מ של יהדות התורה, החכ"ים ליצמן, גפני ופרוש, מתכנסים כעת בלשכת ליצמן בכנסת לדיון חרום בעקבות הפיצוץ במו"מ עם הליכוד ונטישת הדיונים
 ----------------
 שיף חושף בבחדרי: מטיוטת ההסכם הקואליציוני המסתמן: החלטת הממשלה בנושא הגיור תתוקן והמצב יחזור לקדמותו. חוק רישום הנישאין לא יבוטל. גורם בבית היהודי: "חוק שלא נוגד את ההלכה יישאר על כנו".
 ----------------
שלמה קוק בטור ב'ישראל היום': "גם לי נמאס להתייחס שוב למעשה ה'קנאים' שלבושם, שמם ושפתם דומים לחרדים - אבל חייבים להוקיע אותם, להבהיר קבל עם ועדה כי זו לא הדרך החרדית. התוקפים הם קבוצת מטורפים
 ----------------
 אודי סגל ב'ערוץ 2': כיפופי ידיים מול דרעי, בליכוד מעריכים שאם יקבל כלכלה ורווחה תוקם ממשלה.
 ----------------
איתי גדסי בטוויטר: בוטל יום סיור וגיבוש של מח' החינוך בעיריית בני ברק שהיה אמור להתקיים היום במח' החינוך בחדרה, בעקבות הפילוג הליטאי.
 ----------------
ח"כ דוד אזולאי ב'קול חי': "בג"ץ קבע הבוקר שהמדינה צריכה להשיב תוך יומיים על השאלה מי אחראי על 'מבצע מירון' בל"ג בעומר
 ----------------
נפאל: מניין ההרוגים עלה ל-4310 ו-8000 פצועים. מטוס עם משלחת של צה"ל נחת הלילה במקום, עוד 4 מטוסים בדרך.
 ----------------
גורם בכיר במו"מ ל'ישראל היום': "נתניהו עדיין מסרב לתת לדרעי את הכלכלה והרווחה יחד. חתימה עם כולנו ויהדוה"ת עשויה לצאת לפועל כבר היום".
 ----------------
הסקופים: באסיפת חירום של רבני הקריות אמש באשדוד הוחלט על עצרת ענק ברחובה של עיר; יום שלישי כ”ג אייר, עקב חילולי השבת במתחם 'ביג'. וכן תתפרסם מחר קריאה לבעלי המניות ואג”ח לבטל ההשקעות בקניון
 ----------------
 ניסן סלומיאנסקי ל'סרוגים': "אם לא נקבל את תיק החינוך נפרוש מהמו"מ. זה קו אדום מבחינתנו. אנחנו מוכנים שיהיה שר דתות מהליכוד, רק שלא יהיה מש"ס".
----------------
ג'ורג' בוש במתקפה חזיתית ויוצאת דופן: "אובמה נאיבי לגבי איראן ומפסיד לדאעש".‏
נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' וו. בוש מתח שלשום (שבת) ביקורת חריפה ונדירה על יורשו בתפקיד ברק אובמה. בפגישה סגורה עם תורמים יהודים מה"קואליציה הרפובליקנית-היהודית", האשים בוש את אובמה בנאיביות בכל הנוגע לאיראן, ובכך שהוא מפסיד במלחמה נגד דאעש. הפגישה התקיימה במלון "ונציאן" בלאס וגאס, ונכח בה גם בעלי המלון, שלדון אדלסון
 ----------------
רינה מצליח בטוויטר: יו"ר ש"ס אריה דרעי ביטל אתמול פגישה עם נתניהו. מבקש תוספת למשרד הכלכלה. מקורבי נתניהו: "היום הוא מבין שנתן לכחלון יותר מדי".
 ----------------
שיף ב'בחדרי': בעקבות המשבר במו"מ עם יהדוה"ת ש"ס והבית היהודי, נפגש נתניהו בשעה זו עם אנשי צוות המו"מ של הליכוד אלקין ולוין.
 ----------------
נדב פרי בטוויטר: אריה דרעי מפוצץ את המו״מ ״בלי מע״מ 0 תיק הולם ודתות מלא לא נכנס״ בשיחות סגורות תוקף בחריפות את נתניהו
----------------
עשרות מחסידיו של הרב פינטו גודשים את אולם ביהמ"ש המחוזי בת"א בשלב הטיעונים לעונש. ישראל כהן בטוויטר: יוסף פטרוב נאמנו של מרן הגר"ש אויערבך, נמצא אף הוא במקום.
 ----------------
ברסלב נייעס: טרגדיה קשה במירון, תינוק בן למשפחה מחסידי ברסלב נפטר בפתאומיות - יו"ר חסדי שבתאי יוסי זליקוביץ בראיון: "מדובר באירוע מצער מאוד, משפחה מאוד מוכרת ומוותיקי המושב, הסבא של הילד היה ממקימי חסדי שבתאי, מדובר במשפחה של אנשי חסד, המשפחה יושבת שבעה בישוב ומתקיימים אצלם מנייני תפילה, מדובר במקרה טראגי - בישוב מירון לא מורגלים לאירועים מעין אלה".
 ----------------

ח"כ מירב בן ארי מ'כולנו' למימרן בקול חי; "תיק אוצר בלי מנהל ותכנון זה חצי עבודה - אין אפשרות לבצע רפורמות בלי זה, יש לנו מחויבות למצביעים. חתימת הסכם אולי כבר מחר".
 ----------------
אתר 'קול חי' חושף: חילול שבת ממשלתי - משרד התחבורה משגר מיילים בשבת לאזרחים שהתלוננו על שירות לקוי.
 ----------------
יוסי שריד לגלסנר ב'קול ברמה': "בנט איש מסוכן שרוצה להנחיל את השקפתו הלאומנית. הייתי מעדיף שר חרדי העיקר לא הוא. לפיד נפל בגלל יהירותו, בבחינת מעשה אבות סימן לבנים. לא אשוב לפוליטיקה, אני לא מתאים לשם".
----------------
 ח"כ משה גפני כעת בהרצאה בקורס מיוחד לח"כים החדשים בהרצליה.
 ----------------
ישי כהן באולפן 'כיכר': מסתמן - יו"ר ש"ס אריה דרעי יכהן כשר הכלכלה והרווחה.
 ----------------
הסקופים: רבני הקריות באשדוד מתכנסים בשעה זו באולמי ויז'ניץ ברובע ז'. לאסיפת חירות לדון בדרכי הפעולה נגד קניון ה'ביג' המחלל שבת.
 ----------------
מרן הגר"ח קנייבסקי הגיע לניחום אבלים אצל נשיא ישיבת פוניבז' הגר"א כהנמן, והאריך במעלותיה של הרבנית ע"ה עוד מימי ילדותה בצל אביו הסטייפלר זצ"ל שהיה סבה.
 ----------------
עומרי מניב מ'חדשות 10' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן הוציא צו מניעה זמני לעיריית ירושלים שלא תוכל להעביר 400,000 ש״ח למימון האירוע הפוליטי של יו"ר ש"ס אריה דרעי וש״ס בפסח בארנה. בעיריית ירושלים דוחים את הטענות ומבהירים כי לא מדובר היה באירוע פוליטי וכי ההעברה אושרה על ידי היועץ המשפטי של העיריה".
 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
יו"ר צוות המו"מ של ש"ס אריאל אטיאס בראיון: "בסוף כשיראו את החבילה הכוללת שנקבל, תראו שהשגנו מעל ומעבר. אנחנו לא דורשים את תיק החינוך, אבל דורשים השפעה במשרד למוסדות שלנו. לא קושרים את החתימה שלנו ביהדוה"ת. מתואמים איתם בנושא דת ומדינה אבל לא בנושא תפקידים. אולי היה עדיף לעשות גוש של החרדים יחד".

מני גירא: ״הליכוד נכנע בסוגיית המע"מ ובש"ס לא ממצמצים וסוחבים את המשבר עד הסוף. המטרה: השגת שני משרדים לדרעי. כלכלה ונגב וגליל או פנים ורווחה״.

שר החינוך לשעבר יוסי שריד בראיון: "היה לי סגן שר חרדי ונתתי לו סמכויות. המינוי של בנט עשוי להיות סימן קבורה למערכת החינוך. שר מהדת"ל לא ידאג לחינוך החרדי או לחינוך החילוני, בדתי לאומי דואגים רק לעצמם. עדיף כבר שר חינוך חרדי".

העיתונאי שלמה קוק בראיון: "ברשימת הדרישות של יהדוה"ת יש סעיף שיוכל להחזיר את יעקב אשר לזירה כסגן שר בלי לשמש כח"כ. יש בהסכם סעיפים רבים שנראים תמימים, אבל רק החרדים מבינים את עומק קוצו של יוד בכל מילה ובכל סעיף".

אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "מטרת הקמפיין בעד החיילים החרדים - לא לגייס חרדים אלא למגר את האלימות נגד חיילים. למעלה מ-180 חיילים חרדים הותקפו ע"י קיצוניים וביקשו אישור לחזור הביתה בלי מדים".

אסון הנפאל - יריב פישר יו"ר לשכת התיירות ישראל - נפאל בראיון: "לא ידוע לנו על עוד פצועים ישראלים. מחר תצא טיסה גדולה שתחזיר את רוב הישראלים. אין עוד מדינה שמצליחה להעניק כזה סיוע כמו ישראל".
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים:

•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי, משה ויסברג, ישראל כהן: מה ההצעות האחרונות שהעבירו בליכוד לש״ס? האם כל דרישות יהדוה״ת התקבלו? והסיפור המלא מאחורי פיטוריו של אלון נוריאל.

• ח״כ ניסן סלומיאנסקי הבית היהודי: בלעדינו אין לרה״מ קואליציה, ולכן אנו עדיין מתעקשים על דרישותינו ושום דבר לא סגור..

• רה״ע נצרת עילית שמעון גבסו שחזר הבוקר לתפקידו בראיון: עדיין יתכן שהפרקליטות תגיש עירעור נגדי. אמשיך לעשות הכל כדי להביא את הציבור החרדי להתאכלס בעיר.

• לקראת כניסתו של בנט למשרד החינוך, מנכ״ל מ. החינוך לשעבר שמואל אבואב בראיון: המערכת זקוקה לאישיות ממלכתית שתדאג לכל המגזרים. כפיית תכנים על החינוך החרדי נועד מלכתחילה לכישלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.