רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 באפריל 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

ארי קלמן הכתב הפוליטי של 'קוקר' בראיון נרחב על ההתפתחויות במו"מ הקואליציוני בשעות האחרונות, והאם צפוייה מחר חתימה? ואיזה מפלגות יחתמו? וחושף כי חוק 'יעקב אשר' נכלל בדרישות יהדות התורה במו"מ. והאם אפשר לומר שבשלב זה כל המפלגות הגמישו עמדות בשביל לאפשר לנתניהו את הקמת הממשלה.

יוסי חביליו היועץ המשפטי של עיריית ירושלים לשעבר בראיון בעקבות צו המניעה שלבקשתו בית המשפט העליון הוציא בכדי למנוע מחטף מצד עיריית ירושלים להעברת 400 אלף שקל לאירוע של 'אל המעיין' באצטדיון ארנה, שלדבריו אין ספק שמדובר באירוע פוליטי. והאם מדובר במהלך נגד ש"ס או רק נגד ההתנהלות הספציפית של עיריית ירושלים?

וחזקי עזרא מערוץ 7 שהשתתף היום בדיון של המחבל הדורס חאלד קוטינה בראיון על הצעקות של קרובי משפחה של שרקי הי"ד לעבר המחבל, ומספר כי המחבל ועו"ד עדיין מתעקשים שמדובר בתאונה ולא בדריסה מכוונת למרות צילומי מצלמות אבטחה שנמצאים בידי המשטרה שמוכיחים שאכן מדובר בפיגוע.

שרגא גרין מפקד יחידת החילוץ המשטרתית אילת -אילות מספר על מספר אירועי חילוץ שבוצעו ביממה האחרונה ע"י היחידה בשיתוף עם חיל האוויר, ונותן הדרכה איך לצאת לטיולים ולא להצטרך לסיוע של יחידות החילוץ, וחושף כי תלמידי ישיבה מסייעים להם בפעולות החילוץ.

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502741675 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.