רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

ידיעות - מפה ומשם

הרב המקובל דוד בצרי.היום בתיקון מיוחד בבית הכנסת "אבוהב"בעיר העתיקה של צפת .בתקון השתתפו כמאתיים אנשים.התיקון היה בצום והרב עבר לפני התיבה מדעה אחד עד שעה שבע בערב.כאשר מידי פעם הוא נעזר בחזן בית הכנסת שלמה חדד.הרב ערך  גם תפילה מיוחדת לרפואה.לפרנסה.ולירידת גשמים
הודעת משרד המשפטים מהערב:

 *********************************
- בני משפחתו של אריאל שרון עלו הבוקר לקברו בגבעת הכלניות לטקס ציון סיום השבעה: בטקס נכחו הבנים גלעד ועמרי עם בני משפחתם וילדיהם, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אלוף פיקוד דרום לשעבר טל רוסו, רופאו האישי של שרון פרופ' שלמה שגב, מזכירתו של שרון מירית דנון ועוד עשרות ממכריו - הבנים גלעד ועמרי אמרו קדיש וחלפו על פני הקבר.

 *********************************
בארה"ב, בניגוד לישראל, כמעט כל תלמידי הנהיגה לומדים לנהוג במכונית אוטומטית וכשהם מקבלים רשיון הם ממשיכים לנהוג בכזו.
לכן, אין זה מפתיע שפחות מ-7% מהמכוניות הנמכרות בהר"ב הם  בעלות גיר ידני וכי רוב הנהגים שם פשוט לא יודע מה זאת הדוושה השלישית הזאת משמאל ואיך בכלל בוחשים בידית ההילוכים.
עובדה זאת עמדה לרוע לכנופיה של שלושה גנבי רכב מהעיר ספרינגפילד שבמסצ'וסטס בשבוע שעבר.
השלושה התנפלו על שליח של אחת מהמסעדות בעיר בעת שעצר כדי למסור הזמנה.
באיומי סכין הם שדדו ממנו את משלוח המזון ואת מפתחות המכונית ונכנסו לתוכה במהירות – אבל אז התברר להם שהמכונית אינה אוטומטית ושאף אחד מהם לא יודע לנהוג על גיר ידני.
לדברי השליח שהיה עד למתרחש, אחרי ויכוח קצר ביניהם הבינו השלושה שעם מכונית הם לא יצאו מהשוד הזה ומיהרו לברוח במורד הרחוב כשהשלל היחיד בידיהם הוא ארוחה קרה.

 *********************************
עורך 'כיפה' חושף בחשיפות: בעוד כשעה כינוס סגור של רבני 'צהר' שם יוכרע על הקמת מועצת רבנים של הארגון שתהווה אלטרנטיבה לרבנות הראשית.פרסום ראשון: בדרך למועצת גדולי תורה: ראשי ארגון רבני צהר ייפגשו היום (א') ויודיעו על הקמת מועצת גדולי תורה. על המהלך, מוסרים גורמים בכירים בארגון, אמון רב היישוב רבבה הרב אוריאל גנזל. הרבנים צפויים להכריז על הקמת הגוף אחרי פגישה שתתקיים בשעה חמש בירושלים בנוכחות בכירי רבני צהר.

 *********************************
 ראש המוסד לשעבר מאיר דגן הצטרף לאיחוד הצלה
דגן  ישמש חבר מועצת המנהלים העולמית של הארגון בהתנדבות. דגן: "לכבוד לי להצטרף ולחזק את ידי מי שפועלים להציל חיים". אלי ביר, נשיא "איחוד הצלה": "הדבר נותן למתנדבים ולהנהלת הארגון הרבה מוטיבציה כאשר אדם שעשה כל כך הרבה למען מדינת ישראל הופך היום לחלק מהארגון שלנו"
ראש המוסד לשעבר מאיר דגן הצטרף לארגון כונני רפואת החירום "איחוד הצלה". היום (ראשון) בצהריים הצטרף דגן כחבר ההנהלה הגבוהה ב"איחוד הצלה" והוא ישמש חבר מועצת המנהלים העולמית של הארגון. דגן ישמש בתפקיד זה בהתנדבות. עם הצטרפותו למועצת המנהלים של הארגון אמר דגן: "לכבוד לי להצטרף ולחזק את ידי מי שפועלים להציל חיים".
דגן הצטרף לארגון בטקס שנערך במטה "איחוד הצלה". דגן התקבל בברכות על ידי נשיא "איחוד הצלה" אלי ביר ויו"ר הארגון זאב קשש. לאחר הצגתו בפני הנהלת הארגון, חנך דגן "אופנולנס" (אופנוע אמבולנס) חדש. "האופנוע הזה כולל בתוכו כל מה שיש באמבולנס ונדרש להצלת חיים", אמר. "אין ספק שכלי רכב זה מקצר משמעותית את זמן ההגעה לחולה או פצוע ומסייע בהצלת חיים".
אלי ביר, נשיא "איחוד הצלה" בירך את דגן: "אנחנו גאים מאוד על שאתה מצטרף אלינו. הדבר נותן למתנדבים ולהנהלת הארגון הרבה מוטיבציה כאשר אדם שעשה כל כך הרבה למען מדינת ישראל הופך היום לחלק מהארגון שלנו. אנו מקווים שבעזרתך נציל הרבה חיים ונצעיד את 'איחוד הצלה' קדימה".
ארגון כונני רפואת החירום "איחוד הצלה" מונה כ-2,000 אנשי רפואה מתנדבים, חובשים, פרמדיקים ורופאים, שפועלים בכל הארץ ומוזנקים על אופנועים לאירועי חירום רפואיים במטרה להעניק טיפול מציל חיים עד להגעת אמבולנס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.