רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בינואר 2014

ווארטים


מספרים על ח"כ שולמית אלוני שאמרה פעם לח"כ ר' מנחם פרוש ז"ל: "אם הייתי אשתך הייתי מגישה לך לאכול רעל". ענה לה פרוש: "אם הייתי בעלך הייתי אוכל

עניין לפרשת השבוע מדברי הרב יעקב גלינסקי זצ"ל (מילתא דבדיחותא בשמו) כתוב כי השוחד יעוור עיני חכמים שכל דיין שלוקח שוחד עיניו מתעוורות. אז מספר הרב שפעם היה איזה דיין שניהיה חרש. אז אמרו לו ניחא עיוור כי לקח שוחד אבל חרש למה?  אמר להם כי לי רק הבטיחו...




למה פרשת משפטים לפני פרשת תרומה?? 
כי תמיד כשתבקש תרומה!! יגידו לך כל מיני משפטים... כבר תרמנו.. אבא לא בבית.. אין עלי כסף קטן.. וכו'... (כמו שאומרים אם תרצה תמצא את הדרך!! ואם אתה לא רוצה אז תמצא את התירוץ...)


תגובה 1:

  1. הווארט הזה השמיע בפרלמנט הבריטי סר וינסטון צ'רצ'יל בעת שחברת הפרלמנט ננסי אסטור הטיחה בו: אילו היית בעלי הייתי מגישה לך כוס רעל והוא השיב לה, אילו היית חלילה אשתי הייתי שותה את הכוס ללא היסוס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.