רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 בינואר 2014

הגבאי של האדמו"ר מטאהש מבקש סליחה ומחילה על שנכשל וביקר בבית המינים (כנסת)


תגובה 1:

  1. המשב"ק היקר של האדמו"ר הרב פיש שליט"א
    לנסוע עם ראש ממשלת קנדה לארץ ישראל מה חשבת שהוא יקח אותך לכנס אש"ף באבו-דיס ? אז ככה ראש ממשלת קנדה אוהב ישראל גדול יותר ממך ומשכמותך !
    האדמו"ר הצדיק שזיכיתי לראות אותו כאן אצל הרב שאולזון מברך המוצירא כל כך בקדושה מוצא לעצמו להגרר אחרי חסידי סאטמר אוהבי הערבים וגרוריהם ואותו אדמו"ר יקר שכח איך קסטנר שילם כמות גדולה בזהב לנאצים ימ"ש כדי להציל את האדמו"ר מסאטמר בעוד חסידיו נרצחו ונשחטו חיים במחנות ההשמדה.
    עד כדי כך הרשעות של סאטמר שהכל מותר לעשות (סרילוביץ מוינה *) ועוד חברה שהם וקדושה רחוק מזרח ממערב אבל גבאי האדמו"ר מטהש קנדה עסוק בלהצטדק שהוא עבר על חטא גדול יתבייש הגבאי ותתבייש החסידות שמצטרפת לחסידות סאטמר אוהבי הערבים ושונאי ישראל { אבל כוונת בציעת המוציא איזה קדושה אבל היכן אהבת ישראל שלהם הרי האדמו"ר שליט"א איבד את כל משפחתו רח"ל ולא למדו שאם היתה קיימת מדינת ישראל לא היתה השואה ! וכל החוזק של היהודים בגלות בגלל הקב"ה וכן בגלל מדינת ישראל ! }
    יהי רצון שיזכו כל היהודים בגלות הנוראה לבוא לארץ ישראל כי ממש בקרוב השערים יסגרו ומה אז יגידו לא באנו לארץ ישראל בגלל המינים והחילוניות והזוהמה בגלות לא הפריעה לכם ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.