רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 בינואר 2014

ידיעות - בקצרה

גיסו של רה"מ, ד"ר חגי בן-ארצי בראיון סוער תוקף את ראש-הממשלה אשר "מדבר על הפקרת יהודים לחסדיהם של רוצחים, ומנהל מו"מ עם שונאי ישראל".
לדבריו "נפתלי בנט צודק בביקורת שלו על נתניהו ומפגין את המיאוס מהתנהלותו של ראש הממשלה".
בהתייחסו לקשר הבלתי רצוי במשפחת נתניהו אומר בן-ארצי: "להורים שלי זהו הסיוט  הגדול שחששו ממנו, ביבי חייב להסתייג מקשר כזה וחלילה שלא להתפאר בזה".

*************************************
חסדי שמים: הורי הילדים למשפחת גרוס מודים להקב"ה על הנס הגדול, היום בראיון לכלי התקשורת סיפרו איך ליבם של הילדים חזר לפעול, גם מצבו של הגדול שהסתבך אתמול, התייצב חזרה, ההורים ממשיכים לבקש מעם ישראל להתפלל, "כל השתפרותם של הילדים היה בזכות התפילות והזעקות והקבלות שעם ישראל התפלל וקיבל" אמרו ההורים, עדיין הילדים זקוקים לרחמי שמים מרובים.

*************************************
עשרות אלפי העולים לאומן מדי ראש השנה להשתטח על ציונו של רבי נחמן מברסלב, התבשרו כי החוק שהוגש בשבוע שעבר בפרלמנט האוקראיני לחייב כל מתפלל לשלם מאה דולר עבור שהות יומית במתחם הציון בוטל.
ח"כ אריה דרעי וסגנית שר הפנים, ח"כ פאינה קירשנבאום וח"כ אלי ישי שבתפקידו הקודם שימש כשר הפנים. שלחו מכתבים לשר הפנים האוקראיני, ויטאלי זאחארצ'נקו, בבקשה לבטל את החוק.
הרב בערל לאזר רבה הראשי של רוסיה התגייס אף הוא למשימה, ושוחח עם גורמי ממשל ברוסיה להם השפעה על הממשל האוקראיני וזאת בפרט בתקופה מתוחה זו מבחינה מדינית באוקראינה, ואלו התערבו במאמצים לביטול החוק.
שמעון בוסקילה מנכ"ל מרכז ברסלב העולמי שנפגש שעות אחדות קודם השבת עם חבר הפרלמנט אנטון יצנקו, סיפר כי "יוזם החוק הוטעה ע"י גורמים אינטרסנטים, וכי מעתה יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם החסידים ויחדיו ינסו להסדיר את נושא העלייה לרגל בצורה שתיטיב הן עם החסידים והן עם תושבי העיר אומן".
באתר הרשמי של הפרלמנט האוקראיני מופיע כי החוק ירד מסדר היום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.