רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בינואר 2014

זעזוע דודי לאו הפקיע נישואין. יצחק יוסף סרב לאשר את פסק הדין

מאת איש הרבנות הראשית

בשבועות האחרונים עבר חתול שחור גדול בין הרב יצחק יוסף יוסף לבין דודי לאו הסיפור לקרע בין הרב האשכנזי לבין הראשון לציון ונשיא ביה"ד הגדול הוא הפקעת נישואין שעשה דודי לאו והגיע לאישורו של נשיא ביה"ד הרבני הגדול.
לדודי לאו יש חבר טוב מהעיר מודיעין החבר דמות מוכרת בעסקנות הפוליטית ובקרב אנשי העסקים בישראל בתו של אותו חבר הייתה נשואה מספר שנים ומערכת היחסים בינה לבין בעלה נפגעה קשה והם החליטו להתגרש אבל בצורה הכי מכוערת הבעל ביקש לקבל כספים רבים וביה"ד האזורי בתל אביב פסק לטובת הבעל.
האישה הגישה עירעור ושכרה מספר עורכי דין גדולים כולל טוענים רבניים. התיק הובא לפני דודי לאו אחד מגדולי הדיינים בדור האחרון. דודי לאו קיבל טלפון מהחבר וזה ארגן פס"ד שנכתב ע"י הרב ציון בוארון. בפס"ד ארוך ומנומק הפקיע הרב בוארון את הנישואין מאחר והעדים שחתמו על הכתבובה היו 2 עורכי דין דתיים שנוהגים ללכת לערכאות ולתבוע שם. 
האישה הותרה על ידי כב' נשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון הגדול והאדיר נער השעשועים דודי לאו שליט"א. 
את פסק הדין וקלות הדעת הזאת כבר לא יכל לסבול יותר הראשון לציון ונשיא ביה"ד הגדל יצחק יוסף עד כאן וסרב לאשר את הפסק. בין דודי ליצחק פרץ ויכוח גדול. לא סתם דאג דודי לנסוע לפולין ביום הבר מצווה הוא לא רצה להיות בבר מצוה של הנכד של יצחק הכעס על יצחק גדול ויצחק נאמן להלכה לא מוכן לקלות ראש הזאת.

3 תגובות:

  1. הולך בדרך אבות אבא שלו מחתן גרושה עם כהן והוא מפקיע קידושין מזל שהוא לא הרב הראשי רק הר יוסף שדודו לאו חייב להגיע לחתימה שלו איזה דור אנחנו נמצאים והכל בשם הדת
    ועוד הגט הפסול של האישה מויזניץ מנדלי שאושר ע"י הרבנות זה לא פלא !!!
    ואח"כ לא מבינים מדוע יש אסונות
    כתוב בגמרא דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל

    השבמחק
  2. אדון שאולזון
    נראה לי שעדיף שלא תתערב בעניני הלכה
    מי אתה להחליט אם הפסק הוא נכון
    תעזוב את ההלכה לדיינים
    ונעזוב את הבלוג בשבילך

    השבמחק
  3. האם מרן שליט"א והרב שאולזון לא תמכו במועמדותו של הרב האשכנזי מול מועמדותם של הרבנים הציונים ר"ל ?

    ואם כן מה תלין עתה ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.