רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בינואר 2014

אכיפת ה-הויזן זוקען בגור

מאת גערער

השבוע מתחיל סידרת כנסים בכל בתי החסידים של גור ברחבי הארץ לאכוף את התקנות החדשים שאסור ללכת עם האשה ברחוב ומי שכן הולך שיוריד את ההויזן-זוקען

בירושלים הכנס יערך ביום שני בשעה 6 בערב בבית המדרש ברח' רלב"ח מי שידרוש שם זה הרב אברהם נחמן גוטרמן. הרב גוטרמן הוא הרב שדווקא לא שייך לאנשיו של הרבי כשביקשו ממנו בזמנו להשתתף בבית הדין שהדיח את הרב וקסלשטיין מקרית גת הוא נסע לחול והיה שם 3 חודשים לצורך משגיח כשרות  עד שנרגע קצת וכך התחמק כי לא רצה לשפוך דם כמו הרב שץ פישביין וולקוביץ שלושת אוכלי אדם.

לצורך ה-הויזן זוקען הוא מוכן להתנדב על אף שהוא לא מבין את הענין התיזמון והנחיצות אבל שטיות הוא מוכן לדרוש העיקר לא לשפוך דם

יש לציין שהוא אח של יצחק משה משגיח ישיבת גור באשדוד ממקורבי הרבי שגם לא מבין הרבה דברים אבל יושב בשקט ונותן לשיירה לעבור וד"ל...........הוא לא מדבר מה שלא צריך עם מי שלא צריך בלב הוא חושב כמו 80% מחסידי גור, הוא חכם יש לו 7 נשמות תמיד הוא ניצל. זוכרים את הסיפור בטבריה אצל הלב שמחה שהרבי הנוכחי זרק את גוטרמן ובורנשטיין עקב מעשים שלא יעשו!!!

יצחק משה גוטרמן הוא חמיו של הטרוריסט אקרמן שהוא סגנו של יעקב דוד רוזנבוים, יצחק משה מתבייש מאוד בחתנו.

בהמשך השבוע אביא לכם את תוכן הדרשה של הרב גוטרמן

תגובה 1:

  1. זה חא נכון. יצחק משה גוטרמאן הוא "שלעכטער מאן" במלא מובן המילה, הרבה מהטרור בגור נוהל על ידו וידי חברו א.מ.בורנשטיין מחדרו של הראשון ברחוב ר"י נפחא ליד רלב"ח. לא בכדי הלך הזרזיר אקרמן להיות חתן אצל העורב גוטרמן.

    רק שיצחק משה הנ"ל יודע [כמו רבו ...] תמיד להישאר מאחורי הקלעים ללא השארת עקבות ולשחק אותה כאילו "מתון". ימ"ש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.