רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

רבי עובדיה נגלה בחלום ושאל למה לא עושים כלום למען נשמת בנו רבי יעקב זצ"ל?

מאת ש"סניק

שדרן רדיו קול ברמה סיפר כי הרב עובדיה יוסף זצ"ל נגלה אליו בחלום הלילה וביכה את התעלמות הציבור מבנו בכורו הרב יעקב יוסף זצ"ל.
השדרן, עמי מימון, סיפר בצהריים (ראשון) במהלך התכנית כי "ביום חמישי בלילה הלכתי לישון - ובחלומי נגלה לי בחלום מרן פאר הדור והדרו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. מרן היה לבוש בבגדים רגילים, במעיל השחור הרגיל, לא עם העיטור של הזהב, ועם המגבעת הרגילה, ואז הוא התיישב לידי וחיבק אותי ונתן לי צ'אפחות של חיבה ואמר לי אתה מזכה הרבים".
"פתאום מרן התחיל לבכות, אמרתי לו 'למה אתה בוכה'? והתחלתי לבכות אתו, והוא ממשיך לבכות, ממש בכי עמוק, בכי קשה... החלום כל כך ברור לי, אני יכול לספר מי היה מסביב, כל פרטי הפרטים, אני זוכר הכל", הדגיש מימון.
"אז הוא אמר לי 'תשמע, הבן שלי רבי יעקב יוסף זצוק"ל - אף אחד לא עושה כלום בשבילו. שאלתי אותו מה? ואז הרב עובדיה חזר לבכות שוב, בכי חזק מאוד". מימון המשיך וסיפר: "הבטחתי לו 'מרן בעז"ה - באמצעות הכלי שנמצא ברשותי אני אעשה משהו להגדיל את שמו של בנו הרב יעקב זצוק"ל ואני פונה למאזינים - אני מחפש רעיון איך לעשות את זה".
"כשאמרתי לו שאני מבטיח שנעשה משהו בעניין הבן שלו, מרן חזר לחייך וחיבק אותי חיבוק גדול אבהי ונישק אותי ואמר לי זכות הרבים תלוי בך", תיאר מימון.

2 תגובות:

  1. הדברים מדוייקים להפליא:

    יש לרבי יעקב ע"ה זצללה"ה נבג"מ נע וזיע"א כתבים שצריך לפענח ולהוציא לאור מצווה רבה לפרסם אותם תשאלו את משפחתו שיחיו הרב ירחי שליט"א הרב מוצפי שליט"א הרב סופר שליט"א.

    התמקדו בתוכן השיחה:

    https://www.youtube.com/watch?v=rOm1TBR1oDM

    אתר בית מדרשו לזיכוי הרבים:

    http://borokhov.kodesh.tv/

    בברכת השם יתברך ליעקב אבינו עליו השלום ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה

    השבמחק
  2. בס"ד
    אפשר לעשות פינה קבועה שיבוא רב מסוים שמכיר את הרב יעקב יוסף זצוק"ל ולספר את המצב שהיה לפני שהרב יעקב זצ"ל נכנס פעם ראשונה לש"ס ע"י מרן זצוק"ל לא הרבה יודעים זאת אבל הרב היה לפני הרבה שנים בשס וחולל מהפכות גדולות בעולם התורה והקים מוסדות של תורה (והיה תקיף וחד מאוד בעניין הלכה והשקפה) ממש "סכינא חריפתא" וכמובן לעשות גם בפינה זו מעניין השיחות שלו וההלכות שכתב ה' יעזרנו אמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.