רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 בינואר 2014

דודי לאו עושה מונקי ביזנעס בתחום הכשרות הבשר תפר מכרז לשמוליק עוזרי

מאת איש הרבנות הראשית

תדהמה בעולם הכשרות
הרב דודי לאו פועל למנות את שמוליק עוזרי
מנערי הליכוד מנהל מחלקת יבוא הבשר
בימים האחרונים יצא מכרז למנוי מנהל מחלקת כשרות הבשר המיובא לארץ, המכרז מלכתחילה נתפר עבור שמוליק עוזרי, שהינו נציגם של נערי הליכוד קויפמן עצור מלול, שלושת הפרחחים אשר נהלו את מועה"ד ירושלים והועפו לאחר שנמצאו מועלים בכספים.
עוזרו של לאו מלול הינו אחיו של שמעון מלול אשר פועל למנות את שותפו לעסקים שמוליק עוזרי.
שמוליק עוזרי פתח ליין של שיווק בשר והכריח בעלי עסקים לקנות רק ממנו, כאשר אילו האחרונים מנהלי המועה"ד  בירושלים.
שמוליק עוזרי כאשר נסע לשחיטה בצרפת, נתפס עם המכנסיים למטה תרתי משמע עד שנצרך לבדיקה מיוחדת מחשש להדבקות.
אשתו רצתה להתגרש ממנו על רקע זה אולם ברגע האחרון נצלו נשואיו.
שמעון מלול שבעצמו גרוש בגלל מעלליו עם נשים הכין לעצמו אופציה שבמקרה שעוזרי יפסל, הרי שחברו דוד מלכה שגם הוא  הועף מעבודתו במשרד הדתות בעקבות קשריו אם א"א יתמנה במקומו.
ככל הנראה אילו הכישורים שאותם דורש דודי לאו לנהל מחלקת כשרות הבשר.
השערורייה הגדולה היא שתנאי המכרז לקבלת התפקיד שהינו ראשון במעלה מבחינה כשרותית אחראי על כל תוצרת הבשר בארץ  אינם קישורים דתיים  הלכתיים אלא תואר ראשון לפי מידותיהם של עוזרי ומלכה.
כנראה החליט מר לאו היקר להאכיל את כל מדינת ישראל בנבלות וטרפות בחסות נואפים הללו.
חברי מועצת הרבנות הראשית, וגופי הכשרות השונים נזעקים, ומתכוונים להיאבק בכוונת הזדון של לאו הצעיר, הם מדגישים כי הרב מצגר שמעשיו הפרטיים ידועים, מעולם לא העז לעלות על דעתו דבר שכזה ,מנוייו היו בסטנדרטיים סבירים ולא הזויים כפי שלאו מבקש למנות.
בית הגראי"ל שטיימן שליטא הודיע שבאם אכן הדברים כך, הרי שלא תהיה ברירה ויצטרכו לצאת כנגדו בגלוי.

4 תגובות:

  1. שמואליק עוזרי ואשתו אינם מקיימים יחסי אישות מאז הארוע.

    השבמחק
  2. אין כמו פרענקים. ברוך השם שברא פרענקים בעולם. העולם לא היה מתקיים בלעדיהם. הצביעו לפרענקים.

    השבמחק
  3. אני אישית חושב חיים שאולזון שאתה בן אדם שצריך אישפוז בכפייה אמי מכיר את האנשים האלה יותר קרוב מכל אחד!!! ואני חושב שאתה צריך לטפל בעצמך דחוף איש חכם פעם אמר לי שאף פעם לא מאוחר...

    השבמחק
  4. אני אישית חושב שאתה חולה נפש ו צריך כפיה באישפוז אני מכיר את האנשים האלה מקרוב יותר מכל אחד אחר ואתה צריך לטפל בעצמך דחוף מאוד איש חכם פעם אמר לי אף פעם לא מאוחר מידי לטפל בעצמך!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.