רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בינואר 2014

בין הגוי ליהודי

מאת מגיד

סלבסטר למי שלא יודע, היה אפיפיור שרצח המון יהודים בעינויים, בכל שנה ביום הזה הנוצרים חוגגים את מותם ודמם של יהודים רבים שנשפך. בין הדברים הקשים שעברו היהודים היו פעמים שהכניסו אותם לחביות עם מסמרים ומגלגלים מראש הר, היו שמים אותם על פחים רותחים עד שהיו נשרפים למוות בעינוי עצום!
מבחינת היהודים, לחגוג ביום ה״סילבסטר״ זה כמו לחגוג על יום השואה ולקרוא לזה יום ״היטלר״. אחיי היקרים, דם יהודי אינו הפקר!!!! לא נרקוד על דם אחינו כמו שלא נרקוד על דמם של החיילים שנפלו במילוי תפקידם..! אמנם אנחנו מעטים, אבל לא נשכח שאנחנו הנבחרים!!!!! כולנו נשים יד על המזוזה הלילה בחצות, ונברך בכוונה עצומה ״ברוך אתה השם, אלוקינו מלך העולם, שלא - עשני - גוי/ה
יחי ההבדל
בתחילת שנה אזרחית חוגגים בזיקוקי דינור ענק,אשר מאירים תבל ויושביו מארבע כנפות הארץ ותפוצותיה אך נעלמים לאחר חמש דקות משאירים שובל עשן מבוייש ויתום.
תחילת שנה לועזית מסומלת בנשיקה פומבית,אשר בשביל לקנותה אנשים מוכנים גם להשקיע בממונם אך משאירה יובש מר בפה דקה אחרי היווצרותה,משאירה אנשים צמאים ומיותמים עד לתחילת השנה האזרחית הבאה..
בתחילת השנה האזרחית,יבוא איזה סנטה קלאוס,עטויי זקן עבות מחומצן ויבטיח הבטחות לשנה ברוכה אך כשמופע הזיקוקים  תם  תחפושתו נגנזת לשנה אזרחית הבאה יחד גם שק ברכותיו..
אך בראש השנה היהודי יכתבו ויחתמו לשנה טובה ומתוקה, כולם ניצבים ללא תחפושות ללא הזיקוקים,כולנו בנים אהובים של הקב"ה אשר מחלק לנו נשיקות מתנת חינם בכל רגע ורג

3 תגובות:

  1. סליחה אם הקב'ה מחלק נשיקות,למה נתן לרצוח מיליון וחצי מילדינו היקרים בשואה?. ז

    השבמחק
  2. האפיפיור סילבסטר לא רצח אפילו יהודי אחד. בתקופתו הנוצרים נרדפו בעצמם ע"י הרומאים, והוא פעל רבות להפסקת הרדיפות של הרומאים נגד הנוצרים והיהודים גם יחד. תפסיקו להפיץ שקרים היסטריים ותתחילו ללמוד ליב"ה.

    השבמחק
  3. מתוך ויקיפדיה (סילבסטר):"מיתוס הרווח בעיקר בחברה החרדית רואה בסילבסטר צורר היהודים, וגרסאות שונות של מיתוס זה מיחסות לו האשמות שונות, ביניהם המרת יהודים לנצרות בכפייה וברציחתם ועינויים של יהודים. לא ידוע על שום יחס מיוחד של סילבסטר כלפי היהודים, לטובה או לרעה, ואין ראיות לרדיפת יהודים בידי הכנסייה בתקופתו. צו מילנו, אשר הבטיח חופש דת לנוצרים, כלל גם הכרה בחופש הדת של היהודים. מקור ההאשמות הוא ככל הנראה בכרוזים שונים המביעים התנגדות לחגיגות ליל הסילבסטר וגם ביחס הכנסייה הקתולית בשנים מאוחרות יותר כלפי היהודים".

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.