רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 בינואר 2014

בקצרה - מפה ומשם

ערוץ 2: דרמה! בסקר שמתפרסם כעת במהדורה המרכזית ע"י ד"ר מינה צמח - על השאלה מי צריך להנהיג את ש"ס בקרב מצביעי ש"ס? 50% - אלי ישי, 25% - אריה דרעי.
-------------
זעליג אורלנסקי בראיון סוער ב'קול חי': "ש"ס הגיעה בדרישה בוגדנית לקבל 2 סגנים באלעד על חשבון 'דגל', בזמן ש'דגל' דאגה לשמור לש"ס את הסגן השני קודם הבחירות".
-------------
שמואל חיים פפנהיים ששימש כדובר העדה החרדית, החל לעבוד בתנועת 'גשר' המחברת בין חרדים לחילונים.
-------------
הצלם אלי קובין שליווה את מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן במסעו ההיסטורי היום בדרום "מדובר ביום היסטורי, היה מרגש לראות את הילדים שרים לראש הישיבה ורואים אותו בפעם הראשונה בחייהם" והוסיף: "כל התושבים לקחו יום חופש - ממש יום חג".
-------------
הכתב יוסי הכט בסיקור נרחב של כל ההתרחשויות שהביאו להקמת קהילת אברכים מרכזית ובית כנסת חדש בברכפלד, "לא הייתה לאברכים ברירה אחרת, את בית הכנסת הישן ניהלו גבאים שהתריסו כל העת נגד גדולי ישראל"
-------------
חשיפה: ארגוני שמאל קיצוני מסייעים לבחורי ישיבה לקבל פטור מהצבא ניסים פרץ מאתר כיכר השבת בראיון: "מדובר בתופעה שהולכת וגוברת בחודשים האחרונים" ומוסיף "בעמותה מוכנים לסייע לכל חרדי בייעוץ איך לקבל פטור מטעמי מצפון".
-------------
אלי שלזינגר כתב לעניני פלילים של בחדרי חרדים בראיון נרחב על האירועים האחרונים בבני ברק: "יש רצון במשטרה לנקות את כל הפשע בעיר" ומוסיף: "לא מדובר בחרדים מדובר בריב בין משפחות פשע"
-------------
הנייעס החרדי: הסערה הבאה בדרך שרת המשפטים "ציפי לבני" יוזמת הצעת חוק שתאפשר הדחת רבנים.
-------------
ארה"ב נערכת לשיא הסערה: אחרי השלג הכבד שכיבה חלקים שונים במדינה, צופים החזאים גל קור קיצוני שלא נראתה כמותו כבר 18 שנה, לבנתיים 16 כבר נספו, בתי ספר נסגרו וברזי כיבוי קפאו
-------------
ויכוח בין מנהל סניף ברשת "זול ובגדול" ולקוח חרדי, חרג מגבולות הנורמה והפך לסוער, מנהל הסניף צעק על החרדי "מה שאתם יודעים זה רק להתלונן" הוא המשיך לאיים על החרדי "אם היינו נפגשים ברחוב לא היה לך כיפה"
-------------
אחרי הליטאים החסידים והספרדים, התכנסה גם מועצת הרבנים של יוצאי תימן בראשותו של הגר"ש קורח רב העיר ב"ב וזקן רבני תימן, הרבנים תקפו את המסגרות החרדיות בצה"ל "צעירים הורידו שם כיפות", רבני תימן הסיפו, " תקופה זו היא שעת מלחמה"
-------------
שר החוץ ליברמן ממשיך בהתבטאויות מתונות, במהלך כינוס השגרירים אמר ליברמן: כי הוא תומך "בהסדר מדיני כולל ואמיתי, גם עם כל הספקות שיש בליבי"/
-------------
 שתי הרוגות ו4 פצועים בתאונה חזיתית בכביש 90, בהתנגשות בין כלי רכב פרטי לכלי רכב מסחרי./
-------------
 הקרע בציבור הליטאי נמשך, לאחר שאחד ממתפללי ביה"כ בשכונת ברכפלד במודעין עילית ממצביעי עץ יצר פרובוקציות מיותרות, החליטו שאר מתפללי ביה"כ לפרוש מהמקום ולהקים מנין חדש, רב השכונה הגר"י זיכרמן בא לחזק את פורשי הביה"כ
-------------
כעת הסתיים הביקור ההסטורי של מרן ראש הישיבה בישובי נחל שורק מרן נסע מיד לאחר שהתפלל תפילת מנחה בישיבת שערי שמועות יחד עם ראשי ורבני הישיבה ומאות מתושבי המקום ראש המועצה ורב הישוב
-------------
בח"ח: בכיר בש"ס מאשים את הנהגת התנועה "העלימו מידע מחברי מועצת חכמי התורה" במהלך הישיבה שהתקימה שבוע שעבר, הגר"ש בעדני שאל אם מתגבשות הבנות עם משרד החינוך ונענה בשלילה.
-------------
בסיומה של פגישת עבודה מוצלחת של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם מחזיק תיק ארנונה בעיר נחמניאל סבן (ש"ס) אמר ראש העיר "אדם כמוך הוא נכס עצום לעיריה, אני מעריך את צורת החשיבה שלך ואת הגישה לשירות לקוחות, איתך נוכל ביחד לשפר את השירות לרווחת התושבים"
-------------
נערה בת 16 נפצעה באורח קל בעת ששודד ניסה לגנוב ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה באשדוד. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים ברזילי באשקלון. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד בתקיפה.
-------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בביקור היסטורי "העיקר זה התורה, כל בחור יכול ללכת בדרום – ברחוב וירויח כסף מה יהיה לו מזה? ילך לישון אח"כ ילך לקבר ומה יהיה בקבר?!
-------------
קוקר- אימה במודיעין עילית: בעקבות מספר מקרים חמורים שאירעו, בתי הספר מוציאים הנחיות חדשות להורי התלמידות "אין לשלוח את הבנות לבית הספר ללא לווי והשגחה, על ההורים תוטל האחריות".
-------------
הרב שמחה קוק בקול חי: הבית היהודי רימו אותי, נפגשו איתי קודם הבחירות והבטיחו שישמרו על עולם התורה מה שלא קורה היום.
-------------
הרב קוק בקול חי: נתניהו היחיד מכל ראשי הממשלה שמסרב להיפגש עם רבנים וראשי ישיבות למרות ניסיונות הרבנים.
-------------
חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, בראיון לחשיפות על פגישתו עם האד' מבעלזא: האד' ביקש לפעול אצל נתניהו בנושא הגיוס, "לא ייתכן שלומדי תורה יחשבו כעבריינים
-------------
 חצות בסקופים: גדסי חושף;אלי ישי עזב בזעם את ישיבת מועצת החכמים לאחר שחכם שלום גער בו, התשובה לדיל ליצמן דרעי-דיל גפני ישי; דגל נותנים גיבוי לישי לבצע מהלכים נגד הנהגת ש”ס, המטרה הסופית של דגל-פילוג ש”ס, הפגישה של גפני ישי שסוקרה ביתד-איתות אחרון לדרעי, כשישי מדבר על גדו”י ששלחו אותו אלו רבני דגל ולא חכמי ש”ס. איך מגיבים בקואליציה בב”ב לתקציב המשובש?
 -------------
 שלזינגר בישראל היום:כולם מסכימים שפני ש"ס לשינוי. פיצול של ישי הוא בלתי נמנע. הצטרפותם של הרבנים עמר מזוז ושמואלי אל ישי תקדם את ביאת המפץ של המפלגה. אטיאס כבר מדבר בקול על עזיבת הפוליטיקה ונפגש עם אנשי עסקים. לא יעזוב את י-ם אך ליבו ופניו לעסקים
-------------
 ירושלמי במעריב; הדיונים בין רשת החינוך של ש"ס למשרד החינוך עדיין לא הסתיימו. הכיוון ברור - כיתות א' עד ח' ילמדו ליבה ובישיבות הקטנות, לא ייגעו.
-------------
ירושלמי במעריב; בש"ס אומרים כי לימודי ליבה תמיד היו קיימים והם מותאמים לרוח הרשת. במילים אחרות, שום דבר לא השתנה, מה שהיה הוא שיהיה, רק בצורה מסודרת ומוקפדת שטובה גם להם יותר.
-------------
ח"כ עליזה לביא למעריב: "למרות שהחרדים מחוץ לממשלה, הם רואים בבן דהן הנציג שלהם בממשלה, כפי שבא לידי ביטוי שוב ושוב בתקשורת החרדית. הוא מטיל לשמחתם וטו על חוקים בענייני דת ומדינה, ולא מקדם אותם".
-------------
ארה"ב מתמודדת עם סופה קשה: רשות התעופה האמריקנית ביטלה מעל 2,300 טיסות וכבישים רבים נסגרו לתנועה לקראת התגברות הסופה. מוסדות החינוך בניו יורק נסגרו.
-------------
גלובס; שמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים, על אחיינו דן גרטלר: "הוא מטאור פיננסי בינלאומי. איש עסקים מבריק. בנה אימפריה בעשר אצבעותיו. חלק גדול מהביקורת והחשדנות כלפיו נובע מקנאה, הרבה קנאה".
-------------
גלובס; שניצר על גרטלר: החזרה שלו בתשובה הפתיעה אותי. אף אחד מבני המשפחה לא ממש יודע מה דחף אותו לחזור בתשובה, אך לזכותו ייאמר שהוא חי לפי הביטוי 'איש באמונתו יחיה'.
-------------
בני רבינוביץ ב'קול חי': ביה"כ הגדול בת"א ברח' אלנבי הפך לאולם חתונות! יש בידי תמונות מזעזעות של ריקודים מעורבים, תזמורת במרכז בית הכנסת. פניתי למועצה הדתית אך הם לא הצליחו לטפל בפירצה מול ההנהלה.
-------------
מנחם רהט בטורו השבועי ב'קוקר': "עסקנים וגבאים חרדים יזמו מיפגן מחאה בניו יורק כנגד 'הגזירות', אבל משמים עיכבו".-------------
ציוץ ירושלמי בטוויטר: שס בהליך גמילה מתסמונת הראיס, תופעות הלואי הרסניות. דרעי בועט לכל עבר כעבד ששוחרר, וישי שנפל בפיתיונות התשוקה לאדנות אצל רבני/עסקני יהדוה"ת.
-------------
מארגן כינוס ראשי הישיבות התימנים הרב ידידיה ידעי בפירוט מלא על הכינוס לאלי כהן בנייעס החרדי.
במה שונה הכינוס הנוכחי?
מדוע הרב בעדני לא השתתף?
והאם זה קשור לכך שחלק מרבני המרביצי לא הגיעו לכינוס ראשי הישיבות הספרדיים?
מי הרבנים שהשתתפו? והביטויים המעניינים
-------------  אברך מאופקים שניהל שיחה עם חילוני על חובת גיוס בני הישיבות כמעט וננשך ע"י כלב אימתני לאחר שהלה שיסה בו את כלבו.
 ------------- 
בית שמש: אבוטבול נפגש עם "טוב" בניסיון להשיג את תמיכתם - 13:04 ד' בשבט תשעד -
-------------
הכתב יוסי הכט בסיקור נרחב של כל ההתרחשויות שהביאו להקמת קהילת אברכים מרכזית ובית כנסת חדש בברכפלד, "לא הייתה לאברכים ברירה אחרת, את בית הכנסת הישן ניהלו גבאים שהתריסו כל העת נגד גדולי ישראל"
-------------בחשיפות: סאטמר בהלם, הנגיד החסידי נרצח ונשרף! מאיר ברנשטיין היישר מניו יורק בסיקור מיוחד החל ממסע החקירות בשבת בתוככי וויליאמסבורג ועד למציאת הגופה חרוכה ושרופה אך ללא בעיות זיהוי. "ע"פ מצלמות  האבטחה מסתמן כי הנרצח היה במעקב שבוע ע"י החוטפים". ישראל אהרן קלצקין מניו יורק בראיון: בכירים בחב"ד ובסאטמר נחקרו ביממה האחרונה, ועל הקרבות המשפטיים שהביאו להסתבכות הנגיד במליונים. ותושב המקום  -בראיון: היכן הסתובב שטארק בשעות האחרונות לחייו ומי האנשים שהיו סביבו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.