רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

האם הרב גרוסמן רב העיר אלעד תומך במפלגת נצח? - הכתב משה מזרחי חושף פרטים מה עומד מאחרי העסקה של אבי דיין באלעד ואיך היא קשורה לסיעת נצח בירושלים.
 -----------------
הכתב יוסי הכט ממשיך לסקר את המשך הזעזוע מדבריו של אותו לבלר ידוע -"הגאון רבי  מאיר קסלר רבה של מודיעין עלית תקף במהלך השבת האחרונה את אותו לבלר ידוע- הם מתנהגים ממש כמו המרגלים" 
-----------------
פרסום ראשון: הצעת חוק  הוגשה לפרלמנט האוקראיני  מבקשת כי חסידי ברסלב ייאלצו לשלם כ-500 דולר עבור שהיה בסמוך לציונו של רבי נחמן בימי ראש השנה העסקן הרב שמעון בוסקילה מנכ"ל מרכז ברסלב העולמי באומן "הצעת החוק נוגדת את זכויות אדם וזכויות הפרט"
-----------------
והראיון המלא של העיתונאי בני רבינוביץ והעיתונאי מני גירא המתיחס לפרשת הרב-והניצב והאם צריך לסקר אותה בתקשורת החרדית.
-----------------
הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ישתתף בכנס משותף למשרד הדתות ומשרד החקלאות שידון בין היתר להפעלת "היתר מכירה" בשמיטה, האם הדבר יוביל לקרע בין הרה"ר לחוגים החרדים השמרנים?
-----------------
לאחר המתקפה ביומנים החרדים נגד שר השיכון אורי אריאל, הגיע השר לביקור בעיר החרדית אלעד כאורחו של רה"ע ישראל פרוש והתקבל בידידות, השר נטע שתילי עצים בסמוך למקום המיועד לבניית מרכז אירועים.
-----------------
ישיבת "דורשי ייחודך" ביצהר מגייסת תלמידים לשנה הבאה, לקראת פתיחה מחודשת, זאת לאחר שהישיבה נסגרה בהוראת משטרת ישראל בשל מעורבותם של התלמידים באירועי 'תג מחיר'.
-----------------
הנייעס החרדי: ביתר-היום בשעה 1.45 תתקיים שמחת פדיון הבן לנכד האדמו"ר מנדבורנה-ביתר והאדמו"ר משידלובצא, בביהמ"ד נדבורנה בגבעה ב
-----------------
תפנית: פגישת ויינשטיין עם פרקליטי הרב פינטו בוטלה, הפגישה הייתה אמורה להתקיים אחר הצהרים, כאמור הפגישה בוטלה, עם זאת היועץ המשפטי וינשטיין נפגש עם פרקליטיו של ניצב מנשה ארביב.
-----------------
הפילוג והמריבות ב"העדה" נמשך: סיקריקים תקפו את כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא בביהמ"ד סאטמר בלונדון.
-----------------
ח"כ יעקב ליצמן יצא כעת מפגישה ממושכת עם רה"מ לשעבר אהוד אולמרט. גורמים ביהדו״ת הגיבו על כך בכעס, אם היה סיכוי לאולמרט שהחרדים יתמכו בו, עכשיו הוא שרף את זה, זאת לאור המתחים הכבדים שיש במפלגה בין ח"כ ליצמן לחלק מחברי המפלגה.
-----------------
השרים אישרו: רב ראשי אחד,  הצעת חוק שיזמו השרים בנט ולבני קובעת כי החל מהבחירות הבאות יעמוד רב ראשי אחד במועצת הרבנות, השר בנט הגיב לאחר אישור החוק: רב אחד לעם אחד
-----------------
 נאמנו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב הרב חיים כהן בראיון ראשון למגזין עמי באנגלית: מרן היה שולח רק למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן
-----------------
חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר נפגשו היום בצהרים עם ר"ע לוד יאיר רביבו, עיקר הפגישה נסובה סביב המשך הבניה בפרויקט אחיסמך לציבור החרדי.
-----------------
ראש ממשלת קנדה סטיבן הרפר מתומכיה הנלהבים של ישראל בעולם הגיע לביקור בין 4 ימים לארץ, הערב יסעד עם נתניהו ורעיתו במעון רה"מ.
-----------------
כיכר השבת: תוקף אורב לנערות חרדיות בסמטאות "שמואל הנביא"
בשכונה החרדית מספרים על עוד ועוד תקיפות במהלך התקופה האחרונה, כאשר רוב העדויות מדברות על תוקף אחד, ככל הנראה סדרתי, האורב לקורבנותיו בסמטאות חשוכות בשעות הערב. בסוף השבוע, הוזעקו כוחות משטרה לרחוב הסמוך לשכונה לאחר שדווח על תקיפה במקום, "מפחיד להסתובב כאן"
-----------------
לשכת היועה"מ מכחישה את דברי פרקליטו של ארביב: דחיית המפגש עם פרקליטי הרב פינטו, איננה קשורה עם מידע חדש שהעביר ארביב. המטרה היא להיערך נכון לפגישה עם הפרקליטים בפרשיה כה רגישה.
-----------------
בראיון סוער תוקף ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי את אנשי הבית היהודי שהגישו את הצעת החוק בדבר רב ראשי אחד.
-----------------
י-ם:מאות מתפללים בשכונת רמת אשכול  ללא מקום תפילה. גבאי ביה״כ אבי ארנטרוי בראיון: אנו מקוים שזה יגיע לאוזנים הנכונות וללב הפתוח של הציבור הרחב.
-----------------
ההילולה הגדולה של אשר בן יעקב מחר בערב.
ברוך דייטש איש מירון בפירוט מלא על ההילולה. ומביא סיפורים נפלאים על ניסים גלויים שנעשו בקברות הצדיקים בצפון
-----------------
והראיונות של חברי מועצת עיריית ירושלים צביקה כהן וישראל קלרמן אצל אבי מימרן בקול ברמה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.