רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 בינואר 2014

מאמצים לפייס בין העדה החרדית לזאלונים

מאת עדה'ניק

כעת לאחר שבד"ץ העדה החרדית הוציאו מכתב גינוי חריף נגד אתרא קדישא בו הם מתנערים מכל מעשי התעלולים והפעולות הנפשעות שמבצעים פורעי אתרא קדישא, ובמיוחד מוחים נמרצות על התקיפה הנוראה שביצעו הללו נגד האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א, כעת מבינים כבר הזאלונים כי הם נשארו עכשיו לבד עם שמידל, בלי תולדות אהרן בלי דושינסקיא בלי תולדות אברהם יצחק וראחמיסטריווקא, ורק עם חנון טורצין ואטיק, ואפילו הגאב"ד ר' טוביה ווייס לא הסכים השבוע לחתום על ההפגנה של אתרא קדישא, למרות כל הלחץ האכזרי שהפעילו עליו אלו הנוכלים הידועים.
ראשי הזאלונים גם יודעים שהאדמו"ר ר' אהרן עומד לבקר בארץ בעוד פחות מחודש, וכצפוי חסידויות תולדות אברהם יצחק תולדות אהרן דושינסקיא וראחמיסטריווקא ייצאו מגדרם כדי לכבדו עקב כל המאורעות האחרונים, והלחץ שלהם מסיטואציה שכזאת עולה עד לב השמים, שאם כן מה הועילו בכל עשרות המליונים ששפכו שנה שעברה בביקור הראוותני של ר' זלמן לייב בירושלים.
אנחנו מדווחים כי בימים האחרונים מתקיימות אסיפות מתוחות בין ראשי קהילות הזאלונים, לראות ולנסות איך להחזיר לעצמם את הכבוד ולא לאבד את המעט שעוד נשאר להם, ובפרט לנוכח המצב הקשה שלהם שמדי יום שעובר הפורעים המופקרים של דוד שמידל גורמים להם להסתכסך עם עוד ועוד קהילות.
הגבאי משה פרידמאן יחד עם הנגידים ר' אליעזר קעסטנבוים ור' הרשל שרייבר הגיעו ליד מסקנא סופית שההצלה עבורם היא להיפטר כמה שיותר מהר מהנטל הזה ששמו "שמידל" ואתרא קדישא, ושהם חייבים לנסות ולשקם את הקשרים עם העדה החרדית באופן מיידי.
לפי מה שאנחנו שומעים מבניני זופניק של העדה החרדית מתקיימים בימים האחרונים דיונים טלפוניים ארוכים בין ראשי הזאלונים בארה"ב לבין ראשי הנהלת העדה החרדית, בנסיון של הזאלונים להציל את המצב.
אנחנו מדווחים הן מראשי העסקנים של הזאלונים העובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא והן מהנהלת העדה החרדית, כי ראשי העדה החרדית הציבו שלושה תנאים בפני הזאלונים שבקבלתם על ידי הזאלונים יוכלו לחדש עמהם את הקשרים.
1. שהאדמו"ר ר' זלמן לייב יצא במכתב מחאה חריף לגנות את המעשה הנפשע שנעשה נגד האדמו"ר מדושינסקיא בבית הכנסת של הזאלונים בלונדון, כמו שעשו חברי הבד"ץ.
2. שהזאלונים יתנערו באופן פומבי וגלוי מדוד שמידל וחבר נעריו ומכל ארגון הטירור אתרא קדישא, ולא ייתנו עוד חסות ותמיכה לארגון הפשע הזה.
3. לסלק באופן מיידי מהעיתון 'דער איד' של הזאלונים את הכתב שסרח יצחק ווייס המתקרא 'ביושר בינ"ל', השורץ יומם ולילה באינטרנט ומפעיל ומתראין לקווי הנייעס שנאסרו על ידי חברי הביד"ץ.
לפי המצב העכשווי נראה שראשי הזאלנים עומדים לקבל את הדרישות של הנהלת העדה החרדית, ובכך ישובו היחיסים בין העדה החרדית לזאלונים למסלולם הטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.