רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 בינואר 2014

'העדה החרדית' מתייצבת לימינו של האדמו"ר מדושינסקי - הקנאים ושמידל זועמים



כבר נודע צערה וכאבה של כל עדתנו החרדית מאותם שועלים קטנים מחבלים כרמים המתעטפים באיטלא של קנאות ופוערים פיהם עתק נגד רבותינו מאורי העדה שליט"א, "ורוממות ק-ל בגרונם כאילו על כבוד קברים וחרב פיפיות בידם להרבות מחלוקת בישראל".
וזה כמה שנים אשר היהדות הנאמנה סובלת מאותם נערים ריקים ופוחזים המשתמשים בשם ארגון 'אתרא קדישא' כדי לבצע על גבו את כל תאוותיהם הרצחניות, ובמסוה של הגנת קברים כאילו, הם מוציאים לפועל את כל רשעותם להפריד בין הדבקים ולשלח מדנים בין אחים, רח"ל.
הני בריוני שתו להם למטרה לנגח את רבותינו עיני העדה שליט"א, ופוערים פיהם לבלי חק נגד מרן שר התורה הגר"מ שטרנבוך שליט"א ראב"ד ירושלים, על עמידתו כחומה על משמר ההלכה הצרופה וקנאת ה' צבקות טהורה, ויצאו ניצבים לחרף ולגדף את מנהיגי קהילות הקודש אדמורי"ם ומנהיגי העדות שליט"א.

לאחר הזעזוע הנורא שפשט בכל חלקי היהדות החרדית על התקיפה והבזיון הנורא שביצעו הני בריוני נגד כ"ק מרן אדמו"ר מהרי"ץ דושינסקיא שליט"א, וכאשר שימש בסנדקאות ביום א' האחרון בביהמ"ד של מהרז"ל מסאטמאר בלונדון, הרהיבו החטאים האלו בנפשותם לבזות את כבוד תורתו של כ"ק מרן אדמו"ר מדושינסקיא שליט"א.
לנוכח השערוריה הנוראה יוצאים היום מרן רבינו הגאב"ד שליט"א ומרן פוסק הדור הראב"ד שליט"א יחד עם הגאוה"צ חברי הביד"צ שליט"א במחאה נמרצת על כבוד התורה מול בוזי התורה מארגון אתרא קדישא "אינשי דלא מעלי מחרחרי ריב ומדון", וקוראים בקול גדול "למגר  תופעה חמורה זו ממחנינו".

תגובה 1:

  1. הבנתי שהוא בנש"ק, הבנתי גם שהוא אדמו"ר די גדול, אבל כבוד התורה הצחקתני

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.