רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

ב. ד. ה. האברך שמוליק פילמר משיכון ה מחסידי לעלוב ניפטר לאחר מחלה
-------------------
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה הלכו אתמול רגלית מסעודת שבת חזרה למלון, בכדי לשמור על קדושת השבת.
-------------------
 הנייעס החרדי: הרב שלמה אבינר בשבועון עולם קטן: מטרת החוק של רב ראשי אחד הוא שתפקיד נשיא בתי הדין הרבניים יופקע מהרב הראשי ויועבר לשר המשפטים, כלומר מטרה של חילון.
-------------------
חיזוק לפורשי חדרה. החשיפות: ר"י קרית מלך הגרש"י בורנשטיין שהה השבת בישיבה לפורשי חדרה 'תורה בתפארתה' באשדוד.
-------------------
נייעסמס: בקרית גת נמצא מאבטח(25) ירוי,פונה במצב אנוש,שם נקבע מותו.
-------------------
עיתון "מצב הרוח" מדווח כי בביקור החשאי של רה"מ נתניהו עם סגל לשכתו בירדן, הפתיעו הירדנים והביאו ארוחות כשרות, זאת לאחר שנודע לירדנים שחלק מצוות הלשכה שומר כשרות.
-------------------
סקר שפורסם באתר כיפה בו נשאלו הגולשים האם לרבנים הראשים מותר להביע את עמדתם האישית,  78% ענו שכן, דעתם דעת תורה ואינה נתונה לשיקולים פוליטים, 21% ענו שלא הם עובדי מדינה ככל עובדי המדינה.
-------------------
עו״ד מנחם מושקוביץ בטור בחדרי חרדים מספר על הפגישה החיובית של היזמים החרדים עם שר השיכון אורי אריאל. את טורו מסכם ״גישה עניינית תמיד יכולה לעזור. כאשר נראה כי יש מישהו שמקשיב לנו – כדאי להפסיק להתבכיין ופשוט להתחיל לדבר״
-------------------
"קל כביר לא מאס תפילת רבים" בשבח והודיה לבורא עולם, פרטים ראשונים בחשיפות מביה"ח שניידר: האב גרוס שהה לצד ילדיו במהלך השבת, תסמינים מעודדים במצבו של הקטן שאף פקח עיניים ודיבר מס' מילים, כעת עצרת לרפואתם בנתניה עם הרב מנחם שטיין. הערב ישבו שבעה בי-ם.המשיכו להתפלל לרפוא"ש
-------------------
זעזוע באיטליה: ראשי הקהילות היהודיות ברומא קיבלו משלוח עם ראשי "דבר אחר" כרותים, בנוסף קיבלו מכתב בו כתוב הלל על ה"שואה".
-------------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הזדעזע כאשר שמע על האסון הנוראי שפקד את משפחת גרוס "צריך להתחזק בהחזקת תורה", אמר מרן רה"י.
-------------------
עיתון "שביעי": הכירו את ה'כיפה קיפר', פיתוח חדש ששומר על הכיפה שלא תעוף בכל מצב, "כיפה שנדבקת לראש, מיועדת לבעלי קרחות ולנפתלי בנט"
-------------------
נייעסמס: הערב בב"ב כינוס ומלו"מ לבוגרי ישיבת חוג חתם סופר באולמי קוצק
-------------------
הטרגדיה הנוראה: האב בשיחה עם כיכר השבת: אלפי בנות "בית יעקב" שלחו מכתבים ובו קבלות שקיבלו על עצמם, התפילות לרפואת הילדים נמשך ברחבי הארץ והעולם.
-------------------
ביום שישי האחרון מתה אחת מהלוחמות הגדולות בציבור החרדי שולמית אלוני, ח"כ ניסים זאב בראיון ל"נייעס החרדי" אמר "אלוני התבטאה כמו הנאציים ימ"ש", אך יו"ר שס אריה דרעי הפתיע ואמר "אלוני דווקא עזרה לנו.
-------------------
ח"כ מאיר פרוש הגיב לפרסומים, לפיהם אלפי חיילים מובטלים בצבא, ואף נשקל קיצור השירות של חיילי מנהלה "כשיש אלפי מובטלים, מי צריך את החרדים? שאל פרוש
-------------------
קנדה: 32 קשישים נספו בשריפה בבית אבות, חלק מהגופות כבר אותרו, מזג האוויר הקיצוני מקשה על כוחות ההצלה להגיע לנפגעים, ההצתה ככל הנראה מקשיש שזרק סיגריה דלוקה במבנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.