רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

שרון-שיינרמן גוי

מאת יצחק אוחנון


יהודים יקרים, לאנשים שבאמת מבינים שאדון אריק שרון עשה רק רעההההההה  לעם ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!

האם ידעתם שאריק שרון גוי למרות שיש כאלה שאומרים שהוא יתגייר אך כידוע לי אחד שיתגייר חייב מאותו רגע לשמור מצוות ועם לא שומר באופן אוטומטי מבחינת שמיים הוא נחשב גוי וכידועה לי הוא היה כופררררררררררר!!!!!!!!!!!!!
אבא שלו היה יהודי ואימו הייתה גויה שמה היה ורה באחד הזמנים הרב גורן אמר לו  :
הרב גורן  אמר לאריק שרון לעבור גיור כהלכה, כדי למנוע ספיקות מעצמו, אך שרון סירב באומרו כי "הוא לוחם למען ישראל ואינו צריך להוכיח את יהדותו". 
"כל הכפר ידע כי שרון לא יהודי"- כך אמר אחד מזקני כפר מל"ל, הכפר בו גדל אריאל שרון.
אחד מזקני כפר מל"ל אמר לעיתון 'בשעה טובה' שהגיע למקום כדי לראיין את אנשי הכפר, כי "לכולם היה ידוע שיש חור אפל במשפחתו של שרון וכי אימו לא הייתה יהודייה".
אותו מבוגר כבן תשעים, סיפר כי אביו של שרון ששם משפחתו היה אז שיינרמן ועיברת אותו לשרון - על שם כפר הולדתו, נישא לגויה וכי כך היה ידוע ומפורסם באותו הכפר.
-
אז יהודים יקרים מה אנו מצפים מגוי שיהיה לו מצפון או ערך לאדמת הארץ הקודש אבל הוא שכח דבר אחד לפני שהוא גירש את היהודים שיש לנו אבא בשמיים והוא לא נשאר עם אף אחד חייב.
"אז אריק "תהנה" איפה שאתה נמצא כמו שהמון יהודים עד היום "נהנים" אחרי הגירוש האכזרי שנתת שיקרה
לגבי הגירוש אני קצת אכנס בגדול גם אנו  אשמים אם הייתה אחדות בעם וכמו שהלכו במאות אלפים להלווייתו של עובדיה יוסף היו קמים כך בשביל הגירוש ובורא עולם כמובן היה בא לעזרתנו  שלזה הוא כל כך ציפה אבינו שבשמיים אך אנו כסילים ופחדנים אז אולי הניסיון היה גם לנו ומה שבטוח לעבור אותו אנו לא עברנו כרגיל וגם עכשיו כל יום קמה גזרה חדשה בממשלת ערב רב ואנו רדומים ולא עושים כלום כל אחד עם השטויות שלו !!!!!!!!!!
עם ישראל תתעוררו המשיח עוד שניה כאן !!!!!!!!!!!!!!


2 תגובות:

  1. אז למה הרבי זצ"ל שלח לאריק שרון תפילין מהודרות ? לגוי לא שולחים תפילין ! או אולי הרבי לא ידע ? לא יתכן הרי רוח הקודש דיברה מגרונו ....תיקו

    השבמחק
  2. נו, אוודאי, דער פרענק וועט אונס זאגן וואס שרון איז א גוי... די גויים וואס האבן געקאמן אין לאנד - צום ביישפיל פון רוסלאנד, היינט - טון אלעס אום צו זען ארויס ווי יידן, לייגען קאפעל'ך און נאך. שרון'ס מוטערס נאמה איז געווען דבורה (ורה). זיין עלטערן זינד נישט געווען גויים, זי האט געווען אפעס שלעכטר: משכילים! א סך פרענקים זינד אזוי, זי האבן גויישע נאמן ווי פראספער און פאהרן אויף שבת, אבער זי פרשטיין אין שכל וואס די אשכנזים זינד מער פרום און דעריבער ווען איין אשכנזי איז א כופר, גלויבן זי נישט וואס ער איז א ייד... דאס באוואייזט דיר וואס זי פרשטיין אויך ווער זינד די עהרליכע יידן, און ווער זינד מומרים לתאבון מיט אירע "מסורת". דעסהאלב ווילן זי אלע אירע קינדר שיקען אינס אשכנזישע מוסדות...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.