רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בינואר 2014

הזדמנות לפיוס - תנצלו זאת!!!

למרות שאני אהיה זה שיפסיד, אם אתם תתפייסו לי יהיה פחות מה לכתוב, ובכל זאת אני מוותר למען השלום שלכם. חשוב מאוד שרבנים ראשיים במיוחד בציבור הספרדי שיחיו בשלום. מה שהיה היה, הגיע הזמן להזיז הצידה, ולפתוח דף חדש

אני יודע שיש מי שעושים הכל שלא יהיה שלום מפני שהם צריכים את הברוגז למען עתידם הפוליטי. אבל רבנים צריכים לקחת בחשבון את טובת הציבור ולא טובת העסקנים, וכשלנגד עיני הרבנים שלמה עמאר ויצחק יוסף עומד האינטרס של הציבור או האינטרס של אריה דרעי ואלי ישי, האינטרס של הציבור קודם

זו הזדמנות פז להתעלות, להוכיח כי רבנים מסוגלים ויכולים, זה כל כך חשוב לחינוך הדור, מפני שאם רבנים רבים ככה, מדוע שהאזובים יהיו שונים, הם אומרים אם בארזים זה כך אז לנו בודאי שמותר

אני יוצא כאן בקריאה לרבנים יצחק יוסף ושלמה עמאר שהמפגש הזה הערב לא יהיה הראשון והאחרון, אלא תוכיחו לציבור כי אתם יודעים להתעלות ואדרבה בכינוס של רבנים לא משנה היכן תשבו זה לצד זה רק בשביל להוכיח כי החלטתם על פתיחת דף חדש ואולי בזכות זה נזכה לגאולה וישועה

פרט אם אין לכם ענין בגאולה וישועה מחשש שמשיח יתפוס את מקומכם אז יש לנו בעיה, אבל אם לא זה החשבון שלכם, אז תעשו אותנו מאושרים ותשלימו, אני מבטיח לכם שבני משפחותכם ישמחו שמחה גדולה, הנכדים יהיו מאושרים, וגם אני מתחייב כאן להתחשב אם אכן כך יהיה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.