רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

מוטי סגל בחשיפות: בד"צ מודיעין עילית במכתב חריף נגד תושב העיר שעיה ויין והחוגי בית שמקיים בעיר. "להתרחק מישיבתן ומלדבר עימהן". על המכתב חתומים הרבנים קסלר, אולמן וזיכרמן. להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 1900502424 שלוחה 2
----------------
דוברות איחוד הצלה: גבר נפגע באורח בינוני, וגבר נוסף וילד נפגעו באורח קל בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב שאירעה בכביש 4 בסמוך לצומת חפר, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'שרון' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, נסיבות התאונה נבדקות ע"י המשטרה.
----------------
שרת החוץ האוסטרלית בעד ההתנחלויות, השרה ג'ולי בישוף תוקפת את תופעת החרם על ישראל "הייתי רוצה לראות איזה חוק בינלאומי מכריז על ההתנחלויות כבלתי חוקי?".
----------------
במהלך מפגש עם עיתונאים זרים תקף רה"מ נתניהו את האיחוד האירופי ואמר כי נוהג ב"צביעות", מתי הוא קורא לשגריר פלסטיני כדי להתלונן על הסתה? שאל נתניהו.
----------------
רבה של רמת גן הרב יעקב אריאל ממנהיגי הציונות הדתית תקף את מבצעי 'תג מחיר' ואמר כי מותר לדווח עליהם לפני שעושים זאת.
----------------
שר החוץ אביגדור ליברמן הורה לזמן את שגרירי צרפת, בריטניה, ספרד, ואיטליה, "אתם נוקטים עמדה חד צדדית נגד ישראל ובעד הפלסטינים".
----------------
הרב יאשיהו פינטו למקורביו: אנחנו עוברים תקופה קשה, לא נדבר סרה על איש, נגזר עלינו לא להנות מהעולם.
----------------
דן מרגלית בישראל היום: תועלת אחת כבר יצאה מהפרשה של הרב פינטו "המסתופיים בחצרות רבנים ידללו את נוכחותם, מה מחפשים פולטיקאים ואנשי עסקים בחצרות הללו?"
----------------
חנה ליאון, אמא של משה ליאון המועמד לראשות עיריית ירושלים נפטרה אמש, הלוויתה תצא בשעה 11.00 בבוקר מגבעת שאול - ירושלים
----------------
בעוד החכי"ם של שס גזרו על עצמם שתיקה בפרשיית הרב פינטו, ח"כ ניסים זאב (שס) החליט כן להגיב, בראיון שנתן לערוץ 7: "עורפים את ראשו של הרב", הוא מסייע לאנשים בכל רחבי העולם, כולו לשם שמים, אמר זאב.
----------------
המשפטן ואיש הרדיו יורם שפטל מחזק את דבריו של שר הביטחון בוגי יעלון על מזכיר המדינה האמריקני קרי, שפטל אמר "דבריו של יעלון יזכרו לדורות לטובה".
----------------
 נייעסמס: בשעות אלו נערך מגבית ברחבי ביתר למען ארגון "איחוד הצלה" סניף ביתר עילית.
----------------
נייעסמס: השבוע במוצ"ש בגלי ישראל/רדיו דרום אצל דוד חכם עם הזמר איציק דדיה בליווי נגנים.
----------------
 סגן שר הדתות אלי בן דהן תוקף הערב בחריפות ב'קול ברמה' את הצעת החוק לביטול המועצות הדתיות: "החוק הזה נועד להפקיד את נושאי הדת בידי אנשים הרחוקים מהדת, בימים הקרובים אקדם הצעת חוק לאיחוד המועצות".
----------------
אריה ארליך ממשפחה בטוויטר: בסימן ימי השובבי"ם, אריה דרעי מתחזק: יו"ר ש"ס נפרד ממכשיר האייפון שהיה ברשותו ועבר לסלולרי כשר במסלול 'מוגן'. כל הכבוד.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.