רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

ירוחם: רב הקהילה התורנית החתים את התושבים שהחזיקו ב'הפלס' לבטל את המנוי לעיתון.
 --------------
ח"כ גפני אצל מימרן ב'קול ברמה': "הטענה שלא נשב יותר לעולם בממשלה עם נתניהו איננה מציאותית. אני 25 שנה בכנסת ובפוליטיקה אין מושג של גט כריתות".
 --------------
הרב ארוש יפגש בימים הקרובים עם רבו הרב ברלנד בזימבבואה
 --------------
אימת הנוק אאוט בארה"ב הגיע אמש לשיכון צאנז בינאן סיטי. אברך חסיד צאנז הוכה בשיטת הנוקאאוט ואושפז. שמירה הוצבה בשיכון.
--------------
אנגליה סוערת! אבי איפרגן מלונדון בחשיפות: זוג הורים חרדים נעצרו לאחר שהשאירו את ילדיהם לבדם ונסעו לסידורים בניו יורק, האד' מהורדנקא לקח אחריות על הילדים שהועברו למשפחות אומנה עד לבירור המשפטי.
--------------
כ400 רבני "הציונות הדתית" ישתפפו בכנס למען עולם התורה, הרב חיים דרוקמן ממנהיגי הציונות הדתית אמר "הישיבות עוסקות בנשמת העם, התורה.
--------------
הרב יצחק יוסף נועד עם רה"מ בנימין נתניהו בלשכתו וביקש ממנו לבלום את החקיקה האנטי דתית
--------------
 החינוך החילוני הכושל: נער בן 17 נדקר במהלך קטטה בחניון התיכון באשדוד, מצבו מוגדר קשה ופונה לביה"ח, הנערים הדוקרים נמלטו מהמקום.
--------------
ביזוי תלמידי חכמים: הגאון הגדול רבי יהודה כהן ר"י יקירי ירושלים הותקף הבוקר במוט ברזל ופונה לביה"ח במצב קל, התוקף עוקב לחקירה והודה במעשה.
--------------
המלחמה ב"העדה החרדית" בין אנשי הגאב"ד לאנשי הראב"ד נמשכת: המאבק סביב גולובנציץ, הביא את אנשיו של הראב"ד לפרוץ למשרדים של עיתון "העדה" המזוהה עם הגאב"ד וגרמו זנק רב לרכוש
--------------
העולם החרדי: בהשתדלות רבנים ועסקנים בוטל חוק המחייב תשלום בכניסה לציון רבי נחמן מברסלב באומן.
--------------
ראש ישיבת דרך ה' ומייסד ארגון 'לב שומע' הגרב"צ גרינבוים,  נכנס למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א להתברך לרגל חתונת בנו היום
--------------
לאחר המתקפה של בנט נגד רה"מ נתניהו על הצעתו כיביכול שבמסגרת הסכם, מתישבים יהיו תחת הפלסטינים, תקף השר בנט שוב "פלסטינים יהרגו ישראלים בשטחם" אמר בנט.
--------------
סקווירא: נגד מחנך מוכר בקהילה החסידית עומדים אישומים על התעללות בנער במשך שנים, בשיחה עם כלי התקשורת האשים אחד החסידים את העסקנים המקומיים ע"כ שלטענתו יצרו תרבות שתיקה
--------------
ח"כ יעקב ליצמן במתקפה נגד ח"כ משה גפני בעקבות פגישתו היום עם נשיא המדינה שמעון פרס, ליצמן כועס על הפגישות של חברי יהדו"ת שמנסים להציל את המצב בעקבות כך שצמרת המדינה מסרבת להיפגש עם ח"כ ליצמן.
--------------
סגן שר הדתות אלי בן דהאן הודה "נכשלנו בבחירות לרבנות הראשית" לרבנים לא היה אומץ לבקש מרבנים להסיר את המועמדות אמר בן דאהן.
--------------
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שב ותוקף בחריפות את חבריו לממשלה שתומכים במו"מ מדיני "צאצאינו לא יסלחו למנהיג שימסור את ארצנו".
--------------
יו"ר מרצ קוראת לרה"מ נתניהו "להעיף את בנט לכל הרוחות", גלאון תקפה את נתניהו וקראה לו "פחדן מתמיד".
--------------
החשיפות: הגר"ח קנייבסקי התבטא הערב על שרשרת הטרגדיות האחרונות: "עד ביאת המשיח בקרוב תמיד יש צרות, אבל לאחרונה הם התרבו כי מבזים את גדול ישראל רח"ל".
--------------
ארגון "סעד ומרפא" קיבלו עליהם את כל הטיפול בבריאותו של ר"י יקירי ירושלים הגאון רבי יהודה כהן שנפצע קל היום בבוקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.