רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

בלי קללות זה לא שוה

היי יענקעלע

אני אהרל'ה יקטר, כן אותו אחד שאתם נושכים את האצבעות כשאתם רק שומעים את השם שלו.

שמעתי את הדיבורים שלך בפעם הראשונה ובפעם השניה.
ואני מוחה נמרצות שמחקת את השם שלי!!!!

אם אתה לא מזכיר את השם שלי לפחות שש פעמים בכל פעם, בתוספת קללות, זה לא שווה כלום.

ורק עצה קטנה אני מייעץ לך, לא כדאי לך להיכנס לאתר של שאולזון, זה מידאי אוכל לך את הלב, תשאיר את העבודה הזאת ליצחק ווייס ופישל אבראהאם שכותבים בכל האתרים.

שלך
אהרל'ה

תגובה 1:

  1. הרב אהרן יקטר הלוחם האמיתי למען קדושת מחננו נגד אנשי האתרא הנוכלים הוא חשף את השקרים והנוכלות של ראשיה ,כמו כן נלחם בחרוף נפש נגד כל הפודפלים שפוגעים בילדים ונגד הסוטים למינהם שמשום מה מנסים להשתיק .נלחם בכל כוחו למען קדושת אתר מירון
    אינו לוקח פרוטה לכיסו .חסיד אמיתי של רבי אהרן מבלז זצ"ל
    מכיר את כבוד קדושת האדמו"ר רבי יששכר דוב המכונה בפי כל בערלע רוקח שליט"א ויודע היטב על תעלולי האדמו"ר שליט"א ולקח על עצמו לגרום לאדמו"ר להתחזק באמונה בקב"ה ושיחזור האדמו"ר להתפלל בזמני התפילה כסדרם כמו כן מאחל רבי אהרן יקטר לשלום בית בבית האדמו"ר לרפו"ש בגוף ובנפש האדמו"ר
    ושיחדל האדמו"ר לגלוש באינטרענט ,ולקרוא עיתונים חילוניים ולהפסיק להתעלל בחסידיו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.