רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בינואר 2014

בקצרה - מפה ומשם

אברך חסיד בעלזא בשם בנצי א. נדקר בעת ניסיון שוד בחנות יוסי'ס בבורו פארק,מצבו בינוני.להתפלל לרפואת יעקב חזקיה בן מלכה בתוך שאר חולי ישראל
----------------------
החרם של חיימסון על המבשר או המודיע? הבוקר בהמבשר מודעת רבע עמוד של בד"צ בעלזא, מודעת אבל בעלזא, מודעת אירוסין בעלזא, בהמודיע: כלום!
----------------------
החשיפות: עצרת 'העדה' נגד חוק הגיוס מועברת מ'זופניק' ל'כיכר השבת'. זאת לאחר שסיקריקים זרקו בזופניק דגים מסריחים.
----------------------
המבזק החרדי: הערב ברמ"צ לבן ח"מ עיריית ב"ב הרב שלמה קוסטליץ,באולמי ברסלב בב"ב.
----------------------
בשנת 2013 נהרגו לצבא סוריה 11,000 חיילים ואנשי ביטחון,ו150 כלי טייס הושמדו.
----------------------
אגד: במענה לפניית ח"כ הרב יעקב ליצמן קו 402 לירושלים יתחיל את פעילותו בימים הקרובים מהשעה 6.15 בימים א-ה
----------------------
חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג בראיון סוער לנייעס החרדי:
כל שר בממשלה שותף לשחרור המחבלים ולהפקרת היהודים.
אני מכיר שוטרים שבאמת פועלים לפי החוק אך ידיהם בולות בגלל הממשלה שמנחה אותם לעצור פינויים חוקיים. הממשלה עוצרת גם את פקחי העירייה מלעקוף את החוק
----------------------
ח"כ הרב מנחם לייזר מוזס בראיון סוער: "המדינה הזאת ממש בולשביקית מנסה לכפות עלינו איך לחנך את ילדינו לשלוח אותם בכוח לצבא" ומוסיף: "מנהלי התלמודי תורה יצטרכו לאסוף תרומות על מנת לשלם מים ארנונה חשמל וניקיון" עוד הוא מאשים: "בהכל אשם ראש הממשלה נתניהו שלא נוקף אצבע על מנת להקל עלינו".
----------------------
הרב משה מונטג מחזיק תיק תכנון ובניה ומראשי דגל התורה בבית שמש בראיון נרחב: "אנחנו עכשיו עסוקים בהגשת הערעור אבל אין ספק שבמידה שיוחלט על בחירות אנחנו ננצח", ומוסיף: "גם אם אלי כהן ינצח בבחירות הדבר היחיד שהוא יעצור זה את הבנייה בעיר - הציבור מאוד כועס על החלטת בית המשפט - מדובר בעיוות הנתונים השופטים לא טעו הם רצו לטעות".
----------------------
רועי ינובסקי מידיעות ירושלים בראיון: "ירושלים צפויה לבעור בעקבות תוכנית להקמת מעונות סטודנטים ברחוב שטראוס", חושף: "כל חברי המועצה החרדיים קיבלו מכתב מ'העדה החרדית! לפעול על מנת לא לאשר את התוכנית הזאת".
----------------------
והעימות המלא הערב במהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה בין המחנך הרב מרדכי בלוי לבין הרב אמנון בזק מהציונות הדתית שהאשים בפייסבוק את כל הציבור החרדי כזייפני בחירות, בלוי: "איך אתה מעיז לדבר על ציבור חרדי שאמון על הצדק והיושר".
----------------------
לאחר מאבק של יותר מעשר שנים שפילג לא רק את ישיבת פונוביז אלא את כל המגזר החרדי הליטאי, ישבו אתמול לפגישה שנערכה יותר מ5 שעות שני הגיסים הרב כהנמן נשיא ישיבת פונוביז והרב שמואל מרקוביץ נשיא ישיבת 'המחבלים', הצדדים החליטו על בוררות חדשה שהבורר יהיה הגר"א רוזנברגר ממונסי, מרתון של דיונים מתקיים בכפר המכבייה
----------------------
אחד מאנשי הציונות הדתית המשמש כר"מ בישיבת 'הר עציון' תקף בדף הפייסבוק שלו את הציבור החרדי על כך שתמיד עושה זיופים בקלפיות, לטענתו הטיפשית הדבר נובע כחלק מהדבר הגלותי של הציבור החרדי.
----------------------
רה"מ בנימין נתניהו התייחס בועידת הגליל לחגיגות השחרור של הרוצחים ששחרר אתמול ואמר "רוצחים אינם גיבורים, ככה לא מחנכים לשלום
----------------------
כותרות ביטול מסע גדולי התורה לארה”ב. המודיע והפלס;"נדחה מסעם של מרנן ורבנן בעקבות פניות גורמי שלטון וארגונים יהודים". המבשר;"מסע חברי מועצג”ת שליט”א להזעיק את עזרת העולם היהודי נדחה לעת עתה". ביתד אין איזכור
----------------------
מעריב: הדובר המיתולוגי של היישוב היהודי בחברון נועם ארנון עזב את תפקידו, את מקומו ירשה בתו בת ה-26 נריה ארנון. המטרה: "לשנות את התדמית של חברון".
----------------------
בני רבינוביץ מפרסם טור באתר בח”ח לפיו למרות הוראת הגרש”א הרבי מויז'ניץ והעדה החרדית לא להתייצב לצו ראשון, רק מאה בני ישיבות לא התייצבו, לטענתו הנתון בתשובת המדינה לבג”ץ על 38% שלא התייצבו נגזר מכך שבחורים לא עברו בדיקת עינים וכיו"ב
----------------------משה אבוטבול למוטי לביא בקול ברמה :אנו ממתינים לאישור בית המשפט שנוכל לערער .כל הניסיונות לחלק את בית שמש לא יצלחו. צריך ללמוד לחיות ביחד בעיר אחת.
----------------------
הוועדה לשוויון בנטל קיבלה את הסתייגויותיו של חבר הכנסת אלעזר שטרן (התנועה) שלפיהן תכיר המדינה בפעילותם של שליחי חב"ד ותלמידי ישיבות מחוץ לגבולות ישראל כשירות לאומי-אזרחי.
חבר הכנסת שטרן אמר בדיון כי ההחלטה תגרום "לשליחים שהרבי שלהם קרא להם בעבר לא לעלות לארץ, להיות שליחים של מדינת ישראל בחו"ל".
----------------------
וואלה:תיעוד של בעל השליטה החדש באי.די.בי. אדוארדו אלשטיין בשיעור של הרב פינטו במרוקו יושב לצידו של העבריין שלום דומרני
----------------------
מסתמן הבחירות בבית שמש ביום שלישי ד' אדר א'. ראה"ע אבוטבול, בחשיפות: "דעתי הייתה ברורה, לצאת למערכת בחירות מהירה ולהקים כבר מטות. ההחלטה לערער ולמשוך זמן כי כולם עדיין להוטים על המועמד החילוני".
----------------------ורד ויניקוב.
המפגש הדרמטי של ראשי ישיבת פוניבז' שנחשף במהדורת חצות אמש בקו החשיפות כעת בכותרות האתרים. החשיפות: אחה"צ פגישה נוספת בכפר המכביה.
---------------------- .
בתום מאבק ארוך שניהל ח"כ גפני: עשרות העמותות החרדיות שהמתינו זמן רב לקבל אישור על סעיף 46, אושרו היום בועדת הכספים. בסה"כ אושרו היום 73 עמותות.
----------------------
ישראל כהן בכיכר: לראשונה ב'מרכז חסידי ויז'ניץ: השבת התוועדות למאות ילדי החסידות, בצילו של האדמו"ר ביישוב קרית יערים.
----------------------
יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי יגיע לסיור בב"ב ביום חמישי הקרוב. לסיור יחד עם יו"ר סיעת ש"ס בבני ברק יגאל גואטה. בסיור ישתתפו גם חבר המועצה גדליהו בן שמעון ואברהם פרטוש. בהמשך ייפגש בבניין העירייה עם שאר חברי סיעת ש"ס. וכן ייפגש עם ראש העירייה חנוך זייברט.
----------------------
עיתון 'משפחה' יחד עם קבוצת משקיעים מחו"ל שוקדים בימים אילו על הקמת מיזם אינטרנט בין לאומי המייזם יחליף את החינמון של 'משפחה'. החינמון יוצא בפעם האחרונה ביום שני הקרוב.
----------------------
וועדת שקד: הוחלט שלחוק יקראו 'חוק שירות לאומי אזרחי' ולא 'חוק שירות אזרחי לתלמידי ישיבות'. כזכור ח"כ פרוש טען בוועדה, שאין מושג של שירות לתלמידי ישיבות. זהו דבר והיפוכו, מי שמשרת, אינו תלמיד ישיבה". ----------------------
כיכר השבת: שלוימי מוזס נכדו של חה"כ מנחם אליעזר מוזס, בתו של היידי מוזס, חגג אתמול בר מצווה.
----------------------
ישיבת מועצת חכמי התורה! אלי כהן ומויישי כץ בסיקור נרחב: על מה ידונו במועצת, מה תהיינה ההכרעות והאם גורמים פוליטים יצטרפו לישיבה.
----------------------
בני ברק שידועה כעיר עם הכי פחות מקרים של אלימות בארץ, הזדעזעה לאחר שני מקרי אלימות קשים בתוך יממה. איך מתמודדת המשטרה, והאם זה סימן לתופעה חדשה.
----------------------
טרגדיה בב"ב: ר' אברהם גרוס ז"ל תושב העיר נפטר הבוקר בפתאומיות בעת שהותו בחופשה במלון בטבריה.
----------------------
מסעיר את ברסלב: הרב כדורי רמז שמנהיג הקהילה הוא המשיח?
קהילה ברסלב ביבניאל, מפיצה סיפור לפיו המקובל הרב יצחק כדורי זצ"ל שיום פטירתו חל השבוע, רמז לאחר פגישה עם מנהיג הקהילה הרב שיק כי זכה לראות את המשיח. באתר האינטרנט של הקהילה בו פורסם הסיפור ציינו: "אין בהבאת סיפור זה שום כוונה להביע עמדה מסויימת. בדקנו ואימתנו את הסיפור מכלי ראשו
----------------------
יהודה שלזינגר בפייסבוק: שוב בנט מושפל ע"י החרדים.הרבנים הראשיים סירבו לדרישתו למינוי מנכ"ל לרבנות. בקרוב יוכרז על הארכת המנכ"ל הנוכחי כבקשת הרבנים
----------------------
אבוטבול לוואלה על הטענה שגורמים ביהדו"ת כבר העבירו תשלום לוינרוט אך שס עדיין לא "לעת עתה אף אחד לא שילם"
----------------------
ח״כ גפני: אני בעד גיוס חרדים.
----------------------
'חב"ד און ליין': האם הדיין החב"די יכריע בסכסוך הקשה של ישיבת פוניבז'? במשא ומתן בין הרבנים הגיסים, מייצג את הגר"א כהנמן הטוען הרבני הרב בנימין קופרמן דיין בית דין רבני חב"ד.
----------------------
חצות בסקופים: התפתחות דרמטית בפרשת הרב יאשיהו פינטו והשוחד לחוקר המשטרה, אבי יצחקי מקורבו של הרב פינטו בראיון "לפי מה שהתפרסם השבוע בניו יורק טיימס האף בי אי משוכנע כי כל התלונה של קצין המשטרה נגד הרב נועדה לשבש חקירה באמריקה נגד חבר קונגרס".
----------------------
משטרה צבאית ממשיכה לפקוד בתים של בני ישיבות, אבא לתלמיד ישיבה שהשוטרים ביקרו הלילה בביתו מספר בראיון בלעדי על מה שהתרחש הלילה בביתו.
----------------------
מעריב; פערים בלתי ניתנים לגישור בין יש עתיד לבית היהודי על חוק הגיוס. מחלוקת על הסנקציות למשתמטים מאיימת לקבור את החוק.
----------------------
מעריב:הבית היהודי התכנסו לישיבת סיעה סודית בה הביעו חשש שרה"מ מתכנן הקפאת בנייה ביו"ש עקב לחץ אמריקאי כבד.לשכת רה"מ:הבניה ביו1ש תימשך
----------------------
ב"ב, רח' הפלמ"ח: בת 3 שלא התעוררה משנתה. נקבע מוות לאחר החייאה.
הארץ: המדינה החלה לממן רבנים ורבות רפורמים. 300 אלף שקל ראשונים הועברו אתמול למימון משכורותיהם של 4 רבנים ורבות במועצות אזוריות בהתאם להחלטת בג"ץ מ-2012.
----------------------
הארץ; עיריית י-ם תקים בשייח ג'ראח מבנה בן תשע קומות לישיבת "אור שמח", התוכנית בניגוד לחוו"ד מקצועית וצפויה לעורר התנגדות בעולם.
----------------------
שריפה בביהמ״ד גור אברכים במרכז שכונת סטמפורד היל. ככה״נ ללא נפגעים
----------------------
קרע בין המודיע לבעלזא?
הבוקר מתפרסם קריאת הקודש של הבי"ד של בעלזא בדבר קיום יום תפילה רק בהמבשר ולא בהמודיע

תגובה 1:

  1. בהודעה הראשונה משהו לא מתאים, כתוב: אברך בשם בנציון, ובבקשת תפילה כתוב שם יעקב חזקיה ולא בנציון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.