רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 בינואר 2014

הלבראנץ מקור השראה למוסלמים בקנדה

מאת דלית הלוי, ערוץ7

הקבוצה/ הכת החרדית קיצונית "לב טהור", על עשרות המשפחות החברות בה, נמלטה לפני מספר חודשים מקוויבק לאחר שהרשויות החלו לחקור חשדות על התעללות בילדים. על כך מדווח אתר שלום טורונטו.
בית משפט בקוויבק הוציא צו המורה על הוצאת 14 ילדים ממשפחותיהם בקהילת "לב טהור" והעברתם למשפחות אומנה בעקבות ממצאים קשים על הזנחה של הטיפול בילדים, אי מתן חינוך ברמה ברמה הראויה והנדרשת בקוויבק והתעללות פסיכולוגית.
קרובי המשפחה של חברים בקהילה החרדית הסגורה סיפרו ל”שלום טורונטו” על שטיפת מוח ומעשי התעללות קשים בילדים, נישואי קטינים והתנהלות עריצה של ראשי הכת. יש לציין, כי קהילת "לב טהור" מכחישה בתוקף את כל הטענות בדבר התעללות בילדים, ודוברים מטעמה האשימו את ישראל כמי שעומדת מאחורי רדיפתם בגין עמדתם האנטי ישראלית.
על אף החשדות החמורים והעדויות שפורסמו בעניין זה קהילת "לב טהור" נתפסת כמקור להשראה ע"י פובליציסט קנדי מוסלמי. במאמר שפרסם באתר Muslims Daily תוקף ג'אוויד אנוואר מנהיגים מוסלמים באונטריו, ובכללם אימאמים, המצדדים בשליחת ילדים ללמוד בבתי הספר הממלכתיים, המקדמים "אג'נדה ליברלית של שטיפת מוח" בנוגע לזכויות חד מיניים, בציינו כי בתי הספר הממלכתיים באונטריו יכולים לגרום לא רק להשתלטות על הנפש של התלמידים אלא גם להביא לשינוי הזהות המגדרית שלהם.
בהקשר זה מצטט אנוואר שורה משירו של המשורר המוסלמי אלמה מוחמד איקבאל: "היהודים יתביישו בראותם את המוסלמים האלה", ואומר: "בתרחיש זה קהילת 'לב טהור' היהודית מראה למוסלמים את דרך הטוהרה. זה אולי יפתיע רבים, אך זו עובדה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.