רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בינואר 2014

ידיעות - בקצרה

ברוך דיין האמת: שוד ושבר בגבולינו! האברך החשוב החסיד ר׳ לייבל דזלובסקי חסיד גור משכונת סטמפורד היל נפטר כעת כשהוא בן 57 בלבד לאחר שסבל מהמחלה הידועה במשך מספר חודשים - לפני כחודשיים הוא נסע לארה״ב לטיפולים והרופאים הודיעו לו שהניתוח הצליח אבל רק לפני חודש התברר למשפחה כי הניתוח כלל לא הצליח וכאמור היום החזיר את נשמתו וניצחו אראלים את המתוקים!!!


לידידי וחברי היקרים שדרני ועובדי קול ברמה. לאחר חמש שנים של עבודה משותפת מהנה ופוריה החלטתי לאחר התלבטות קשה מנשוא לסיים את עבודתי בתחנה ולעבור לתחנה אחרת. אין לי כל טענות כלפי בעלי התחנה שעשו הרבה כדי שאשאר, ובודאי שלא נגד אחי, שדרני טכנאי מפיקי ועובדי התחנה. הסיבה היחידה לעזיבתי ידועה לכם והיא יכולה לשמש לי רקע לסיפור שעדיין לא כתבתי  .אני מודה מקרב לב למר צבי עמר ומר אדרי שהנני מכבדם ומוקירם, לאבי ממרן שצועד איתי כבר 15 שנה עוד מימי קול הנשמה למוטי לדודי לעמי לחיים חן לדניאל פרץ לישראל קליין ודוד טויטו. ממני אוהבכם חיים ולדר

 ***************************
הראיון של אריה דרעי באתר 'כיפה' עורר סערה - ח"כ עליזה לביא שדרעי בראיון התבטא ואמר כי היא 'איננה דתייה' פנתה אליו בזעם בכנסת: "אתה זה שקובע מי דתי ומי לא? המצאת מדד חדש לדת? אתה בכלל לא מכיר אותי" -.
- דרעי בתחילה הכחיש וטען שלא אמר דברים כאלו, אבל לאחר שלביא הפנתה אותו אל ציטוטיו מהריאיון, התנצל דרעי ואמר: "כמובן שלא התכוונתי לכך שח"כ לביא אינה דתייה, כל כוונתי הייתה להצעות החוק שלה".


 ***************************
 המאמינים לדרך השלום הבעלזאית, ובויתור הבעלזר על ההנהגה, נקראים אל ה'דגל'.\
ביטול המסע עקב פרישתו של הבעלזר קבעה; אני בראש, ולא רק. מלקולם
הבטיח תיווך, ובא לפרוע את חובו אצל הבעלזר, המתווך הצרפתי, היה שם. צרפו את קריצתו לחזו״א 5, התעלמותו מהמודיע.
ומבין הריסות המלחמה הליטאית, צץ מנהיג חדש למאבק בגיוס. ל׳דובר׳ נותר רק למנף את ביטול המסע ל׳מופת חזאות׳.

 ***************************
שגריר ארה"ב דן שפירו אצל רונן כץ בקול ברמה;אנחנו מאמינים שאפשר להגיע להסכם. אין הסכמה לגבי ההקפאה בהתנחליות, אך עדיין יש התנגדות מצידנו להמשך הבניה, אנחנו לא מתערבים בפוליטקה הישראלית. על פולארד; הנושא עלה אך למרות הכאב מדובר במי שביצע פשע חמור נגד ארה"ב אבל זכותו כמו כל אסיר לבקש חנינה,שמו לא עלה בעיסקת שיחרור האסירים.

 ***************************

זוג תאומות נולד בצומת קוקה קולה [-]
צוות מד"א נאלץ ליילד הבוקר יולדת ממודיעין עילית בצומת קוקה קולה בעת שעשתה דרכה לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. ליולדת נולדו זוג תאומות.האחות הראשית בחדר הלידה חיה שרה רפאלוביץ, מסרה כי היולדת הייתה בדרכה למרכז הרפואי מעיני הישועה, אולם תוך כדי נסיעה התפתח מצב לידה שחייב את צוות האמבולנס ליילד אותה בדרך. האחות הוסיפה כי לאם ולתינוקות שלום. עוד במודיעין עילית הבוקר, אישה ילדה בביתה ופונתה לאחר מכן למרכז הרפואי מעיני הישועה.
----------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.