רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

מלקולם הונליין: אינני עוסק בתיווך בין גדולי התורה לנתניהו

מאת מחבל



בשיחה שנערכה בליל שישי האחרון עם מר מלקולם הונליין, לאחר ביקורו בבתי גדולי ישראל שליט"א, הוא מדגיש שוב ושוב כי מטרת ביקורו הנוכחי בארה"ק אינה בנושא הגיוס, וכי מתוקף תפקידו הוא הגיע לארץ בביקור שתוכנן כבר לפני כחודשיים לשם ארגון ועידת הנשיאים היהודים שתיערך בירושלים בעוד מספר שבועות.
בדבריו מתייחס מר הונליין גם לשמועות שהופצו, כביכול הוא עורך הידברות עם ראשי השלטון במטרה להביא להסדר בנושא גזירת הגיוס, והוא מכחיש בתוקף את האמור וטוען: "הם יודעים יותר טוב ממני מה אני עושה".
השיחה נפתחה בשאלה: שמך עלה שוב ושוב כמתווך בנושא הגיוס, חשוב לציבור לדעת האם העובדות נכונות? האם אתה משוחח עם נתניהו ואיילת שקד על נושאי הגיוס?
מר מלקולם הונליין: לא לא, זה לא נכון, אני כבר לפני חודשיים תכננתי לבוא לכאן, אני עובד על הביקור של האפיפיור בועידת הנשיאים בעוד כמה שבועות, פגשתי את ראש הממשלה, בכל פעם שאני מגיע לארץ והדבר אפשרי אני נכנס לגדולי התורה והאדמו"רים שליט"א.
בשיחתי עם גדולי ישראל שליט"א, עלה גם נושא הגיוס, אולם כאמור לא זו הייתה מטרת הביקור.
ביטול מסע הרבנים והאדמו"רים לארה"ב, נעשה לאחר פעילותכם? הוא נשאל.
מר מלקולם הונליין: הם לא צריכים את העצות שלי, הם החליטו את זה, זה היה החלטה שלהם לא שלי, היו לי דעות בזה, וזה כבוד גדול עבורי שחושבים שיש לי השפעה שכזו עליהם, אבל הם לא צריכים אותי בשביל זה.
יש מה להשפיע על ראה"מ נתניהו בענין הזה? או שאין לך אפשרות להשפיע עליו?
מר מלקולם הונליין: הדבר החשוב עכשיו אצל היהודים, הוא למצוא דרך מה יכולים להיות יחד ולתרום למדינה, לימוד תורה זה דבר חשוב מאד, בזמן כזה כשאנו מוקפים בעיות עם איראן אסור לבזבז זמן מיותר על מלחמות בין היהודים.
דווח על כך שאתה מנהל משא ומתן בין נתניהו לשקד, כך פורסם בכלי התקשורת במגזר החרדי.
מר מלקולם הונליין: הם יודעים יותר טוב ממני מה אני עושה, יצא לי לשוחח עם איילת שקד, אבל גם זה היה לפני זמן ולא בהקשר הזה.
בסיום השיחה הובעה תודה למר מלקולם הונליין על ההתייחסות המפורטת, לפרסומים אודות הפעולות כנגד הגיוס שיוחסו לו.
כאמור, הדברים הברורים שנשמעו מפיו של מר מלקולם הונליין, מוכיחים שוב ושוב את נסיונות ההטעיה וזריית החול בעיני הציבור, כאשר גורמים מגמתיים פועלים ללא הרף להרגיע את הציבור, ולהשתיק את המחאה הנוקבת כנגד גזירת הגיוס, בסיפורי בדיות שלא היו ולא נבראו, תוך יצירת מצג שוא ופיזור ערפל על "פעולות שתדלנות" שנעשות ללא הרף, כשהאמת האבסולוטית טופחת על פניהם.
כזכור, בפרסומים מגמתיים שהופצו בימים האחרונים נכתב ונאמר כי בביקורו של מר מלקולם הונליין סגן יו"ר ועידת הנשיאים היהודים באמריקה, הוא יגיע להבנות עם ראשי השלטון בנושא הגיוס, וכי לבקשת ראשי השלטון בארה"ק הוא פעל לביטול מסעם של מרנן ורבנן שליט"א חברי מועצגה"ת של אגו"י לארה"ב, בכדי לזעוק ולהתריע בקרב יהדות התפוצות כנגד גזירת הגיוס המאיימת על רבבות תופשי התורה בארה"ק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.