רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בינואר 2014

הכירו את המחנך לענייני צניעות של בעלזא, הרב שלמה בינעט (33)

מאת בעלזער

מי הרב העומד מאחורי הסטיות בבעלזא ?

ובכן לידיעת רבים המבקשים לידע,

המדובר בהרב שלמה בינעט שליט"א מו"צ חדש וצעיר כבן ל"ג שנים, שאך לפני שנה הוכתר בכתר הוראה, לאחר שלמד חלק משו"ע אוה"ח וחלק מיור"ד,

 וכבר מבקש הכתרה בכל הנושאים המורכבים ביותר, החל:

מחיזוק לימוד התורה, וממשיך בכל פורום לענייני שלום בית. או כנסים בנושאים רגישים של אמונה ועיקרי הדת,

ועכשיו הגדיל גם להביע את השקפתו הקדושה לחטט בענייני צניעות של נשים.

חוצפה זו חוצה את כל הגבולות, מה שלא העיזו ת"ח גדולים וחשובים מהרב בינעט במשך שנים רבות,

כבר מרגיש הרב בינעט להלך בנושא צניעות נשים ולעשות בו כאוות נפשו .

מה שהיה כשר ומהודר עד עכשיו לא יתכן ליתן בו פסול,

ולהקשיב לאיש צעיר ולעוד טיפשים מועטים הדומים לו,המחפשים כל פיסת כבוד או רגב של סיפוק לחייהם הבטלים .

מוטב יילכו צדיקים אלו לביהמ"ד כמאמר חז"ל "אם פגע בך מנוול זה משכהו לביהמ"ד" בעלזא לא תנוהל בדעתם של כמה עלמים חטטנים וחסרי מעש.

7 תגובות:

  1. בפגישת פסגה שהתקיימה בין הרב שלמה בינעט שליט'א מבעלזא. ובין ר' אברהם בנימין זילברבערג שליט'א מגור דנו בשאלה שעלתה , אם הפס על הפאה "בענד" בלע'ז שאסר כ'ק אדמו'ר מבעלזא שליט'א. מפני שצרה מדאי, אם מותר להשתמש באותו הבענד לכסות פני האישה בשעת ת.... לפי ר' אברהם בנימין שי'

    השבמחק
  2. בושה וחרפה לבינעט הזה ולפטרוניו על ההתעסקות החולנית והסוטה בבגדי נשים.

    השבמחק
  3. גילוי דעת!!!
    שום דבר לא מגיע מהאדמו"ר!!!
    הרבי עצמו אמר ב"שטידיגע תורה" מוצאי שמח"ת שאינו מבין בעניני צניעות.
    מאת בעלזער.

    השבמחק
  4. ר' שלמה בינעט אברך נחמד. תלמיד חכם גדול פה מפיק מרגליות. לא דוחף את עצמו לשום מקום. לא מאלץ אף אחד לשמוע לדעתו. לא נכנס לקישקעס של אף אחד. אברך עדין ולא אלים בכלל.
    דבר אחד נכון הוא חסיד שרוף של האדמו"ר מבעלזא. ויש לו פה שנון ולכן בוחרים בו להציג את דעותיו של האדמו"ר
    מה הקשר לזילברברג מגור

    השבמחק
  5. הדיוט קופץ בראש, אם רוצה כ"כ להועיל משהו, שיתעסק בצדקה וחסד, יש מספיק מה לעשות בענין, ושלא יכנס לקישקעס של אשתי.

    השבמחק
  6. לא ידעתי שחיים שאולזון הוא בעלזער .....
    אני בתור אחד שמסתובב הרבה בבנין של בעלזא בירושלים, יודע שהוא מאד אהוד על הציבור, וכמה מקהילות בעלזא בערי הארץ רדפו אחריו שיתמנה אצלם בתור רב הקהילה, והוא לא הסכים. אני יודע שהרבה פרויקטים חשובים בהשקפה ובדעת תורה מאד מעוניינים לשמוע את דעתו, ומבקשים ממנו שיבא לשאת את דבריו.
    יש לו אולי 'חסרון' אחד, שהוא לא יכול להגיד 'לא', ונעתר לרובם.
    אבל להגיד שהוא מחטט בדברים לא לו?, מה פתאום! שטויות והבלים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.