רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 בינואר 2014

בן 19 אוסף צדקה - בזמננו אומר דרשני - מה מסתתר מאחור ובמקרה הזה מעשים מגונים

בימינו וזמנינו בחור בן 19 שעובר על פתחי הבתים ואוסף צדקה טעון בדיקה. אין הכוונה לתקופת פורים או התקופות שידוע שבחורים עושים זאת בשליחות המוסדות, הכוונה לימים רגילים כשבחור כזה צריך לשבת בישיבה הוא מסתובב על פתחי הבתים. יתכן ויש יוצא מן הכלל במצב קשה, שאז לא הוא צריך לעשות זאת אלא אחרים בשבילו, אבל באופן כללי בחור בן 19 לבד שמסתובב על פתחי הבית השאלה הראשונה שצריכה להישאל מדוע אינו יושב בישיבה, ואם יש לו בעיה שידבר עם המשגיח או עם ראש הישיבה ואלו ינסו לפתור את הבעיה, מדוע הוא מסתובב על פתחי הבתים

אבל כשאדם חולה ומחפש בעקיפין לעשות מעשים אשר לא ייעשו אז כבר אין שאלה, וזה מה שקורה במקרה הזה, הוא עובר מבית לבית ומקוה שיפלו בידיו הזדמנויות, הוא מקבל כסף וגם יכולת לעשות את האסור

2 תגובות:

  1. לא תמיד בחור בן 19 שאוסף הוא לא בסדר יש חתנים שאין להם ברריה אבל הבעיה היא שילדים בבית לבד ופותחים את הדלת ודרך אגב אני לא ראש אירגון השומרים של פלטובש אני חבר ככל החברים ודובר עברית לכן מפנים אלי ראיונת ומה שאמרתי לגבי הכתב בניו יורק פוסט שהוא טוען שקיבל את המידע מאנשים שלנו וזה הביעה שכל אחד שיש לו בעיה עם מישהו מיד מוסר מידע לא נכון העיקר שאולי יוכל להזיק לשותף ולחקור איפה הכסף שלו בתודה מראש צבי צוקר

    השבמחק
  2. ועם כבודו רוצה לשמוע ממני על הטענות שיש על השומרים בווילמסבורג לגבי החיפושים תודיע לי ואני ישמח להגיב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.