רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

דוגמן חרדי חסיד סאטמאר - לאן התדרדרנו

הייתם מאמינים לפני שנה או שנתיים ויותר כי דבר כזה יתכן, חרדי חסיד סאטמאר מדגמן ג'ינס עם שטריימל, ואינו מתבייש מאיש, ההיפך הוא מתגאה, ואין פוצה פה ומצפצף, מפני שבימינו לפגוע זה יכול לעלות ביוקר. עצם העובדה שמי שבא מן החינוך של סאטמאר אינו קולט לבדו כי דבר שכזה הוא תרתי דסתרי סימן שמשהו חולה בחינוך הסאטמארי והחרדי. הוא לא ראשון לפני כמה שנים עשה זאת חסיד אחר שצולם לסרט, ורק בגלל שאיימו לזרוק את ילדיו מן החיידר הוא פרש ברגע האחרון לאחר שכבר רוב הסרט צולם בווילימסבורג

משהו חולה בחינוך החרדי, בעיית הבעיות שלנו שאנו מתעסקים עם שטויות במקום עם הבסיס, עוסקים באייפון ואינטרנט במקום לעסוק בחינוך, את מי שמחנכים נכון לא צריך אחר כך להסביר לו כי אייפון ואינטרנט אינם בשבילו הוא מבין את זה בעצמו. צרת הצרות כי היסוד רעוע ואז כבר לא יעזור שתצעק נגד אינטרנט ואייפון

מה שחמור במקרה הזה, הוא הראשון ויבואו אחריו אחרים, וזה יהפוך לנורמה יטענו כי יש בזה הרבה כסף מדובר בפרנסה ואין ברירה צריך להתיר

חברת האופנה האמריקאית אמריקן אפרל החליטה לאמץ תדמית מפתיעה: בניגוד לקמפיינים רגילים, שבהם נראות בעיקר דוגמניות יפהפיות במראה חשוף, החליטו לאחרונה בחברה לצרף טאלנט חדש - חסיד סאטמאר בשם יואל וייסהאוס (32)

12 תגובות:

  1. מדובר באברך מלא בצרות ל''ע ועני מרוד שאין לו פת לחם לשים על השולחן , יואלי בעל לב טוב , הוא נולד להורים חריגים , אביו לא יציב בכלל אימו ספרדיה, כ''ק האדמו''ר מזידיטשוב זצ''ל [לבין]חינכו וגדלו וגם חיתן אותו עם אשה בעלת תשובה עם בעיות ונולד להם בן יחיד מיוחד שהעלות להחזיקו ולטפל בו גובה במיוחד , הוא מתגורר בטינק נוי גירזי ומתפרנס מעבודות מזדמנות בעיקר הסעות פרטים , הבעי' שאין לו זמן לעבוד הוא מטופל עם אשה וילד , גם במקרה הנוכחי לא קיבל אגורה ! רק הבטחה למימון תיק משפטי , הוא מסכן ולא מחושב ולא ידע שהוא יתפרסם כל כך בתקשורת .

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם כמו הערבים: אם מישהו סוטה מהתלם או עושה מעשה שנראה כאילו שאינו תקין מיד סימן שהוא משוגע/מסכן/מפגר/עני - השלם את החסר...

      מחק
  2. מה הבעיה שיהודי חרדי ידגמן? כן בשביל הפרנסה????
    האם זה נוגד איך שהוא את ההלכה?
    והאם זה עדיף שהחברות ידגמנו ויפרסמו יהודי מעוטר בזקן ופיאות מאשר פרוצות וערומות?


    הא נזכרתי וודאי שזה אסור שזה אפילו ביהרג ואל יעבור! (-גם אם אין לך כסף לאוכל עדיף שתשב מובטל בכולל), מכיוון שזה נוגד את הדת החרדית!!!!!
    צריך להוציא את ילדיו מהבתי ספר שיסתובבו ברחוב ואת אביהם לסקול בככר העיר לעיני כל.

    השבמחק
  3. מה הבעיה שיהודי חרדי ידגמן? כן בשביל הפרנסה????
    האם זה נוגד איך שהוא את ההלכה?
    והאם זה עדיף שהחברות ידגמנו ויפרסמו יהודי מעוטר בזקן ופיאות מאשר פרוצות וערומות?


    הא נזכרתי וודאי שזה אסור שזה אפילו ביהרג ואל יעבור! (-גם אם אין לך כסף לאוכל עדיף שתשב מובטל בכולל), מכיוון שזה נוגד את הדת החרדית!!!!!
    צריך להוציא את ילדיו מהבתי ספר שיסתובבו ברחוב ואת אביהם לסקול בככר העיר לעיני כל.

    השבמחק
  4. אני מקווה שחיימק'ה שלנו לא יחטוף איזה תביעה מאמריקן אפרל התמונה הראשונה שבה יואל החמוד לבוש בג'ינס דוחה וחולצת פועלים קומניסטית כזה גרדרובה לא יעיזו ליצר בחברת האופנה הזו כמובן שני התמונות האחרונות אלו המקוריות

    השבמחק
    תשובות
    1. Rabbi Chayim
      ,Your luggage against Satmar led you once again astray
      This one is of the 'Goor Kleine Avaires in the world we live in.. if an Avaira at all while the Gemora tells us about most dubious Parnosas which were taken up by our holy sages.
      You show remarkably more consideration where you deal with monsters like Berland and his criminal ganges

      מחק
  5. לטענתך, חיים, החינוך של דורינו קלוקל, ולבד צריך הילד/ הבחור /האברך לדעת שלא להתעסק עם אייפון ואינטרנט.
    איפה אתה התחנכת? לא במאה שערים, כמו שכתבת בשבוע שעבר ביאהרצייט של אביך? למה אתה מתעסק עם הליכלוך והפריצות והאינטרנט?

    השבמחק
  6. חיים המשך בביקורת. למגיבים הנ"ל אין מה לעשות חיים עם הגב אל הקיר. יש כאן בעיה של יציאה לתרבות רעה שהיא אכן מראה שיש משהו לא טוב בסאטמר וזה לא יפה לדון את חיימק'ה החמוד והמתוק ככה.

    השבמחק
  7. כל רז לא אניס ליה10 בספטמבר 2013 בשעה 10:29

    אכן שהוא למד בסטמר, אמנם חסיד מובהק הוא מהאדמו"ר מרימנוב בארא פארק, ששמו וואסערטאל.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מדוייק , יואלי משמש כנהג של כמה אדמו''רים שמסייעים לו ועושים עימו חסד , הוא מסיע את האדמו''רים מתולדות צבי מספינקא , קאלוב , זידיטשוב , ועוד כמה רבנים ומכולם ביחד אין לו הכנסות , הם משתמשים בו פעם בחודש ותורמים לו .

      מחק
  8. הבעלים של החברה הם דוקה חב''דניקים ! שליח חב''ד היה המתווך ביניהם , יואלי מתפלל היום בחב''ד בטינק ! עכשיו שוחחתי איתו והוא אומר שחתם הסכם שלא יכניסו אותו על יד נשים , ונתנו לו חולצות ונעליים ובגדים לבנו ולאישתו לחג , לטענתו קשה לו להתפרנס בהסעות כי אין לו כסף לעבור את המנהרה או הגשר לשכונות החרדים , הוא גם לא דורש סכום להסעות אלה תורמים לו כמה שרוצים , היום פרנסתו בעיקר זה לתקן את העירוב במקום ושמירה בלילות על המתים , מסכן .

    השבמחק
  9. Who is this rabbi ?

    http://1daastorah.blogspot.com/2013/09/open-letter-to-so-called-rabbi-yakov_9.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.