דברי רשכבה"ג רבינו מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו לבחורים האחים יצחקוב בביקור המיוחד שערך היום בכלא הצבאי בבית ליד:
אחרי שמרן התעניין בשלומם, אמר להם: "תתחזקו ותחזיקו מעמד. כל היהדות החרדית עומדת מאחוריכם. בעזרת השם, תצאו בקרוב, תהיו בחזרה בני תורה, בני ישיבות, כמו שהייתם עד עכשיו. השם יעזור לכם בכל הדברים. תתחזקו ואל תתפתו לשום דבר. הכל שווא והבל. השם יעזור לכם, בקרוב תהיו בחזרה אותו דבר, בני תורה כמקודם.
תדעו, כולם עומדים מאחוריכם.
"באתי, להיות ולהשתתף איתכם ביחד. קצת קשה לי, אני קצת זקן, אבל אני באתי בכל זאת, רציתי לראות ולבקר אתכם ולחזק אתכם".
הבחורים הנרגשים הודו למרן על הביקור ומרן השיב: "עשיתי דבר שכל אחד חייב לעשות, ואני לא בא בשם עצמי, אני בא בשם כל היהדות החרדית. תודה רבה לכל היהדות החרדית...
"אני מאחל לכם שוב, בקרוב, תהיו בחזרה בני ישיבות, והשם יעזור תחזיקו חזק, תעמדו חזקים, אמיצים, לא לשים לב לכל הפיתויים שלהם. שווא והבל, שקר ושקר.
*אתם בני תורה, כולנו איתכם ביחד, ואני בא לא רק בשם עצמי, בשם כל היהדות החרדית שרוצה בטובתכם שתהיו בחזרה בישיבה, וכבר יתחילו להבין בחוץ שבאמת בני ישיבות הם בני ישיבות. אי אפשר לעשות להם מה שרוצים".
בתיעוד: מרן שליט"א ביציאה מהביקור.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.