רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 באוגוסט 2025

הערות והארות


 חטיבה היא יחידה צבאית גדולה, שמורכבת משני גדודים לפחות.

בצה"ל:
- חטיבת חיל רגלים מונה בין 3,000 ל-7,000 חיילים.
- פלוגת חי"ר מונה כ-100 חיילים.
'החטיבה' מונה כמה עשרות חיילים בסדיר. המילואים זה עניין אחר.
לכן אין שום הצדקה לקרוא לה חטיבה.
מה יגידו, שמקווים שבסופו של דבר היא תהיה חטיבה? ימים יגידו. נמתין ונראה. "אל יתהלל חוגר כמפתח".
ויש סיכוי גדול:
- שארגוני הנשים או בג"צ יבטלו את התנאים המיוחדים שבה.
- שארגוני שמאל ימנעו את הגדלתה לחטיבה, כי אינם רוצים חרדים בצבא אא"כ הם מבוטלים למערכת הכללית.
- שהיא לא תצליח לגייס חרדים רבים, ואז יצרפו אותה לחטיבה חילונית, כמו שגדוד נצח יהודה שייך לחטיבת כפיר החילונית.
===============
עמית סגל מפרסם סרטון מתוך משא הכומתה של טירונות חטיבת החשמונאים - אחרי 8 חודשי טירונות קרבית.
ואני הקטן מוסיף - מי שלא רצה "משיחיים" בצבא - הולך לאכול את ה.. שעון החכם שלו? ... הבאתם לאנשים סופר דתיים נשק, האם זה מה שהשמאל באמת רוצה?  לא נראה לי
===============
אבי מוסקוב: מאמר המערכת ביתד נאמן עם איומים מרומזים: ״תופי המלחמה כבר הולמים ברקות, הצפירות עולות ויורדות. כשמדובר בתורה, התוצאה כבר הוכרעה: ״ניצחנו״, השאלה רק מה יקרה בדרך ומה יהיה המחיר שהמתנכלים ישלמו. זו כבר לא בקשה ותחנון, אלא אזהרה והתרעה״
===============
לגור כנראה לא מפריע שעוצרים בחורי ישיבה כל עוד לא עצרו גוראים, אחרת איך יסבירו שהיום לא עשו ענין מהמעצרים. כאן זה כבר לא פוליטיקה כאן מדובר בשפיכת דמים של בחורי ישיבה, האם לא איכפת להם מאף אחד רק מחסידי גור? פתחתי היום את 'המודיע' והייתי המום עכשיו התחלתי להבין עם איזה סוג אנשים יש לנו עסק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.