תגובה למכתב הנגיד תומך תורה ר׳ יואלי לנדא שליט׳׳א ולמכתבו לאדמור מגור.
מה שיקרה הוא מה שקרה בקטן אצל ר׳ אליש אנגלנדר (כשביקש שילמדו יידיש בעד כסף) ומה שקורה בכל פעם שיש אינטרס.
עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפינחס, דהיינו להיחשב ׳פינחס׳
גם (מנסה להיות) מנהיג את אגודת ישראל וגם להציג עצמו בפני הקנאים. סאטמר לצורך העניין.
זה השקר הכי גדול.
יש כל כך הרבה דוגמאות לשקר הזה. אציין רק בודדות.
אותו אחד, העומד בראש המחנה על קדושת ישראל,
בחר, בשביל אינטרסים פרטיים, ראש עיר חילוני מוצהר בירושלים,
1. ברקת חילן את ירושלים, את מחנה יהודה ועצר מהציבור החרדי בשכונות המעורבות להתפתח, במשך שנים, ועד היום אוכלים את הפירות המרים.
2. בעניין הסלולר הכשר. הוא בז ולעג לשני הזקנים הללו, כקש’’ת הרבי מסקולען זיע’’א והגה’’צ רבי מתת’ סלומון זיע’’א ובתחילה לא שלח את האברכים לכינוס, ועוד בטיעון הצבוע כנ’ל ’העוילם שלנו ממילא לא נוגע ולא צריך חיזוק׳.
רק ר׳ יצחק מאיר שפרנוביץ התחנן לרבי משה פויגעל שישלח אברכים אמריקאיים שיתחננו ב׳קו’פ׳ שרוצים ללכת וזה יהיה להם חיזוק, ובסוף נעתר בקושי ועדיין לא שלח מכתב ברכה כלל.
כל המסע שלו, מלא בתשלומים עצומים לנערי TWITTER וtik tok וכל הפלטפרמעס׳, בצביעות נוראה, והכל באינטערנט, מה ששום אדמו"ר חסידי בעולם אינו עושה כן!
3. גם בארץ ישראל, ידוע כמה הגרי’ש אלישיב ועוד גדולי ישראל רצו להתיר sms והסיבה שכל מי שמחזיק סלולרי טרף, כי צריך sms, בניגוד לארה’’ב, היא רק בגלל התעקשותו, וזאת בגלל אינטרסים קטנים. ואכמ׳ל.
4. כל המאבק נגד מחשבים, היה הוא האחרון שהצטרף, אחרי שבז ולעג לרבי מבעלז ולרב ואזנר ולעוד קהילות, טען שהמחשב הוא הצלה לריכוז ועוזר בזה. (עד שבניו עזבו את הבית שהיה מלא בגילולי מחשבים ובסרטים כזכור ומפורסם, ואז התחיל להתנגד, וכדרכו בכוחנות ובצביעות)
5.
ואחרון אחרון לא חביב - גזירת הגיוס!
גור היא הקהילה שבה הכי הרבה משרתים בצבא! בשירות אזרחי! בחיל האוויר, במשטרה! ובעוד הרבה גופים הכי ציוניים!
מלבד הקהילות כמו חב׳׳ד ואולי קצת קרלין, שלא מסתירים את זה, גור המציאה את שחר כחול, את השירות אצל עופר וינטר בגבעתי, אברכים עבדו בחיל הים בחיפה! ועוד ועוד. אבל הם מסתירים את הפשע הנואל שלהם ופושטים טלפיהם בחוץ.
גם בשיא גזירת הגיוס הנוכחית, גור שלחה את נציגיה לעשות פשרות עם הצבא, על חשבון כלל הציבור החרדי,
ורק כאשר הגאון רבי אברהם סאלים זעק מרה, היא הכחישה זאת, ורק כלפי חוץ,
בינתיים האיש שמלווה את הנגיד ר׳ יואלי לנדא, האיש הכי קרוב לאדמור מגור בנושאים ציבוריים, מרדכי בבצ׳יק, המשיך וממשיך כל הזמן, לוותר על הנחשלים, הספרדיים, ברסלב ועוד, בעד שחסידי גור יקבלו פטור ומתוכם חלק יתגייסו בפועל למחשבים ומודיעין
כן כן. כל הזמן הזה, ממשיכה גור ומנהיגה המכונה כאן ’רעיא מהימנא קדישא׳ לפשוט טלפיה ולומר טהורה אני, אני לוחם את מלחמת הכלל, מלחמת הקודש.
אוי ואבוי לכזאת הנהגה של שקר מתחילה ועד סוף.
כל אחד, אפילו סאטמערר חסיד רואה זאת בעיניים בוחנות.
זה דרכו הציבורית של האדמור הזה, מיום עלותו להנהגה ועוד קודם לכן, ובתוך גער יודעים גם כמובן על השקרים למשל שאינו נפגש עם מחללי שבת, אבל כל ימיו מלאים בפגישות עם עורכי דין ואנשי עסקים מחללי שבתות בפרהסיה,
ועוד ועוד צביעות ושקר ורמיה שאין המקום לפורטן.
ועוד 2 נקודות בשולי הדברים:
1. גם החוק הנורא הזה שכעת על השולחן, הגיע אלינו בגלל ההתעקשות הטיפשית של האדמור מגור בפעם הקודמת, וגם אז, תוך כדי שחסידיו מתגייסים לצבא בלי ערך לכמות בכל מקום אחר, הרבה מעבר.
2. חסידי גור תמיד היו עובדים וחלקם עשירים, גרו בתל אביב, בבני ברק ועוד.
האדמור הזה, בהיפוך גמור מהנכתב במכתב, חינך ועודד שיגורו בערד הרחוקה, יחיו מקצבאות זעומות ויקבלו לביתם חלב ולחם וביצים, כמו עניים נצרכים.
3. גור אכן הולכת לכיוון של להתנתק מאגודת ישראל אותה הנהיגו רבוה’’ק הקודמים, אבל לא בגלל קנאות כאמור, אלא מכיוון שלא קיבלו הנהגה על כלל ישראל והפסיקו להתחשב בהם כמעט, מעין פלג ’בני תורה’ אחרי שלקחו את העיתון יתד נאמן משליטתם ומנעו ממנחם כרמל מושב בכנסת המינים.
לחסידי סאטמר תמימים, יסבירו שזה בגלל קנאות, בדיוק כמו שהסביר אותו שקרן שטימא את ירושלים וחילל את קדושת חסידיו הרבים ששלח לצבא, בפגישתם בערב שבועות.
ועוד הערה קצרה:
האופן הזה, שעשיר גדול וטוב ככל שיהיה, מבקש בקשות בהנהגה, לשנות מקיצוניות אחת לשנייה, מאגודת ישראל וגער שהם היינו הך, לסטמאר וקנאות, - ורק בגלל כספו הרב והעצום, הוא חוצפה עצומה ועזות גדולה, זה מילא, זה כתוב כבר בפסוק,
אבל רק אצל הנקרא ׳אדמור מגור׳ הנוכחי, יכול גביר לבוא בהצעה כזאת, אחר שרק עליו מישהו חושב ומבין אפשר לשנות כל החיים וההשקפה הרעועה בגלל דבר
הנקרא - כ ס ף ! ! !

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.