אדמור
מויז'ניץ מרכז ואדמור מפרמישלאן שני אדמורים בעלי אינטלגנציה גבוהה (וילדיהם הזוג
הגרוש) ידעו הם כיצד להתנהל בכבוד הדדי גם כשנפגשו החצרות בעת שמחה בעת היו
מחותנים , וגם לנהל הליך גרושין מכובד שיכול להוות דוגמא לכל הציבור החרדי כיצד אפשר
להתגרש ולהמשיך להתנהל בכבוד , גם כעת כשנראה כשהגיעו לזמן משבר וחילוקי דעות ,
עדיין מתנהל בין בני הזוג לשעבר שיח אחראי ומכובד.
החסידים
של שני החצרות המכובדות משכו ידיהם וברגישות מענייני הזוג הגרוש, חצרות בהם
המשמעת גבוהה אם הרבי אומר לבוא באים ואם הרבי אומר שלא לבוא לא באים , והכל
ברגישות ובאנושיות מאחר ומדובר כאן בדיני נפשות , גם אם יש חלק בסיפור שאינו שייך
לקהילה שלהם.
שאפו
לשני הצדדים בהחלט ובהחלט הצד היותר יפה בפרשייה הכואבת.
האם היה צודק שהאבא משך ולא נתן תשובות, או שהאמא והבן סגרו שידוך בלי שהאבא נתן את תשובתו הסופית אינם כלל עניינם של החסידים, ובטח שלא של הציבור הרחב.
אולם
חסידי ישראל מויז'ניץ שיכון מי לכם פה ומה
לכם פה? כיצד אתם קשורים לאירוע?
כיצד אתם הפכתם למחותנים ראשיים אוחזים סכינים בידכם ודוקרים מכל הבא למקלדת, האם בזה שרצחתם את האמא המסכנה לפני כשני עשורים זה הופך אתכם לבעלי עניין ?
הן אתם
הרוצחים הגדולים, אתם רצחתם וירשתם, ונזכר עבור הקורא הצעיר או שאינו בקיא בנבכי ההסטוריה
בתחילת
שנות הזעם תשנ"ט – תשע"א בהם מ. הגר עוד הייתה נערה רכה ועדינה בחרתם
לתפוס את אביה האדמור מויזניץ מרכז ולעשות כל שלאל ידכם לשוחטו נפש, לא בחלתם
בשום אמצעי ולא בדקתם אף לרגע אם מבני משפחתו הנקיים מכל פשט ורבב נפגעים על הדרך, הרי מה ההבדל הרי גם אותו רדפתם והשפלתם לעפר בלי עוול בכפו, "אוי לנופל
קורבן בידכם ואוי לילדיו" לא כך כתוב?
להפך
עוד נהניתם להשפילו ביותר לעיני ילדיו היקרים שיחיו', חסידות שחרטה על דגלה את
השווארצע זאקין והחניוקשקייט לא חסה ולא חומלת על הילדה מסכנה שגם אחייניתו של
מורה הדרך שלכם, דבר לא מנע ממכם להתחשב אולי לא לפגוע באביה בנוכחותה, ואף הגדלתם
לעשות רדפתם אחריה, הפחדתם אותה ברחוב, בבית ספרה, בבית הכנסת, ובמסרים מאיימים
בטלפון, ולכל מקום שאליו ניסתה ללכת הייתם שם בשבילה להשפילה ולבזותה ובעיקר
להפחידה,
כשאביה
נזרק מביתו שעה לפני כניסת השבת היא הייתה צריכה לעזור לו לארוז את האוכל ולברוח במהירות
ובפחד למלון אקראי תל אביב,
איימתם
עליה ופגעתם עמוק בנפשה – השארתם אותה מדממת עם פצעים לכל חיה שלא יסולחו לעולם.
כשהגיעה
לפרקה גם דאגתם לקלקל כל שידוך שרק היה אפשר עוד להציע לה, האומללה והמוכה תוך
כדי שהיא מדממת זכתה לישא את בנו של האדמור מפרמישלאן , בחור עדין נפש בעל מידות
טובות ותלמיד חכם.
או אז
העברתם משא סבל נוסף, באירוסין מנעתם מהסב הרה"ק הישועות משה זיע"א
להשתתף, ותכננתם להרוס גם את החתונה,
מאבטחים עם כלבים הצריכו לשמור על אוהל החתונה לעצור אתכם מלבצע את זממכם בהריסתו
ערב החתונה, ובכל עת החתונה הסתובבה חברת שמירה, והמתח היה נוראי, למרות
הפעילויות הרבות שלא לאפשר לכם להזיק לכבלי ההגברה, והתאורה, אתם גם שם הצלחתם
להגיע ולקלקל ע"מ לקלקל, כאן כבר הבין החתן דנן שחיו לא הולכים להיות קלים
גם
לאחר חתונתם בכל עת שהזוג התגורר בשיכון ויז'ניץ משא ההרס ושתיית הדם נגד
אביה/חמיו התעצם מול עינה המבועתות, כשאחד האירועים המוקצנים ביותר וזכורים
לדיראון עולם, פסח תשס"ה ליוויתם אותו ברחובות קריה מענדלע שייגץ!! בצרחות אימים ובהשלכת
חפצים וביצים, עברתם לידה וירקתם לעברה בחימה שפוכה, עד שנסה על נפשה – רצחתם
אותה נפשית לגמריי!
הפגיעה
בנפש ערערה את נפשה הסובלת עד היום מצלקת חרדות, חרדות אלו שבבא העת כשהיה תקל חיצוני
שהגיע ואיים עליה, והעיב על חיי הזוג שהיו תקינים לגמריי מה שאצל זוג אחר היה
עובר ביותר קלות אולי, אולם הטריגרים שפעלו אצלה והדליקו את החרדות העבר גרמו
לנישואין אלו לבוא אל סיומם ולהעביר את מנת הסבל גם אל עבר הילדים הרכים שלא טעמו
עדיין את נחת זרועכם.
רצחתם גם ירשתם! -ולא תותירו ממנו על בוקר ???
מ.
הגר/רוזנבויים הגרושה הכאובה והמוכה מנסה לחפש שקט, לברוח מהאדמורות מהחסידות ומהדומה
לה , מצאה לה מקום בו תוכל למצוא שקט נפשי, לשקם את נפשה ההרוסה ולבנות את עצמה,
בבני ברק רדפתם אותה, בבית שמש רדפתם אותה, כבת של אדמו"ר רדפתם אותה ככלה
של אדמור רדפתם אותה כעת היא מבקשת שקט.
ילדיה המסכנים
ואומללים קרועים בין שני הורים גרושים, מנסים למצוא את נפשם ומנוחתם, רחמנות
לגמריי, חתן בשמחת אירוסיו נמצא כעת במרכז חילוקי הדעות בין אביו ואמו, אביו
אוהבו לא לצידו ביום שמחתו הוא על סף בכי, כולם מבינים כולם עוטפים, ובעיקר
שותקים איפה שלא צריך לדבר.
ואתם בקבוצות
הווצאפ ששון ושמחה , ראיתם ששני הצדדים העבירו
מסר של כבוד ושתיקה, של הבנה והכלה, אתם שאינכם קשורים לא יכולתם טיפה להכיל ולסתום
אולי לחמול קצת, טיפה, אתם שיודעים שמה שיכתבו בקבוצות הווצאפ יעבור גם לאבא וגם
לאמא המסכנים שלולא הפרעתכם בעוד יום יומיים ימצאו את הנוסחה ליישר הדורים ולהשיב
את המצב לקדמותו , אתם צמאי הדם הרי לכך לא תתנו אז אתם מדובבים בכוח? השרליסט האחד תופס את
הצד נגד הרב דוד רוזנבויים והשני תופס את
הצד נגד מ. הגר/רוזנבויים השלישי בוחר להכות בשבט לשונו דווקא בחתן האומלל והמבוהל, כמעשיכם בראשונה כן מעשיכם בשנייה, אתם מתעסקים בדיני נפשות כפשוטו!
מלאך
משחית – דייייייייי ! הרף!
ומכאן
לכל יתר חובבי האקשן ופוליטיקה עצרו נא בעדם, מדובר בדיני נפשות כפשוטו, עצרו
שיח פוגע הן במשפחה זו והן במשפחות אחרות שזוכות לרמיסה תחת מקלידי האצבע.
בתקווה להבנה ואך ששון ושמחה יהי מנת חלכם .
מצורפת
תמונה משמחת הבר מצווה של החתן דנן יום אחרי מתן הגט טבת תש"פ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.