רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ גולדקנופף גרם נזק בלתי הפיך - חזקי ברוך: בכיר ביהדות התורה לערוץ 7: “אני מתקשה להבין מה גולדקנופף הרוויח. הוא גרם נזק בלתי נתפס החליש את הממשלה וגם את הציבור החרדי. הוא הוביל אותנו לסבב איומים על פרישה בשל חוק הגיוס, מבלי שקיבל מנדט לכך, לא מיהדות התורה ולא מש״ס. כעת הוא התקפל, אך ההסתה נגד הציבור החרדי עלתה. זה נזק בלתי הפיך״.

✅ אבי מוסקוב: במהלך ישיבת סיעת יהדות התורה גולדקנופף רצה לעלות את נושא הגיוס, יו"ר הסיעה פינדרוס קטע אותו וסירב שידונו על זה.

✅ ארי כהן: מישיבת סיעת ׳יהדות התורה׳: גפני בתחילת הישיבה - ״מה עמדת ׳אגודת ישראל׳ בנוגע  לחוק הגיוס״. פרוש השיב לו: ״מועצת גדולי התורה עוד לא הביעה את עמדתה בנושא״.

✅ מרדכי הלפרין: בישיבת סיעת יהדות התורה לא דנו על נושא חוק הגיוס. דיון מרכזי היה על עסקת החטופים שעולה שוב על הפרק, סוכם שתצא הודעה לפיה הסיעה דורשת לפעול למען עסקה - אמנם לא בכל מחיר - אבל שהיא תעקוב אחרי ההתקדמות בשל זעקת משפחות חטופים 

✅ יאיר שרקי: לא "החרדים" מאיימים שבלי חוק גיוס לא יהיה תקציב, אלא גולדקנופף מאיים. כרגע, ש"ס וחלקים מיהדות התורה (מאיר פרוש למשל, שנחשב סמן קיצוני בסיפור הגיוס) לא חושבים שזה רעיון טוב להתעקש על חוק הגיוס עכשיו. לדעתם החוק לא מספיק טוב להם, וגם בגלל האוירה הציבורית ומס' הנופלים.

✅ יואלי ברים: צעיר חרדי העיד בפננו כי לא נענה פעמיים לצו שנשלח אליו וכעת עומד נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, "אני ממתין שהפוליטיקאים יפתרו לי את הבעיה הזו, אני לא אתגייס" אמר 

✅ השר גדעון סער במענה לשאלת ערוץ 7 על חוק הגיוס: "המחויבות שלנו היא לחיילי צה"ל. לא נתמוך בחוק קומבינה שלא יחולל שינוי משמעותי במצב הקיים. נתמוך רק בחוק שיעשה שינוי משמעותי במצב הקיים ושיהיה מבוסס על צרכי צה"ל".

✅ יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן ב'ויינט': כל הסיפור של מכסות בחוק הגיוס חייב להיגמר. עם אחד, גיוס אחד. אין יותר 'תורתם אומנותם'

✅ לפיד בישיבת הסיעה: ביד אחת נתניהו שולח חיילים להלחם ולשרוד בשדה הקרב על הגנת המולדת, ביד שניה משחד את השותפים הקואליציוניים, כדי לשרוד פוליטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.