רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ סוגיית הגיוס: הפרקליטה הצבאית הורתה כי 6,000 הצווים הבאים יישלחו לכל הצעירים החרדים, ללא הבדל בין מי שעובד למי שלא

✅ בעקבות חשש מפרובוקציות: ארגון ראש יהודי מבטל את תפילת יום כיפור בהפרדה במרחב הציבורי של גן מאיר בתל אביב, למרות פסיקת העליון.

✅ מנדי גרוזמן: חב"ד מקיימים עשרות מניינים ביום כיפור ברחבי העיר באהלים במרחב הציבורי שנבנים במיוחד בשביל זה. תל אביביים רבים באים להתפלל בהם, ואלו שלא - לא מוחים. לא נכנס לשאלת מי צודק, רק חשוב למקד: המחלוקת היא לא על האפשרות לקיים תפילה בהפרדה, גם לא על הקיום שלה במרחב הציבורי. עובדה.

✅ בגלל החברים השמאלנים של דרעי וגפני לא יתפללו ברחוב ביום הכיפורים בתל אביב - למרות החלטת העליון: תפילת יום הכיפורים לא תתקיים בגן מאיר. ארגון ראש יהודי מבטל את תפילת יום כיפור בהפרדה במרחב הציבורי של גן מאיר בתל אביב, למרות פסיקת העליון. מהארגון נמסר: "על אף שבית המשפט פסק לטובתנו, ובעקבות חשש מפרובוקציות - ראש יהודי יקיים את תפילות יו"כ בבית הכנסת בבר כוכבא 54, ולא בגן מאיר" (עמית סגל)

✅ עיתון ׳מצב הרוח׳: ״התפתחות דרמטית עם ההודעה לבחירות חוזרות לתפקיד הרב הראשי האשכנזי, הרב יעקב אריאל מזקני רבני הציונות הדתית ויו״ר הוועדה שעליה הוטל לבחור את המועמד מטעם הציונות הדתית פרסם בקרב רבני הגוף הבוחר את עמדתו הקובעת כי יש  לבחור בהרב מיכה הלוי שבוודאי יוביל את הרבנות למעמד הראוי לה כבימי מייסדה הראי״ה קוק זצ״ל״

✅ ועדת הבחירות לרבנים הראשיים אישרה היום בסבב טלפוני כי הסיבוב השני לרב הראשי האשכנזי ייערך בבית הרבנות הראשית.

✅ מרדכי הלפרין עם סיפור מעניין: וועדת הבחירות לרבנות הראשית החליטה על סיבוב שני וקבעה תאריך. כמקובל חברי הוועדה ביקשו להשיג את הרבנים המועמדים כדי לעדכן אותם בהחלטה. אלא שעד כה לא הצליחו לתפוס את הרב קלמן בר שנכנס למסור שיעור תורני וסגר טלפונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.