רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2024

השחיתות הבני ברקית בשיאה

האם עיריית בני ברק בקריסה? יעקב וידר חשף בישיבת מועצת העיר נתונים מדאיגים: משכורות עתק, גירעון אדיר והלוואות של מיליונים: "זייברט ושפירא - איך אתם לא מתביישים מתושבי בני ברק?!"
יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, חשף בישיבת מועצת העיר התנהלות תקציבית מדאיגה מאוד של העירייה ושמעלה תמיהות האם העירייה בקריסה. 
וידר שאל את ראש העירייה זייברט, מי אלו בעלי משכורות העתק בעיריית בני ברק ומה הם עושים שהם זוכים לקבל מכספי התושבים - 814 אלף ש"ח בשנה, שזה 70 אלף ש"ח בחודש. 
כמו כן וידר דרש לדעת מדוע העירייה הגיעה לגירעון שנתי אדיר של 50%, ובנוסף על כך עוד העירייה דורשת לקחת הלוואות על סך של 17 מיליון ש"ח, שתושבי בני ברק יצטרכו להחזיר במשך שנים רבות ובתוספת ריביות שמנות. 
"מדוע עירייה כל כך עשירה כמו עיריית בני ברק צריכה לקחת הלוואות כאלו? להיכן נעלמים כספי תושבי בני ברק?" שאל וידר בישיבת מועצת העיר הסוערת והוסיף: "לא אתה זייברט תשלם על כל זה, תושבי בני ברק יאלצו לממן את ההתנהלות הזאת". 
וידר סיפר בישיבה על נהרות ביוב ששטפו את בני ברק בשבת, וסיפר על כך שלקח את ביתו בת הארבע בשבת אחר הצהריים לגן השעשועים וכי שמח "לשמע שצף פכפוך המים, לרגע חשבתי שאני באמצע החלום בשנת השבת ושאני בכלל בשווייץ" סיפר.
"כשהתקרבתי גיליתי שלא רק שלא אני לא בשוויץ - אני בכלל בחאן יונס", וידר הוסיף כי במוצאי שבת קיבל עשרות פניות על אתרים ורחובות שלמים בעיר שהפכו לנהרות של ביוב במשך כל השבת.
מנחם שפירא, מ"מ ראש העירייה, התעמת עם וידר ודרש שלא יוציא תיעוד וידאו מהמועצה בטענה שהם "מוציאים את דיבתנו רעה", וידר השיב לו שהוא ימשיך לחשוף לתושבים את ההתנהלות שלהם ו"שהם בהתנהלותם מוציאים את דיבתם רעה". 
לגבי הדרישה להפסיק להוציא תיעודים מישיבות העירייה, השיב וידר כי הוא מוכן להפסיק לתעד לתושבים את הדיונים העירוניים ובתנאי ש"העירייה תתחיל לשדר את ישיבות המועצה לתושבים באתר העירייה כמו כל העיריות ותפסיק להסתיר זאת מהתושבים".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.