רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ שמעון ריקלין על הקלטות מנדלבליט: במדינה מתוקנת. עוד הערב היו מבטלים את כל תיקי נתניהו. שמושחתים קידמו. ומזמנים את מנדלבליט ושי ניצן לחקירה מיידית. איזו חבורת עבריינים מתועבת וצדקנית

✅ הקלטות מנדלבליט נמצאות בידי המשטרה(!) והפרקליטות(!!) מחודש מאי(!!!)
ולא עשו איתן כלום...

✅ יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "על רקע ההקלטות שפורסמו - צריך לחקור למה הוגשו כתבי אישום נגד נתניהו, האם היו שם לחצים פסולים. יש שופטים שלא מצייתים לחוק ובוודאי שאנחנו נתקן את מערכת המשפט, גם בתחום המינויים" 

✅ השר דודי אמסלם ב'קול חי': "בית המשפט העליון, הפרקליטות והייעוץ המשפטי מתנהלים בסטנדרטים של ארגוני פשיעה. הארגונים האלו מצויים בריקבון מאוד עמוק. על זה בדיוק הייתה אמורה לבוא הרפורמה - לתקן את הדברים האלה"

✅ משרד הבריאות בעזה המנוהל על ידי חמאס: 40,878 פלסטינים נהרגו ברצועה מאז ה-7 באוקטובר

✅ נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע בהצהרה רשמית כי יתמוך במועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס בבחירות שייערכו בנובמבר. זאת, לדבריו, לאחר שהנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ הציג סנקציות ומגבלות על רוסיה. "אולי האריס תימנע מהן", אמר פוטין. (רויטרס) 

✅ ווינט: חודשיים לבחירות: המועמד הרפובליקני הבטיח שאם ינצח במרוץ הוא יקים ועדת התייעלות ממשלתית שתיאבק בהונאות, בראשות האיש העשיר בעולם. מאסק, שתומך בנשיא לשעבר, אמר שישמח לשרת את אמריקה "בלי תואר או תשלום" :

✅ ׳וואלה׳: בכירים בבית הלבן טוענים שההוצאות להורג של החטופים העמידו בספק את נכונותו של חמאס לעשות עסקה מכל סוג. בנוסף, הארגון חזר בו ודורש לשחרר יותר רוצחים מה-150 שדרש בעבר. בכירים אמריקנים חוששים שגם אם סוגית פילדלפי ייפתר, חמאס לא יוותר בנושא האסירים ויכשיל עסקה :

✅ בדיון חסוי בוועדת חו"ב, נציגת שב"כ הזהירה כי "אונר"א מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל ולכן חשוב לקדם את סגירתה" (ישראל היום)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.