רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ערוץ 14 בתיעוד: ‏"נתניהו הוא בוגד וצורר": ד"ר יולנדה יבור, ממובילות המחאה, משווה בין הנשיא הרצוג לנשיא הגרמני הינדנבורג שהעניק להיטלר את השלטון.

✅ שר התפוצות עמיחי שיקלי ברשת ב: "לה פן צעדה עם הקהילה היהודית בצעדה נגד אנטישמיות, צעדה שמקרון בחר לא להגיע אליה. יש לה עמדה נחרצת נגד חמאס והיא תומכת בישראל בהאג. מצוין לישראל שהיא תהיה נשיאת צרפת, בעשרה סימני קריאה. נראה לי שאני ונתניהו באותה דעה"

✅ הליגה נגד השמצה הגישה תביעה פדרלית בארה"ב שבה נטען כי איראן, סוריה וצפון קוריאה סיפקו תמיכה חומרית לחמאס, שאפשרה לו לבצע את הזוועות בישראל ב-7 באוקטובר 2023, שהרגו, פצעו והטילו טרור על עשרות אזרחי ארה"ב ובני משפחותיהם, ותובעים פיצוי כספי בהתאם לחוקים הפדרליים והמקומיים הישימים בארה"ב

✅ מזכיר המדינה האמריקני אמר כי חמאס הוא זה שמונע עסקה כרגע, והפנה אצבע מאשימה לסינוואר 

✅ ניו יורק טיימס: לאחר שקיים עמם אתמול סבב התייעצויות בקמפ דיוויד - משפחתו של הנשיא ביידן תומכת בהישארותו במירוץ לנשיאות

✅ בית המשפט העליון בארה"ב קבע כי דונלד טראמפ זכאי לחסינות מלאה מהעמדה לדין "בפעולות שנעשו במסגרת הסמכות החוקתית" שלו כנשיא. ובכך מסתמן כי הפסיקה תקבע כי טראמפ חסין מהעמדה לדין בפרשת ניסיון הטיית הבחירות ומעורבותו באירועי הפריצה לקפיטול ב-6 בינואר 2021 (אסף רוזנצווייג)

✅ עמיחי שטיין: יש סקר מהימים האחרונים שבו טראמפ מוביל על ביידן בניו ג'רזי - מדינה שלא הצביעה למועמד רפובליקני מזה שנים. ימים יגידו אם זו דרמה או סתם אירוע חד פעמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.