רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2024

מזעזע - אתמול בתל אביב הגייסים מחב"ד הפיצו את הוראת הרב שך שחייבים להתגייס לצבא ואנשי הפלג הפיצו את דברי הרבי שאסור להתגייס

 

אתמול התקיים בת"א כנס גיוס לצבא עבור בחורים חרדים, הכנס אורגן ע"י קבוצת גייסים של הצבא בציבור החרדי, לצערנו חלק גדול ממשתתפי הכנס היו בחורים 'תמימים' שחתמו בעבר על הסכם חב"ד-צה"ל ועכשיו הם מגויסים, זה שהזמין אותם היה הגייס הראשי מר מאיר אשכנזי מקרית מלאכי.

לצערי הרב גם את אחי הקטן שכנעו לבא לכנס, לאחר שנודע לי הדבר נסעתי לשם להוציא אותו מהמקום, ולא האמנתי למה שראיתי, עומדים בחורים ליטאים מהפלג הירושלמי, ומחלקים לכל בחור דף עם ציטוטים משיחות של הרבי, ולעומתם עמודים כמה גייסים מאנ"ש ומחלקים דף של אליעזר שקדי אלוף במי"ל. שכותב שע"פ הוראת הרב שך בחור שלא לומד צריך להתגייס.

ואז הבנתי את מאמר חז"ל "עולם הפוך ראיתי" (ב"ב י:), פשוט בושה וחרפה, התביישתי לראות איך שבחור ליטאי מתווכח עם בחור מאנ"ש ואומר לו: "אבל הרבי מליובאוויטש כותב מפורש לבחורים שאסור ללכת לצבא" ואיך שמאחור מגיע גייס חובש כיפת יחי ומנפנף בדברי הרב שך, אוי לאותה בושה.

אנ"ש, הורים יקרים, עכשיו זה הזמן שלכם, אם אתם לא תתעוררו עכשיו, אז יהיה מאוחר, הם יסגרו את כל ישיבות חב"ד ויהרסו את דור ההמשך שלנו.

כל ילד בארץ יודע שכל הדבר הזה לא בא מתוך צורך לכח אדם בצבא, או מצד המלחמה, אלא רק מדבר אחד, מאותה פרקליטות (השייכת לשמאל הרדיקלי) שמכניסה חיילים המשרתים בעזה לכלא ותופרת להם תיקים פלילים, היא זאת שלוחצת על הצבא (למרות שהצבא באמת לא בנוי לקליטת חרדים, וודאי שלא עכשיו) לגייס את החרדים, ומי עושה דברם של אותם ארגוני שמאל קיצוני כמו אחים לנשק וכיו"ב, אותם גייסים מאנ"ש שבבחירות מצביעים למפלגות חילוניות ומזרחיסטיות, העיקר שיהיו ימניות, ובפועל הם היד הארוכה לביצוע המזימה של המהפכה השמאלנית.

אם כל הבחורים ינתקו קשר ופשוט לא ישתפו פעולה עם אותו מוקד חב"ד – צה"ל, העובד לגייס את ילדכם לצבא. הם יסגרו ויבינו שהם לא רלוונטיים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.