רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ אברהם פריינד: תקרית בפארסה ברקע הניסיונות לגייס רוב לחוק המועצות הדתיות (חוק הרבנים) של ש"ס לאחר הודעת עוצמה יהודית כי יתנגדו לחוק. השר מיכאל ישב עם חה"כ אחמד טיבי וחה"כ טלי גוטליב ניגשה אליו בצעקות: "תתבייש לך מלכיאלי, יושב ומתחנף לטיבי תומך הטרור ומשה ארבל נפגש עם איימן עודה במסגד כשהילדים שלנו בשדה הקרב". מלכיאלי בתגובה: "שקט שקט" .

✅ עוד מפריינד על התקרית בפארסה: גוטליב למלכיאלי: "אל תגיד לי שקט. תתבייש שאתה נשען על תומך טרור". לאחר מכן, חה"כ עידן רול ניגש לשר מלכיאלי ולחה"כ טיבי ואמר: "ש"ס מגייסת חברי כנסת תומכי טרור להצבעה על חוק הרבנים". חה"כ טיבי התפוצץ על רול בצעקות .

✅ עמית סגל: גורמים בש״ס: ההתנהלות תפרק את הממשלה. אי אפשר לתפקד ככה :

✅ ח"כ ליברמן בערוץ 7: "נקים קואליציה ציונית בלי השוליים והמפלגות האנטי ציוניות. החרדים בחוץ, עוצמה יהודית בחוץ, וגם הציונות הדתית היא מפלגה משיחית שאין לה שום קשר לציונות"

✅ ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה לדברי ליברמן בערוץ 7: "ליברמן היה ונשאר סוכן כאוס, מתבשם מסקרים וממשיך לשנוא ולהשניא. זו לא תוכנית פעולה. האיש שהבטיח לחסל את הנייה תוך 48 שעות ולהפציץ את גשר אסואן ובפועל מכר את נשמתו והקים ממשלה עם תנועת אחות של חמאס ממשיך לפזר סיסמאות שווא אופוזיציוניות כדי להקים שוב ממשלה עם האחים המוסלמים".

✅ ח"כ בועז ביסמוט: דמו של נתניהו מותר והיועמ"שית מחרישה. שתיקתה הרועמת משלהבת את המתסיסים להמשיך במסע שפיכות הדמים של נתניהו באולפנים, בעיתונים, במחאות ובעצרות. עצוב שהגענו למצב שבו עד שלא יהיה אסון - לא ינוחו :

✅ ברקע ההתקדמות במגעים לעסקת שחרור חטופים, בלשכת ראש הממשלה טוענים: "עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נגד הניסיון לעצור את פעולת צה"ל ברפיח היא זו שהביאה את חמאס להיכנס למשא ומתן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.