רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ אביגדור ליברמן לא עודכן על 'הבדיחה': "כשגפני מדבר על הקדמת הבחירות צריך להתייחס לזה כניסיון נוסף לסחוט כסף מראש הממשלה".

✅ ידיעות אחרונות בכתבה על ההנהגה החרדית הבוקר עם סיקור הרבנים המשפיעים במגזר החרדי, הרב דב לנדו נחשב בעל השליטה המרכזי והקובע בסדר היום בסוגיות הפוליטיות, הרב הירש חבר מועצת גדולי התורה בעל השפעה רבה על הפוליטיקה החרדית, הרב דן סגל הוא מי שירש את מקומו של הרב קנייבסקי בתחום הסגולות והברכות המיסטיות, העשירים הגדולים סרים למרותו והוא מגייס עשרות מליונים בשנה לעולם הישיבות, הרב יצחק יוסף נחשב הרב הבכיר בהנהגה הספרדית, האדמו"ר מגור הוא האדמו"ר המשפיע ביותר בציבור החסידי, והרב אשר דוייטש הוא שולט על הפלג הגדול בתוך הפלג הירושלמי

✅ מנהיג הציבור הליטאי הרב דב לנדו תוקף במכתב את ההצטרפות של תלמודי התורה החסידים לממ"ח וקורא להם לחזור בהם: "זכור לכל העמידתו האיתנה על משמר החינוך של הרב אדלשטיין ז"ל נגד הכוונה להכניס תלמודי תורה תחת תוכנית הממ"ח. ועל כן תראה הקריאה לכל הנוטים לתוכנית מדאיגה ומחרידה זו, חיזרו בכם מכל תוכניותיכם לשנות את צביון החינוך" (עקיבא ווייס)

✅ אברהם פריינד: עוד מוועדת חו"ב
טלי גוטליב: "לא צריך חוק גיוס שצה"ל יגייס לפי צרכיו".
גיל לימון: "המטרה היא שכל החרדים יתגייסו".
גוטליב: "אתה צבוע".

✅ נתניהו לגלנט: מה שאתם עושים עם חוק הגיוס זה שיא הציניות והפוליטיזציה. יש חוק. מגדיל משמעותית את גיוס החרדים. הצורך לתת לבני גנץ את הוטו זה פוליטיקה. המחנה הממלכתי לא רוצים גיוס חרדים. הם רוצים משבר.

✅ גורם מתוך הממשלה התייחס לסירוב של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לתמוך ב"חוק הרבנים" שיעלה בגרסה מרוככת לקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ואמר כי "בן גביר רוצה כניסה לקבינט מצומצם בשביל למנוע עסקה - ומוכן להפיל את הממשלה על זה". (מורן אזולאי) .

✅ מוחמד מג׳אדלה: ‏ההצבעה על חוק הרבנים - ראשי המפלגות הערביות: אין דיל עם הקואליציה וחלק מחברי הכנסת הערבים לא נמצאים בכלל במשכן כי לא  התבקשו על ידי הנהלת האופוזיציה להצביע נגד החוק היום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.