רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ השר דודי אמסלם ממשיך לתקוף את היועמ"שית: "הדמות הכי מסוכנת במדינה, היא עוד תעמוד על זה לדין. היא וגיל לימון" (בנצי רובין)

✅ שרית אביטן: אירוע חריג בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת: זה השבוע השני שבו מזמנת הוועדה בראשות ח"כ אדלשטיין את ראש אכ"א אלוף יניב עשור להציג בפני חברי הכנסת את צרכי הצבא והוא - לא מגיע. בשבוע שעבר היה זה השר גלנט שהתייצב ללא הנתונים הנדרשים, והבוקר הופתעו שם לגלות את סגן הרמטכ"ל. ומספרים? אין

✅ פרשיית המרגל בצה"ל 
ח"כ אלמוג כהן: "הוא נחשף למידע שגרם לעיכוב התמרון הקרקעי. 
הוא זייף וצילם מסמכים מסווגים, ישנו טייס f16 לשעבר שנכנס לדיונים בעזרת אישור שהוא הנפיק לו. 
הוא נחשף לאחר שבעה ימים כשבמהלך אחת הישיבות כל אחד הציג את שמו, וכשהוא הציג את שמו ושם היחידה שלו קמה מישהי ואמרה 'אני מהיחידה הזאת, מי אתה?' 
זה לא ייאמן אבל דובר צה"ל הוציא לתקשורת תמונה של אותו מרגל עם בכיר מאוד במערכת - מבלי לדעת שיש מרגל בחדר"
גלי ישראל

✅ ווינט: ויכוח התפתח בין ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל) לבין איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל שנפל במלחמה בעזה. בונצל בירך על השתתפות בדיון של חברת כנסת מהסיעות הערביות, ושאל אותה אם היא בעד למוטט את שלטון חמאס ברצועה. תומא סלימאן השיבה "למה אתה חושב שיש לך זכות לפנות אליי?"

✅ בונצל אמר כי הוא עומד על כך שתומא סלימן תשיב לשאלתו: "אני לא פה בהצגה. אנחנו פה כדי לשאול שאלות את נבחרי הציבור, היא כחברת כנסת ערבייה לא מסוגלת להוציא מהפה שלה שחמאס הוא ארגון טרור וצריך לחסל אותו. היא מעיזה לעשות את זה לאב שכול" .

✅ יובל שגב: המסר של דרעי לנתניהו מאחורי הקלעים ברקע משבר בן גביר החדש: "או שמיישרים אותו או שנגמר הסיפור, אי אפשר להמשיך להתנהל ככה"

✅ מוטי קסטל: בהיעדר רוב לקואליציה: החוק לשירותי דת יהודיים יוסר מסדר היום. לאירוע הנ"ל תהיינה השלכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.